Juan Mata glad for Real Madrid-tid
- Real-Laudrup
-
- Platin bruger
-
Jeg har jo sagt at det ikke er den eneste grund til at jeg ville sælge RonaldoSiempre Madrid skrev: Dette forum rummer tosser, som begræder Mourinhos exit og som ikke har noget imod Ikers bænkeplads. Så kan vi også rumme en tosse, som mener at Cristiano Ronaldo er arrogant og derfor skal ud af klubben.
Der var et meget godt råd fra en bruger: Ignorer!!
Men til dig, Real-Laudrup, vil jeg da anmode om, at du for vores skyld - og for din egen - prøver at undlade at drysse dine Cristiano Ronaldo-holdninger ud i alle trådene.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Real-Laudrup
-
- Platin bruger
-
Aaarrhhh, Özil har været ustabil igennem sine 3 år i Madrid. På sin dag var han den bedste men han havde altid et halvt år hvor han var meget dårlig. Mata har været stabil i sine præstationer.BBB skrev:
Real-Laudrup skrev:
Du har ret, lad os tale om Mata. Det ville være fantastisk at få ham tilbage, synes det er risikabelt kun at have Isco på den position. Mata har IMO været klart den bedste 10´er de sidste 2 år.Jaken skrev: Hvordan kan en nyhed med navnet "Juan Mata glad for Real Madrid-tid" udvikle sig til en 4-siders ophedet diskussion om Cristiano Ronaldos person...
... Özil...
Hvad er det, der gør, at du er fan af Real Madrid, når det i høj grad virker til, at du hverken bryder dig sønderligt om spillerne eller klubben?
- Real-Laudrup
-
- Platin bruger
-
Hvorfor er det at tale nedsættende om Özil? Han har jo været ustabil!Gribben skrev: Real-Laudrup nu er det dig på 2 dage lykkedes at tale nedsættende om Ronaldo, Di Maria, Özil, Khedira og sikkert endnu flere, som jeg har misset i farten, og du er derved på rekordtid blevet en af de mindst populære personer herinde. Måske det ville klæde dine fremtidige indlæg også at sige et par pæne ting om vores spillere i ny og næ, og måske fortælle om du virkelig er fan af Real Madrid (det behøver du jo ikke at være, men det er virkelig kikset at lade som om, uden at være det) og hvis du er, hvorfor så denne nærmest uendelige negativitet?
Hvad er det, der gør, at du er fan af Real Madrid, når det i høj grad virker til, at du hverken bryder dig sønderligt om spillerne eller klubben?
- raul7=kongen
-
- Moderator
-
Tak!
- Real-Laudrup
-
- Platin bruger
-
Du har ret. Køb Mata!raul7=kongen skrev: Kan vi ikke tale om Mata i tråde om Mata, om Cristiano i tråde om Cristiano og holde mund og gemme kritik, hvad end den er positiv eller negativ, til de steder den hører hjemme.
Tak!
Som jeg skrev dengang, så mener jeg ikke at man kan bruge Mata hvis man ikke kan bruge Özil. De er begge to naturlige playmakers, og har det, i mine øjne, bedst når de ligger centralt, mellem angribere og midtbane. Deres evne til at finde hullerne og med deres fabelagtige teknik at vende og dreje sig i de helt små rum, før de finder den rigtige aflevering og eksekverer med timing og præcision minder meget om hinanden. Deres evne til at finde de hurtige simple afleveringer i småspillet er også fantastisk. Derfor synes jeg også at deres svagheder skinner igennem når de bliver rykket ud på kanten, for der har de simpelthen 'for meget plads' og er for langt fra den korte dybe stikning og det småspil der kan opstå når de ligger centralt.
Mata ville selvfølgelig klæde ethvert hold, og jeg kunne da rigtigt godt tænke mig at se ham ligge og fodre vores tre forreste - men hvor skulle Isco så hen?
På en af de tilbagetrukne centrale? Nej det bliver for offensivt, med ham, Mata, Ronaldo, Benz og Bale. På en af kanterne? Nej der løber verdens to dyreste drenge rundt, og han lider i mine øjne også når han ikke ligger centralt. På bænken? Er du syg?
Kort sagt - hvis der ikke var plads til öz i vores start11, så er der vel heller ikke plads til Mata.
@ Pepe - du minder mig altså lidt om Pepe
- Real-Laudrup
-
- Platin bruger
-
Ham agenten sagde jo at det var en af de 5 bedste i verden, er Mata det? Tvivler på at det er ham.El Rojo skrev: Vi har haft den oppe at vende i tråden om "den hemmelige spiller" der var utilfreds i sin klub, og derfor måske kunne være et emne i Real. Her var Mata et af de bedste bud, på hvem den hemmelige spiller kunne være.
Som jeg skrev dengang, så mener jeg ikke at man kan bruge Mata hvis man ikke kan bruge Özil. De er begge to naturlige playmakers, og har det, i mine øjne, bedst når de ligger centralt, mellem angribere og midtbane. Deres evne til at finde hullerne og med deres fabelagtige teknik at vende og dreje sig i de helt små rum, før de finder den rigtige aflevering og eksekverer med timing og præcision minder meget om hinanden. Deres evne til at finde de hurtige simple afleveringer i småspillet er også fantastisk. Derfor synes jeg også at deres svagheder skinner igennem når de bliver rykket ud på kanten, for der har de simpelthen 'for meget plads' og er for langt fra den korte dybe stikning og det småspil der kan opstå når de ligger centralt.
Mata ville selvfølgelig klæde ethvert hold, og jeg kunne da rigtigt godt tænke mig at se ham ligge og fodre vores tre forreste - men hvor skulle Isco så hen?
På en af de tilbagetrukne centrale? Nej det bliver for offensivt, med ham, Mata, Ronaldo, Benz og Bale. På en af kanterne? Nej der løber verdens to dyreste drenge rundt, og han lider i mine øjne også når han ikke ligger centralt. På bænken? Er du syg?
Kort sagt - hvis der ikke var plads til öz i vores start11, så er der vel heller ikke plads til Mata.
Jeg har allerede sagt sælg Ronaldo men det kommer selvfølgelig ikke til at ske. Rotation med Isco? Vi havde jo også både Kaka og Özil, jeg ved godt at Kaka var et flop men på flere tidspunkter så det ud som om at han var ved at genvinde sin form. Jeg er også uenig omkring det med at Mata ikke er god på kanten. Han har jo spillet der så mange gange og han gør det samme, scorer mål, ligger op til mål, kombinerer med de andre. Det er selvfølgelig ikke hans favorit position men han kan sagtents spille der. Özil til gengæld var aldrig god på den højre kant
- Pepe
- Gæst
-
? Mener du mig?El Rojo skrev: Vi har haft den oppe at vende i tråden om "den hemmelige spiller" der var utilfreds i sin klub, og derfor måske kunne være et emne i Real. Her var Mata et af de bedste bud, på hvem den hemmelige spiller kunne være.