Dí María imponerer stort

12 år 10 måneder siden #1 af Administrationen

Nok var overraskelsen stor, da Ángel dí María stadig var at finde i Madrid, da transfervinduet lukkede. En beslutning de færreste i dag nok alligevel fortryder.

For udover at have bidraget med fornyet energi, så har den lille argentiner været særdeles skarp på indlæggene. Hele 28 gange i årets første seks opgør har Ángelito præsteret at smide en bold ind i feltet, og det er markent flere end nummer to på listen, Isco (18).

Nummer tre er hjemvendte Dani Carvajal med sine 14 indlæg.

Med skaden til Gareth Bale kan dí María med garanti se frem til spilletid i morgendagens opgør ude mod oprykkerne fra Elche.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 10 måneder siden #2 af Raul-Madrid
Di Maria har sammen med Isco og Ronaldo klaret været de bedste Real har spillet med i denne sæson...

RAUL!!!!
Sidste redigering: 12 år 10 måneder siden ved Raul-Madrid.

12 år 10 måneder siden #3 af JimmyBroe
Besvaret af JimmyBroe på emne Dí María imponerer stort

Raul-Madrid skrev: Di Maria har sammen med Isco og Ronaldo klaret været de bedste Real har spillet med i denne sæson...

Hov hov hov, du glemmer Diego Lopez, som absolut også kandidere til at være en af de bedste spillere i denne sæson so far.:)

Jeg er her stadig XOXO

• Omar
  • Gæst
  • Gæst
12 år 10 måneder siden #4 af Omar
Besvaret af Omar på emne Dí María imponerer stort
Det er det jeg har sagt fra start af. Di Maria skal ikke sælges men han skal bruges.

12 år 10 måneder siden #5 af Dios
Besvaret af Dios på emne Dí María imponerer stort
Jeg mener helt klart Modric også skal med på den liste. Han har mere eller mindre overbevist alle om der skal satset 100% på ham, og Modric er sammen med Isco de sikre valg på den centrale midtbane. Mere spændende bliver det og følge Khedira vs. Illarramendi kampen om den sidste plads, hvor Casemiro ser ud til helt og have tabt kampen, og nok bare skal ses som en god breddespiller med meget få minutter i løbet af sæsonen.

Lopez, Casillas, Modric, Casemiro, Isco og Di Maria er de spillere jeg vil fremhæve, som har imponeret/leveret rent spillemæssigt. Ronaldo og Benzema har leveret rent statistisk set, men deres spil på banen har endnu ikke været prangende, men dejligt og se Ronaldo fortsætter sit målstime under en ny træner, og Benzema scorer og lægger op til mål.

For lige og sætte nogle argumenter på Casillas, som jeg regner med folk sætter spørgsmålstegn til, så er det simpelthen fordi han gør hvad han skal, og endnu ikke har slået sig af holdet med dårlige præstationer, men præstere solidt når han endelig får spilletid, og også disker op med verdensklasseredninger. Han er inde i en utrolig svær periode, og de fleste ville nok knække, og trække stikket, men han bliver og lader handskerne tale. Det har jeg utrolig stor respekt for, og specielt når han kan skrive under med alle andre klubber i verden.

Ramos, Pepé og Khedira har skuffet mig, og resten af truppen har gjort det som man havde forventet. Carvajal mangler lige det sidste, men inden sæsonen er omme, så er jeg ikke et sekund i tvivl om, at han sidder solidt på den højreback.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Sidste redigering: 12 år 10 måneder siden ved Dios.
Følgende bruger(e) sagde tak: DarioGomez

• Omar
  • Gæst
  • Gæst
12 år 10 måneder siden #6 af Omar
Besvaret af Omar på emne Dí María imponerer stort

Dios skrev: Jeg mener helt klart Modric også skal med på den liste. Han har mere eller mindre overbevist alle om der skal satset 100% på ham, og Modric er sammen med Isco de sikre valg på den centrale midtbane. Mere spændende bliver det og følge Khedira vs. Illarramendi kampen om den sidste plads, hvor Casemiro ser ud til helt og have tabt kampen, og nok bare skal ses som en god breddespiller med meget få minutter i løbet af sæsonen.

Lopez, Casillas, Modric, Casemiro, Isco og Di Maria er de spillere jeg vil fremhæve, som har imponeret/leveret rent spillemæssigt. Ronaldo og Benzema har leveret rent statistisk set, men deres spil på banen har endnu ikke været prangende, men dejligt og se Ronaldo fortsætter sit målstime under en ny træner, og Benzema scorer og lægger op til mål.

For lige og sætte nogle argumenter på Casillas, som jeg regner med folk sætter spørgsmålstegn til, så er det simpelthen fordi han gør hvad han skal, og endnu ikke har slået sig af holdet med dårlige præstationer, men præstere solidt når han endelig får spilletid, og også disker op med verdensklasseredninger. Han er inde i en utrolig svær periode, og de fleste ville nok knække, og trække stikket, men han bliver og lader handskerne tale. Det har jeg utrolig stor respekt for, og specielt når han kan skrive under med alle andre klubber i verden.

Ramos, Pepé og Khedira har skuffet mig, og resten af truppen har gjort det som man havde forventet. Carvajal mangler lige det sidste, men inden sæsonen er omme, så er jeg ikke et sekund i tvivl om, at han sidder solidt på den højreback.

Det mener du ikke. 15 minuter også lige pludslig er han en af de bedste.

12 år 10 måneder siden #7 af Real Madrid

Dios skrev: Jeg mener helt klart Modric også skal med på den liste. Han har mere eller mindre overbevist alle om der skal satset 100% på ham, og Modric er sammen med Isco de sikre valg på den centrale midtbane. Mere spændende bliver det og følge Khedira vs. Illarramendi kampen om den sidste plads, hvor Casemiro ser ud til helt og have tabt kampen, og nok bare skal ses som en god breddespiller med meget få minutter i løbet af sæsonen.

Enig i det meste. Dog sys jeg både Khedira og Ronaldo er blevet bedre fra kamp til kamp, og især de sidste par kampe har været klasse af Ronaldo. Men forskellen ligger nok også i, at jeg er fan og du ikke er. Ronaldo er den spiller han er, og jeg elsker ham for at være anderledes end de andre typer vi har i truppen. Så kan jeg godt tilgive ham for ikke at have succesrate på 100 % i hans afleveringer, brokker sig engang imellem og ikke altid er den bedste i det defensive. Men hvis man ikke har set sig alt for ond på Ronaldo, så vil man også lægge mærke til, at han faktisk figtede godt i sidste kamp især, ved ikke om i kan huske hans glidende takling nærmest nede som venstre back. Det fik i hvert fald Bernabeu til at hylde ham for hans tilbageløb.

No solo soy perfecto, también soy Madridista
Følgende bruger(e) sagde tak: Daniel, JimmyBroe, rezamadridista, Real Madrid 7

12 år 10 måneder siden #8 af Real Madrid
slet

No solo soy perfecto, también soy Madridista
Sidste redigering: 12 år 10 måneder siden ved Real Madrid.

• Los Campeones
  • Gæst
  • Gæst
12 år 10 måneder siden #9 af Los Campeones
Besvaret af Los Campeones på emne Dí María imponerer stort
Ikke for at tage noget væk fra Angel, men Modric er helt klart den spiller, som har imponeret mig mest.
Da han først kom til klubben, kendte jeg ikke ret meget til ham, og var ikke helt overbevist om han havde niveauet til Real. Tottenham er et fint hold, men i mine øjne er der rigtig langt op til Real Madrid.

Men jeg må sige, at siden United kampen i Champions League, har han virkeligt imponeret mig.
Selv i de få minutter han fik i sidste kamp, når han at imponere med sin kølighed, overblik og elegance. Han når at lave to-tre tunneller på modstanderne, hvoraf den ene endda er tæt på at føre til en assist.
Illarra spiller en rigtig fin kamp i går, men han er bare slet ikke så mobil og elegant at se på som Modric er det, og jeg stod bare og måbede over hans præstation mod Getafe.

Jeg synes virkeligt, at han er klasse og han kæmper røven ud af bukserne hver evig eneste gang.
Den næste trøje jeg køber, står der helt klart Modric bag på!

12 år 10 måneder siden #10 af Dios

Omar skrev:

Det mener du ikke. 15 minuter også lige pludslig er han en af de bedste.

For at svarer på dit spørgsmål, så skulle han faktisk kun bruge lige omkring 1 sekund på og overbevise mig, om han stadig er en af de bedste! Og ja jeg mener dybt seriøst, at han er en langt bedre målmand end Lopez, også nu.

Følgende bruger(e) sagde tak: Vildfaren, Real Madrid 7

12 år 10 måneder siden #11 af Dios
Real Madrid skrev:

Enig i det meste. Dog sys jeg både Khedira og Ronaldo er blevet bedre fra kamp til kamp, og især de sidste par kampe har været klasse af Ronaldo. Men forskellen ligger nok også i, at jeg er fan og du ikke er. Ronaldo er den spiller han er, og jeg elsker ham for at være anderledes end de andre typer vi har i truppen. Så kan jeg godt tilgive ham for ikke at have succesrate på 100 % i hans afleveringer, brokker sig engang imellem og ikke altid er den bedste i det defensive. Men hvis man ikke har set sig alt for ond på Ronaldo, så vil man også lægge mærke til, at han faktisk figtede godt i sidste kamp især, ved ikke om i kan huske hans glidende takling nærmest nede som venstre back. Det fik i hvert fald Bernabeu til at hylde ham for hans tilbageløb.

Hvordan synes du selv Ronaldo gjorde det imod Gala, eller for den sags skyd Getafe? Som jeg tidligere har udtalt, så overskygger mål alt i de flestes øjne, og havde Benzema banket 7 mål ind på 7 sekunder i overtiden imod Getafe, så ville han blive MOM. Overdrivelse fremmer forståelsen, men sådan er det jo i grove træk.

Man spiller ikke godt, fordi man scorer mange mål. Faktisk lidt ligesom med Real Madrid. Vi spiller ikke altid godt, men vi vinder oftest stort, og sådan har jeg det også med fodboldspillere. Det er da flot Ronaldo kan scorer mange mål selvom han spiller så dårligt som han gør, og det er jo også med til og gøre ham så god, som han nu engang er. Det var nu også derfor jeg skrev som jeg gjorde. Ronaldo imod Gala og Getafe var 2 pinlige kampe fra hans side af, og havde han ikke scoret i nogle af kampene, så havde han ligget på et 1-2 tal, hvis man objektivt skulle vurdere hans præstationer, men så har han det good-will, så hans karakterer bliver trukket op af, han virkelig prøvede og gøre en forskel, eller han lige lavede en god glidende takling og al det vrøvl :)

Men nu synes jeg heller aldrig Ronaldo spiller specielt godt, og på mange måder er han skræddersyget til Real Madrid. For ingen af dem spiller specielt godt, men Ronaldo scorer fantastisk mange mål, og Real Madrid vinder mange kampe, og scorer mange mål. Det overskygger alt andet, bortset lige fra personer som godt kan lide og gå lidt i dybden og analysere forskellige ting. Altså nørder som mig hehe :)

Jeg har ikke set mig ond på Ronaldo, hvis det er dét du prøver og hentyde til? Jeg er bare ikke fan af en som konsekvent brokker sig over frispark som stort set aldrig er der, og det blev straffet imod Getafe. Der er jeg kæmpe fan af en type som Di María, som bare kæmper bolden tilbage.
Jeg synes Ronaldo er fantastisk, men jeg ser ham bare ikke som en helgen som jer andre :) Han kan hurtigt erstattes, og han hedder Jesé!

Khedira har gjort det bedre og bedre, men langtfra godt nok IMO. Jeg havde forventet han slog sit navn fast, men det har han ikke, tværtimod faktisk.

Sidste redigering: 12 år 10 måneder siden ved Dios.

12 år 10 måneder siden #12 af Real Madrid 7

Dios skrev: Real Madrid skrev:

Hvordan synes du selv Ronaldo gjorde det imod Gala, eller for den sags skyd Getafe? Som jeg tidligere har udtalt, så overskygger mål alt i de flestes øjne, og havde Benzema banket 7 mål ind på 7 sekunder i overtiden imod Getafe, så ville han blive MOM. Overdrivelse fremmer forståelsen, men sådan er det jo i grove træk.

Man spiller ikke godt, fordi man scorer mange mål. Faktisk lidt ligesom med Real Madrid. Vi spiller ikke altid godt, men vi vinder oftest stort, og sådan har jeg det også med fodboldspillere. Det er da flot Ronaldo kan scorer mange mål selvom han spiller så dårligt som han gør, og det er jo også med til og gøre ham så god, som han nu engang er. Det var nu også derfor jeg skrev som jeg gjorde. Ronaldo imod Gala og Getafe var 2 pinlige kampe fra hans side af, og havde han ikke scoret i nogle af kampene, så havde han ligget på et 1-2 tal, hvis man objektivt skulle vurdere hans præstationer, men så har han det good-will, så hans karakterer bliver trukket op af, han virkelig prøvede og gøre en forskel, eller han lige lavede en god glidende takling og al det vrøvl :)

Men nu synes jeg heller aldrig Ronaldo spiller specielt godt, og på mange måder er han skræddersyget til Real Madrid. For ingen af dem spiller specielt godt, men Ronaldo scorer fantastisk mange mål, og Real Madrid vinder mange kampe, og scorer mange mål. Det overskygger alt andet, bortset lige fra personer som godt kan lide og gå lidt i dybden og analysere forskellige ting. Altså nørder som mig hehe :)

Jeg har ikke set mig ond på Ronaldo, hvis det er dét du prøver og hentyde til? Jeg er bare ikke fan af en som konsekvent brokker sig over frispark som stort set aldrig er der, og det blev straffet imod Getafe. Der er jeg kæmpe fan af en type som Di María, som bare kæmper bolden tilbage.
Jeg synes Ronaldo er fantastisk, men jeg ser ham bare ikke som en helgen som jer andre :) Han kan hurtigt erstattes, og han hedder Jesé!

Khedira har gjort det bedre og bedre, men langtfra godt nok IMO. Jeg havde forventet han slog sit navn fast, men det har han ikke, tværtimod faktisk.

Du må hade ronaldo hvis du vil ersttatte ham med jese :)

Leveret af Kunena Forum