Svineheldig sejr i overtiden
- falle
- Gæst
-
Pepe skrev:
Hahahaha dagens kommentar hahhahaj, men jeg bang for at det kan blive virkelighed, vi har mødt oprykker og bundhold på udebane indtil videre og har vært heldig hver gang vi har fået point, enhver hold forventer point mod os når vi er på besøge hos dem pyhhhhha.falle skrev:
Raul7-2880 skrev: Hmmm... 2.pladsen bliver svære og svære at få øje på...
Sørgeligt...
Målet i år er at sikre en Europa League plads til næste sæson.
Som jeg også skrev i chatten, så har vi et meget stramt og svært program her efter landsholdspausen. På 17 dage skal vi spille 6 kampe, og de vil uden tvivl blive afgørende for resten af sæsonen. 2x Juventus i CL og indimellem er der Malaga, Sevilla og Barcelona i ligaen - Atletico har vi jo som bekendt tabt til. Herudover er der også en "overkommelig" kamp mod Rayo, men Real Madrid gør klogt i ikke at undervurdere dem.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- michaelk94
- Gæst
-
Jeg forstår dog ikke, at I alle sammen forholder sig så kritisk til spillet i dag. Jeg synes netop at bevægelsen og farten i spillet var langt bedre i dag. Vi skaber en masse chancer og det var selvom vi mødte et hold som stod langt tilbage på banen. Vi bliver så ramt på kontraspillet, hvilket selvfølgelig ikke er godt nok, men der var da klart positive tegn rent offensivt.
Jeg begriber dog stadig ikke, at Khedira har en plads på dette hold. Han gør jo ingen nytte, især ikke når det alligevel er Modric som dikterer spillet. Ind med Illarra i stedet!
- IL Capitano
-
- Ekspert bruger
-
Jeg er simpelthen ved at gå amok over Benzema. Ik alene er han piv ringe når han modtager bolden, men han ligner en spiller der slet ik gider være på banen. Fejl man ikk fik smidt ham på porten i sommers, og så hentet en klasseangriber.
Samme med Khedira. Hvis det er rigtigt Man U ville give 40.000.000 Euro for ham, så er det helt sort han ikke blev sendt afsted.
Bale skal se og blive klar, og det kan ik gå hurtigt nok.
- The Legend
- Gæst
-
Fremragende med en sejr, trods dårligt spil i det meste af kampen, dog vil jeg ikke sige, at det er en "svineheldig sejr" nok er den i overtiden, men de havde nogle chancer i løbet af kampen, hvor de lige så godt kunne have scoret de nødvendige mål.
Igen må man sige, at det ligner, at Ancelotti er lidt bange for lave nogle sats med sin startopstilling. Marcelo er så fremragende, og han skal spille alle kampe, Contrao kan måske lige få lov at spille lidt i starten af Copa del Rey. Benzema og Khedira bør heller ikke starte inde.
- rezamadridista
-
- Platin bruger
-
Morata: Starter? One of the best forwards in the world is ahead of me (Benzema) I just need to keep on working.
I'm very happy for the goal and the victory. You can't give up in Madrid even if things aren't going well.
Let the people be patient, a lot of changes have been made recently. Surely we'll play better. [Gol TV]
- Ingen svæver på banen som Zizou!
- raul7=kongen
-
- Moderator
-
Steen skrev: Jeg kan ikke se forbedringer i spillet, og jeg kan heller ikke se det komme senere hen. Jeg er selv godt klar over at jeg skriver meget lort under kampene, ligesom jeg også gjorde i dag. Jeg kan anbefale jer ikke at tage mig seriøs når jeg gør det, men man bliver godt nok frustreret.
Fint at være refleksiv, men var det ikke en ide selv at hæve niveauet lidt så - den gode gamle med at tælle til ti virker ganske fint.
Ellers er jeg enig i en del af kritikken af spillet. Jeg synes bare at den med at skyde på træneren er for nem. Ancelotti har vundet stort set alle steder, han giver unge spillere chancen i langt højere grad end mange andre trænere, hvad man længe har skreget efter. Det så fint ud i preseason, men så ændrede man truppen markant efter sæsonstart.
Tilmed har Xabi Alonso været ude, Marcelo er stadig ikke klar til 90 minutter to gange ugentligt - hans betydning var igen i dag tydelig for vores offensiv. Mest af alt synes jeg den ligger højere i ledelsen og så hos spillerne. Det er samme tendens sæson på sæson. Mangel på koncentration på udebane, konstante forsvarskoks og simple pasningsfejl. Om træneren hedder Ancelotti, Mourinho eller Peter Sørensen, når spillerne i lange perioder ikke kan få pasningsspillet til at fungere, så man kan komme over midterlinjen mod Levante, så er det sgu svært at ændre ret meget taktisk.
- IL Capitano
-
- Ekspert bruger
-
rezamadridista skrev:
Morata: Starter? One of the best forwards in the world is ahead of me (Benzema) I just need to keep on working.
I'm very happy for the goal and the victory. You can't give up in Madrid even if things aren't going well.
Let the people be patient, a lot of changes have been made recently. Surely we'll play better. [Gol TV]
Første sætning er da dagens joke.
- Pepe
- Gæst
-
Kunne ikke være mere enige, forstå ikke folk der forsvar disse 4 spiller , ja engang imellem leverer de en god præstation, men det er ikke nok i en klub af Real Madrids kaliber.IL Capitano skrev: Khedira, arbeloa, coentrao og Benzema er bare ikke gode nok til at starte inde. Real begyndte først at skabe chancer, da Marcelo kom på banen.
Jeg er simpelthen ved at gå amok over Benzema. Ik alene er han piv ringe når han modtager bolden, men han ligner en spiller der slet ik gider være på banen. Fejl man ikk fik smidt ham på porten i sommers, og så hentet en klasseangriber.
Samme med Khedira. Hvis det er rigtigt Man U ville give 40.000.000 Euro for ham, så er det helt sort han ikke blev sendt afsted.
Bale skal se og blive klar, og det kan ik gå hurtigt nok.
- rezamadridista
-
- Platin bruger
-
Casillas
Carvajal - Varane - Ramos - Marcelo
Casemiro - Isco - Modric
Bale - Morata - Ronaldo
- Ingen svæver på banen som Zizou!
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
raul7=kongen skrev:
Steen skrev: Jeg kan ikke se forbedringer i spillet, og jeg kan heller ikke se det komme senere hen. Jeg er selv godt klar over at jeg skriver meget lort under kampene, ligesom jeg også gjorde i dag. Jeg kan anbefale jer ikke at tage mig seriøs når jeg gør det, men man bliver godt nok frustreret.
Fint at være refleksiv, men var det ikke en ide selv at hæve niveauet lidt så - den gode gamle med at tælle til ti virker ganske fint.
Ellers er jeg enig i en del af kritikken af spillet. Jeg synes bare at den med at skyde på træneren er for nem. Ancelotti har vundet stort set alle steder, han giver unge spillere chancen i langt højere grad end mange andre trænere, hvad man længe har skreget efter. Det så fint ud i preseason, men så ændrede man truppen markant efter sæsonstart.
Tilmed har Xabi Alonso været ude, Marcelo er stadig ikke klar til 90 minutter to gange ugentligt - hans betydning var igen i dag tydelig for vores offensiv. Mest af alt synes jeg den ligger højere i ledelsen og så hos spillerne. Det er samme tendens sæson på sæson. Mangel på koncentration på udebane, konstante forsvarskoks og simple pasningsfejl. Om træneren hedder Ancelotti, Mourinho eller Peter Sørensen, når spillerne i lange perioder ikke kan få pasningsspillet til at fungere, så man kan komme over midterlinjen mod Levante, så er det sgu svært at ændre ret meget taktisk.
Jo selvfølgelig, jeg tror også at jeg fremover holder mig fra at skrive under kampene, det kommer der intet godt ud af.
Det er da fint at han har vundet mange trofæer, men det kan vi ikke rigtigt bruge til noget. Det handler om holdet nu, og ikke hvad han har præsteret tidligere. Han blev også tit kritiseret i PSG i øvrigt.
Giver de unge chancen? Kalder du 78 minutter i denne sæson til Morata for ''chancen''? 35 minutter til Jesé? 82 minutter til Casemiro?
At Xabi Alonso har været ude er selvfølgelig ærgerligt, men når hans afløser hedder Modric, så burde det ikke betyde det store. Illarra er vel også blevet hentet ind da man ved at Xabi Alonso ikke holder ret meget længere..
Mangel på koncentration på udebane, konstante forsvarskoks og simple pasningsfejl. Om træneren hedder Ancelotti, Mourinho eller Peter Sørensen, når spillerne i lange perioder ikke kan få pasningsspillet til at fungere, så man kan komme over midterlinjen mod Levante, så er det sgu svært at ændre ret meget taktisk.
Det er jo lige netop det Carlo skal rette op på. Vi så det i dag. Når bolden er hos forsvarsspillerne, så placere de offensive spillere sig dybt, mens det kun er Khedira eller Modric der søger boldholderen. Når så Khedira har bolden, så løber Modric længere væk fra Khedira, og ikke tættere på. Det samme gjorde Khedira når Modric havde bolden. Det er jo idioti, og man kan ikke få pasningsspillet til at fungere når spillerne placere sig på denne her måde!
Det er voldsomt vigtigt at have en spiller der binder midtbanen og angrebet, men det mener Carlo ikke, han vil have Isco til at spille ude på kanten.
Men uanset hvad, så er det skuffende at et hold der har kostet over 3 milliarder kun er kommet frem til 3-4 store målchancer efter 9 kampe, og har været ufattelig ringe i alle kampe. Hvis man ser objektivt på tingene, så burde vi have langt færre point end det vi har..
- Raúl 7
- Gæst
-