Svineheldig sejr i overtiden

12 år 9 måneder siden #13 af Realmadrid94

Doc.juego skrev: Jese var jeg dog ikke særlig overbevist om, han har da godt nok fået mindre tid end fx Morata, men hver aktion han havde var stort set ringe.

Det var nu Jese der driblede et par mænd før han ligger den af til Ronaldo, som så spiller Morata fri til en scoring. Mindre detalje, men faktum er at uden ham havde Morata ikke scoret ;). Jese havde én dårlig aktion, et indlæg som røg af ht.
Sidste redigering: 12 år 9 måneder siden ved Realmadrid94.
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 9 måneder siden #14 af Roesen7
Besvaret af Roesen7 på emne Svineheldig sejr i overtiden
Som en anden nævner, så er det fantastisk at de unge får ansvar i en svær kamp. Det kan godt være, at det ikke altid vil være den rette løsning, men den fandenivoldskhed som de unge bringer er i mine øjne fantastisk at kunne sætte ind i de her alt eller intet situationer. Jeg synes man kan se, at Morata og Jese ikke på samme måde bliver låst af den svære situation men bare kommer ind med en masse vilje, spilleglæde og gåpåmod.
Det vil da helt sikkert også kunne give bagslag i nogle situationer, men i går tror jeg lige præcist at det var det friske pust der afgjorde det til vores fordel. Selvfølgelig også illustreret ved at de begge har en fod eller to med i målene. Det kan godt være, at Jese egentlig ikke lykkedes med super meget i går og slår nogle skidte beslutninger, men man kan ikke tage fra ham at han prøver ihærdigt og det er hvad der skal til i de umulige situationer. Det bærer jo som sagt også frugt ved Moratas mål, hvor han tager udfordringen ved kanten af feltet og dermed skaber chancen.

De kan altså komme til at tegne vores offensiv i mange, mange år, hvis vi passer og plejer dem godt!

No soy Madridista de corazón, porque el corazón un dia para. Soy Madridista de alma, porque el alma es eterna.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum