Optakt Real Madrid - Atlético Madrid
- Hiller
- Gæst
-
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Rasmuspbh
- Gæst
-
Elkrimi skrev: Har efterhånden bare ikke mere tålmodighed med Karim Benzema. Han tilfører intet, det er tydeligt i de kampe hvor de tre andre ikke 100% rammer dagen.
Hvad har han vist i sin karriere udover enkelte fine detaljer? Han er middelmådig og har for længst toppet.
Han har alt den tillid han skal have, men alligevel viser det sig ikke i kampene i form af bedre præstationer. Det var vist nok den undskyldning man brugte for at han ikke kontinuerligt præsterede i de forgangne sæsoner. Hvad er undskyldningen nu?
Jeg vil give dig ret! men alle kan have en dårlig kamp, det så vi i dag! og det kan tilgives, men det kan ikke tilgives at man ikke arbejder røven ud af bukserne når at det ikke kører, og det har det ikke gjort for Benzema, i flere kampe i træk. OG DET ER IKKE GODT NOK!
Det er den samme historie, det han mangler i forhold til andre i teknik og kloghed, det bakker han op med at han arbejder hårdere.
- Rasmuspbh
- Gæst
-
unicum skrev: Ej den her kan simpelthen ik tørres af på benz.. Det er havde sku været en umulig opgave for hvilken som helst angriber at gøre noget med sådan en midtbane bag sig og generelt hold uden ide/koncept.. Synes faktisk ronaldo lavede mange flere dårlige ting, men ham må man jo ikk tale skidt om..
Ronaldo spillede en dårlig kamp, og faldt med holdet. og han må skam gerne kritiseres hvis det bakkes op af en saglig argumentation.
Men det er der bare ikke belæg for, og har der ikke været på noget tidspunkt i hans tid i Madrid, for jeg kan ikke huske 2 kampe i træk, uden at han har leveret en eller anden form for bidrag til holdet.
Benzema har desværre, ikke selv med den fulde tillid og det klare førstevalg på toppen, kunne levere varen, i i hvert fald 3 kampe i træk.
Mit Argument.
- Raúl 7
- Gæst
-
Edit: Er det 100 dage? Fuck it.
- Raúl 7
- Gæst
-
- Samim420
- Gæst
-
- Rasmuspbh
- Gæst
-
Samim420 skrev: præcis du er et eksempel på en af de idioter der ikke har forstand på fodbold ! Når real render rundt og flår i pengekassen så forventer jeg også, som en fan at de præsterer varen for holdet ! Jeg vil hellere tabe en kamp med flot og hård kæmpene spillere end at tabe den med det spil real har præsteret idag ! Taktisk set kunne jeg have været bedre end ancelotti ! Sorry for min dårlig dansk, men du er sgu en idiot og burde forbydes som en brugere herinde !
Hvem snakker du til ? og du snakker ikke særlig pænt.
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
henrikcomn skrev:
Real Madrid skrev:
henrikcomn skrev:
Raul7-2880 skrev: Illara= Gago v.2
Henrikcomn:
En klub som Real går altid efter CHL og Ligaen, om det det så er trænerens første eller 10. Sæson er fuldstændig underordnet...
Har da intet som helst at gøre med at man går efter det. Selvfølgelig gør man da det! Noget andet er hvad man kan forvente... Du havde måske forventet champagnebold allerede nu?
Havde vi været en anelse klogere, så har man godt kunne forvente champagnebold efter FP vente tilbage til klubben i 2009. Det er trods alt et projekt, der er igang med femte sæson... Men som tingene er nu med ny træner, nye spillere osv så kan man ikke forvente noget før om 3-4 år og det er kun HVIS vi beholder truppen og træneren. Hver gang vi skifter ud sætter det os tilbage.
Aaaarrhg 3-4 år er måske lige at overdrive til gengæld.. Omkring januar burde man kunne se noget fremskridt og helt sikkert til næste sæson hvor der forhåbenligt kun skal små justeres..
Den historie har man hørt mange gange de sidste 10 år? ;)
No solo soy perfecto, también soy Madridista
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
No solo soy perfecto, también soy Madridista