Dí María imponerer stort
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
Dios skrev: Real Madrid skrev:
Enig i det meste. Dog sys jeg både Khedira og Ronaldo er blevet bedre fra kamp til kamp, og især de sidste par kampe har været klasse af Ronaldo. Men forskellen ligger nok også i, at jeg er fan og du ikke er. Ronaldo er den spiller han er, og jeg elsker ham for at være anderledes end de andre typer vi har i truppen. Så kan jeg godt tilgive ham for ikke at have succesrate på 100 % i hans afleveringer, brokker sig engang imellem og ikke altid er den bedste i det defensive. Men hvis man ikke har set sig alt for ond på Ronaldo, så vil man også lægge mærke til, at han faktisk figtede godt i sidste kamp især, ved ikke om i kan huske hans glidende takling nærmest nede som venstre back. Det fik i hvert fald Bernabeu til at hylde ham for hans tilbageløb.
Hvordan synes du selv Ronaldo gjorde det imod Gala, eller for den sags skyd Getafe? Som jeg tidligere har udtalt, så overskygger mål alt i de flestes øjne, og havde Benzema banket 7 mål ind på 7 sekunder i overtiden imod Getafe, så ville han blive MOM. Overdrivelse fremmer forståelsen, men sådan er det jo i grove træk.
Man spiller ikke godt, fordi man scorer mange mål. Faktisk lidt ligesom med Real Madrid. Vi spiller ikke altid godt, men vi vinder oftest stort, og sådan har jeg det også med fodboldspillere. Det er da flot Ronaldo kan scorer mange mål selvom han spiller så dårligt som han gør, og det er jo også med til og gøre ham så god, som han nu engang er. Det var nu også derfor jeg skrev som jeg gjorde. Ronaldo imod Gala og Getafe var 2 pinlige kampe fra hans side af, og havde han ikke scoret i nogle af kampene, så havde han ligget på et 1-2 tal, hvis man objektivt skulle vurdere hans præstationer, men så har han det good-will, så hans karakterer bliver trukket op af, han virkelig prøvede og gøre en forskel, eller han lige lavede en god glidende takling og al det vrøvl :)
Men nu synes jeg heller aldrig Ronaldo spiller specielt godt, og på mange måder er han skræddersyget til Real Madrid. For ingen af dem spiller specielt godt, men Ronaldo scorer fantastisk mange mål, og Real Madrid vinder mange kampe, og scorer mange mål. Det overskygger alt andet, bortset lige fra personer som godt kan lide og gå lidt i dybden og analysere forskellige ting. Altså nørder som mig hehe :)
Jeg har ikke set mig ond på Ronaldo, hvis det er dét du prøver og hentyde til? Jeg er bare ikke fan af en som konsekvent brokker sig over frispark som stort set aldrig er der, og det blev straffet imod Getafe. Der er jeg kæmpe fan af en type som Di María, som bare kæmper bolden tilbage.
Jeg synes Ronaldo er fantastisk, men jeg ser ham bare ikke som en helgen som jer andre :) Han kan hurtigt erstattes, og han hedder Jesé!
Khedira har gjort det bedre og bedre, men langtfra godt nok IMO. Jeg havde forventet han slog sit navn fast, men det har han ikke, tværtimod faktisk.
Arh var så tæt på at tage diskussionen op, indtil den linje. Jesé har ofte været beskyldt for samtlige af de ting, du brokker dig over Ronaldo, og at du mener Ronaldo kan erstattes med Jesé så "nemt" gør, vi to aldrig igen kommer til at diskutere denne diskussion, fordi selvom du pakker det godt ind, så vil du altid have et negativt syn på Ronaldo, og lige meget for objektivt du selv mener din vurdering er, så blir den bare ikkke mere subjektiv, mig selv ligeså.
No solo soy perfecto, también soy Madridista
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
"Maybe they hate me because I'm too good."
Ikke at der er noget galt med at være en dårligere version af en af verdens bedste spillere.
- Realmadrid94
-
- Platin bruger
-
Jeg vil dog ikke tøve med at kalde ham den mest komplette kantspiller nogensinde. Det bare mærkeligt at folk altid forsvarer Ronaldo når han spiller skidt. Ja, han bombede mod gala men han var ringe hele kanpen igennem.
Anyway OT: Har altid tvivlet på di Maria, men måske er dette sæsonen hvor han overbeviser mig om sin værdi?
(Skriver fra iPhone, sorry hvis der er mærkelige stavefejl)
Arh var så tæt på at tage diskussionen op, indtil den linje. Jesé har ofte været beskyldt for samtlige af de ting, du brokker dig over Ronaldo, og at du mener Ronaldo kan erstattes med Jesé så "nemt" gør, vi to aldrig igen kommer til at diskutere denne diskussion, fordi selvom du pakker det godt ind, så vil du altid have et negativt syn på Ronaldo, og lige meget for objektivt du selv mener din vurdering er, så blir den bare ikkke mere subjektiv, mig selv ligeså.
Se nu er det min hukommelse måske fejler, men var du ikke med i vædemålet om Jesé slog Ronaldo af inden Ronaldo blev 30? Hvis ikke, så var sætningen dog helt skudt ved siden af, men den skulle tages som en lille sjov stikpille :) Jeg kan dog se jeg kom til og placere smileyen efter det forkerte ord, og den skulle selvfølgelig have været efter Jesé.
Det var en både og kommentar, for jeg tror virkelig Jesé kommer til og overstråle Ronaldo om nogle år.
Jeg har et negativt syn på Ronaldo når det kommer til specifikke ting på en fodboldbane, men inden en kamp, så håber jeg altid Ronaldo, Benzema og Isco scorer, så et had har jeg ikke til selve fodboldspilleren Ronaldo, men ligeså snart han fægter med sine arme, og kaster sig konstant, så er der et had. Der er plusser og minusser hos alle, og mine værdier stemmer bare ikke overens med Ronaldo's på en fodboldbane, og det tager jeg stor afstand fra.
Jeg vil hellere tabe på en fair måde, end jeg vil vinde på en uværdig måde. Sådan en rigtig Suarez mentalitet hader jeg, og derfor tager jeg også så stor afstand til film som jeg gør.
Der var 2 af mine kammerater som engang sagde til mig, at hvis jeg troede Ronaldinho var god, så skulle jeg vente til og se Messi spille. Det var 1 år før hans debut eller noget i den stil, og selvom Ronaldinho altid vil være højere end Messi i mine øjne, så var det ikke til og tage fejl af. Jeg vil sige lidt det samme om Ronaldo og Jesé :)
No solo soy perfecto, también soy Madridista.