Juan Mata glad for Real Madrid-tid

• falle
  • Gæst
  • Gæst
12 år 9 måneder siden #25 af falle
Besvaret af falle på emne Juan Mata glad for Real Madrid-tid

Real-Laudrup skrev:

You see my point?

Det er så fandens sørgelig at du kommer med den video, for den vidner om din dumhed.

Alt det han siger er jo ikke forkert. Igen, hvorfor skal han være så fandens ydmyg?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 9 måneder siden #26 af Real-Laudrup

Pepe skrev:

Real-Laudrup skrev:

falle skrev: Ronaldo ligner i hvertfald anføreren i spillertunnelen. Han står altid og varmer spillerne op inden de går ud på banen.

Ærgerligt at hans opførsel generelt er ret pinlig

ved du hvad tag din medicin og skrid fra det her forum.

Eeeehhhmmmmm...... nej.

12 år 9 måneder siden #27 af Real-Laudrup

falle skrev:

Real-Laudrup skrev:

You see my point?

Det er så fandens sørgelig at du kommer med den video, for den vidner om din dumhed.

Alt det han siger er jo ikke forkert. Igen, hvorfor skal han være så fandens ydmyg?

Det er Real Madrid, har du nogensinde hørt Raul sige sådan noget? (og ja, jeg ved godt at Raul ikker er ligeså rig, flot eller dygtig som Ronaldo)
Messi er LANGT bedre end Ronaldo, har han sagt sådan noget?
Der er jo en grund til at Bernabeu har piftet af ham nogen gange.
Sidste redigering: 12 år 9 måneder siden ved Real-Laudrup.

• falle
  • Gæst
  • Gæst
12 år 9 måneder siden #28 af falle
No offense, men nu har jeg altså anmeldt dit indlæg.
Det er simpelthen for useriøst.

Nu har videoen meget klogt klippet "journalistens" spørgsmål ud, men vedkommende spørger hvorfor folk på udeholdets stadion buh'er ad ham. Han svarer på bedste vis at han er alt det, de selv ønsker at være. Hvornår har en journalist spurgt det samme hos Raul?

Messi er ikke LANGT bedre end Ronaldo. Messi har måske bedre medspillere, men jeg synes nu at Ronaldo er bedre. Trættende diskussion, så lad den ligge. Jeg kan alligevel ikke overbevise dig når du nu skriver LANGT istedet for langt. Han er iøvrigt ikke den engel han selv, Barcelona og medierne får ham til at fremstå som. Han har lavet sine svinestreger på banen akkurat som Ronaldo har - men Ronaldo siger tingene som de er. Messi er beskyttet højt oppefra i Barcelona, og Ronaldo er endelig ved at få samme anerkendelse fra ledelsen.

Han er blevet piftet ad på Bernabeu fordi han ikke fik sit spil til at fungere. Ligesom Benzema ligenu og ligesom de 100 andre spillere, som ikke får deres spil til at flyde på et givent tidspunkt. At de pifter ad ham betyder sgu ikke at de ikke kan li' ham......

12 år 9 måneder siden #29 af Real-Laudrup

falle skrev: No offense, men nu har jeg altså anmeldt dit indlæg.
Det er simpelthen for useriøst.

Nu har videoen meget klogt klippet "journalistens" spørgsmål ud, men vedkommende spørger hvorfor folk på udeholdets stadion buh'er ad ham. Han svarer på bedste vis at han er alt det, de selv ønsker at være. Hvornår har en journalist spurgt det samme hos Raul?

Messi er ikke LANGT bedre end Ronaldo. Messi har måske bedre medspillere, men jeg synes nu at Ronaldo er bedre. Trættende diskussion, så lad den ligge. Jeg kan alligevel ikke overbevise dig når du nu skriver LANGT istedet for langt. Han er iøvrigt ikke den engel han selv, Barcelona og medierne får ham til at fremstå som. Han har lavet sine svinestreger på banen akkurat som Ronaldo har - men Ronaldo siger tingene som de er. Messi er beskyttet højt oppefra i Barcelona, og Ronaldo er endelig ved at få samme anerkendelse fra ledelsen.

Han er blevet piftet ad på Bernabeu fordi han ikke fik sit spil til at fungere. Ligesom Benzema ligenu og ligesom de 100 andre spillere, som ikke får deres spil til at flyde på et givent tidspunkt. At de pifter ad ham betyder sgu ikke at de ikke kan li' ham......

Det er jo barnligt at sige sådan noget.
Jeg mener at Raul aldrig ville sige sådan.
I min mening er Messi LANGT bedre end, ikke bare CR7 men også Maradonna, Pele og ale de andre legender. Og nej han er ikke en engel men han er heller ikke barnlig og siger dumme ting som Ronaldo. Hans spil på banen taler sit tydelige sprog.
Vi kan ikke komme udenom at fansene ikke kunne lide ham SÅ meget. Og meget af det havde at gøre med den attitude han viste.
Er det forbudt at være kritisk overfor klubbens spillere? Jeg er jo ikke den første, er jeg?

12 år 9 måneder siden #30 af El Rojo
Jeg må lige give et lille indspark. Er ikke enig i Real-Laudrup's indlæg, men jeg synes altså det er en mærkelig tøse-fornærmethed der kommer fra forummets andre brugere "bare ignorer ham, han er væk om 2 uger", "skrid fra vores forum" osv., DET er da om noget barnlig opførsel. Manden er af en anden holdning end jer - det er et debatforum, det er meningen for fanden.

Igen, man skal være saglig i sin udlægning, og at man skal smide Ronaldo på porten virker selvfølgelig en anelse drastisk ( ;) ) men derfor kan man da sagtens give Real-Laudrup medhold i et par af sine kritikpunkter.

@ M-Linding -> Kan ikke huske nøjagtigt hvad du skrev - men noget i takt med, at Ronaldo er den mest ydmyge spiller i truppen.. Er det seriøst?

Og Falle, jeg forstår ikke hvad du anmelder Real-Laudrup for.. Det er da et glimrende modargument, til at manden er ydmyg, at vise det klip. Personligt elsker jeg den udtalelse, men at sige at vi har med en ydmyg mand at gøre lægger da mere op til en anmeldelse end youtube-svaret, i mine øjne.

• falle
  • Gæst
  • Gæst
12 år 9 måneder siden #31 af falle
Jeg skrev at det er iorden at netop han ikke er så ydmyg.

12 år 9 måneder siden #32 af Real-Laudrup

El Rojo skrev: Jeg må lige give et lille indspark. Er ikke enig i Real-Laudrup's indlæg, men jeg synes altså det er en mærkelig tøse-fornærmethed der kommer fra forummets andre brugere "bare ignorer ham, han er væk om 2 uger", "skrid fra vores forum" osv., DET er da om noget barnlig opførsel. Manden er af en anden holdning end jer - det er et debatforum, det er meningen for fanden.

Igen, man skal være saglig i sin udlægning, og at man skal smide Ronaldo på porten virker selvfølgelig en anelse drastisk ( ;) ) men derfor kan man da sagtens give Real-Laudrup medhold i et par af sine kritikpunkter.

@ M-Linding -> Kan ikke huske nøjagtigt hvad du skrev - men noget i takt med, at Ronaldo er den mest ydmyge spiller i truppen.. Er det seriøst?

Og Falle, jeg forstår ikke hvad du anmelder Real-Laudrup for.. Det er da et glimrende modargument, til at manden er ydmyg, at vise det klip. Personligt elsker jeg den udtalelse, men at sige at vi har med en ydmyg mand at gøre lægger da mere op til en anmeldelse end youtube-svaret, i mine øjne.

Det er så ikke den eneste grund til at JEG ville sælge Ronaldo. Jeg vil bare gerne have et bedre kollektiv hvor alle arbejder for hinanden. Som vi så de to tyske hold gøre. Hvem af jer blev ikke irriteret da i så Robbens defensive arbejde imod Barca mens Ronaldo ikke løfter en finger?

12 år 9 måneder siden #33 af Real Madrid

Real-Laudrup skrev:

M_linding skrev:

Real-Laudrup skrev:

Real Madrid skrev:

Real-Laudrup skrev:

nocture skrev:

Real-Laudrup skrev:

falle skrev:

Real-Laudrup skrev:

falle skrev: Ronaldo ligner i hvertfald anføreren i spillertunnelen. Han står altid og varmer spillerne op inden de går ud på banen.

Du er virkelig ikke seriøs ligenu ?! Godt med lidt humor en gang i mellem :)

Diving, skælder ud på sin holdkammerater, laver INTET defensivt, sparker ud efter en spiller i cup finalen når vi har brug for et mål...... jeg ved ikke med dig, men det er ikke noget jeg vil se i min klub.

og vi vil ikke se dig på vores side.

Jeg siger det jo ikke for at provokere, jeg har haft det sådan her om Ronaldo i lang tid. Jeg sætter pris på alle de mål han scorer, men jeg forstår bare ikke hvorfor han skal opføre sig på den måde han gør
Uha, touhed a nerve? Vågn op, Ronaldo er fantastisk men hans opførsel er uacceptabel. Ikke hele tiden men alligevel......

giver det to uger, så er han ikke herinde mere. ignorer ham indtil da...

Jeg siger det jo ikke for at provokere, har følt sådan omkring Ronaldo lang tid. Hvorfor kan han ikke spille som han gør, men være ydmyg på samme tid?

Han er med afstand den mest ydmyge spiller i Real Madrid - Og der er ikke tale om særlig meget: "Overdrivelse fremmer forståelsen."

You see my point?

Real Madrids tyske midtbanespiller Sami Khedira skyder hul i myten om, at holdkammeraten Cristiano Ronaldo skulle være arrogant og selvoptaget.
onside.dk/primera-division-spansk/khedir...orge-cronaldo-om-alt

Blog: Den 'egoistiske', 'arrogante' Cristiano Ronaldo
elmadrid.dk/index.php/news-mainmenu-76/2...te-cristiano-ronaldo

Rest my case...

No solo soy perfecto, también soy Madridista
Sidste redigering: 12 år 9 måneder siden ved Real Madrid.

12 år 9 måneder siden #34 af M_linding
Jeg burde lade vær'... Men skidt da.

Følgende bruger(e) sagde tak: Real Madrid

12 år 9 måneder siden #35 af Real-Laudrup

Real Madrid skrev:

Real-Laudrup skrev:

M_linding skrev:

Real-Laudrup skrev:

Real Madrid skrev:

Real-Laudrup skrev:

nocture skrev:

Real-Laudrup skrev:

falle skrev:

Real-Laudrup skrev:

Du er virkelig ikke seriøs ligenu ?! Godt med lidt humor en gang i mellem :)

Diving, skælder ud på sin holdkammerater, laver INTET defensivt, sparker ud efter en spiller i cup finalen når vi har brug for et mål...... jeg ved ikke med dig, men det er ikke noget jeg vil se i min klub.

og vi vil ikke se dig på vores side.

Jeg siger det jo ikke for at provokere, jeg har haft det sådan her om Ronaldo i lang tid. Jeg sætter pris på alle de mål han scorer, men jeg forstår bare ikke hvorfor han skal opføre sig på den måde han gør
Uha, touhed a nerve? Vågn op, Ronaldo er fantastisk men hans opførsel er uacceptabel. Ikke hele tiden men alligevel......

giver det to uger, så er han ikke herinde mere. ignorer ham indtil da...

Jeg siger det jo ikke for at provokere, har følt sådan omkring Ronaldo lang tid. Hvorfor kan han ikke spille som han gør, men være ydmyg på samme tid?

Han er med afstand den mest ydmyge spiller i Real Madrid - Og der er ikke tale om særlig meget: "Overdrivelse fremmer forståelsen."

You see my point?

Real Madrids tyske midtbanespiller Sami Khedira skyder hul i myten om, at holdkammeraten Cristiano Ronaldo skulle være arrogant og selvoptaget.
onside.dk/primera-division-spansk/khedir...orge-cronaldo-om-alt

Blog: Den 'egoistiske', 'arrogante' Cristiano Ronaldo
elmadrid.dk/index.php/news-mainmenu-76/2...te-cristiano-ronaldo

Rest my case...

Ja, ja, ja den er god med dig. Det kan sagtens være at Ronaldo er en fantastisk person UDENFOR banen, men vi ved alle at på banen og i mixed zone er han en anden.

12 år 9 måneder siden #36 af Real-Laudrup

M_linding skrev: Jeg burde lade vær'... Men skidt da.

Igen, jeg er sikker på at Ronaldo er en fantastisk person udenfor banen, men på banen gør han nogle ting jeg ikke kan lide.

Leveret af Kunena Forum