Madrid kæmper om Gündogan

12 år 9 måneder siden #25 af Real-Laudrup

Dios skrev:

Real-Laudrup skrev:

Dios skrev: Real-Laudrup.

Kan du ikke seriøst prøve og holde et højere niveau? Du er meget aktiv, og det er helt fint, men hold kæft hvor er det trættende og læse dine indlæg. For læser man dine indlæg igennem, så er de ikke helt så dumme igen. Du ødelægger bare for mange diskussioner herinde, og denne tråd her har du også drejet væk fra emnet. Kan du ikke prøve og holde fokus, og hver konstruktiv i dine indlæg.

Det er nok svært når du prøver og slå rekorden for flest skrevet indlæg på færrest tid, men alligevel!

Tro mig, jeg havde ikke forventet så mange indlæg.
I det her tilfælde siger jeg bare, hvad jeg føler er problemet. Og problemet er ikke kun midtbanen, det er at holdet ikke forsvarer som en enhed og selvfølgelig gælder det også Ronaldo, for vi ved alle at han ikke kan lide at hjælpe til.

Problemet er ikke mange indlæg, men at dine indlæg altid kommer til og handle om hvor dårlig Ronaldo er for holdet. Jeg er heller ikke den største fan af Ronaldo, og jeg er dog også enig med dig i mange ting. Men når du skriver:

Er det fair at en 20 årig skal arbejde & løbe så meget som han gør bare fordi at Ronaldo kun tænker på sig selv?

Så lægger du ikke op til meget debat, men omvendt, så bliver du bare den irriterende bruger, som ingen længe ikke kan benytte siden, fordi de fleste brugere herinde er trætte af dig og ikke gider og hører på dig.

Tag ikke mit indlæg som en provokation eller dårlig stemning, men som en retningslinje fremover. Du behøver ikke og svine Ronaldo til i alle emner.
Men lad os komme tilbage til emnet. Nemlig Gündoğan!

Formålet med mit indlæg var ikke at svine Ronaldo, jeg forklarer bare hvor vores problemer ligger og det er bl.a på venstre kanten hvor vi har en fyr som ikke gider at forsvare. Jeg ville sige det samme hvis det var Di Maria, Bale, Isco eller en anden spiller. Jeg taler om holdet.
I øvrigt sætter jeg pris på at du skriver ordenligt og ikke sviner mig til.
Og jeg er skam enig, tilbage til emnet!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 9 måneder siden #26 af Raul7-2880
Er udemærket klar over at han ikke er i form men det eneste Illaramendi indtil videre har gjort sig fortjent til, er navnet: elendig-mendi eller Gago v.2

12 år 9 måneder siden #27 af JimmyBroe
Besvaret af JimmyBroe på emne Madrid kæmper om Gündogan

Raul7-2880 skrev: Er udemærket klar over at han ikke er i form men det eneste Illaramendi indtil videre har gjort sig fortjent til, er navnet: elendig-mendi eller Gago v.2

I himlens navn. Så pak dog det der" Elendig-mendi" væk. Hvad er det for en taber der har tid til, at sidde og finde på latterlige navne, til alle vores spillere.

Seriøst, har 80% af alle brugerne på denne side, efterårsferie i denne uge.? Jesus...

:)

Jeg er her stadig XOXO
Sidste redigering: 12 år 9 måneder siden ved JimmyBroe. Begrundelse: Surt opstød.. Sorry.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, baggins, Steen, rezamadridista, BBB

12 år 9 måneder siden #28 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Madrid kæmper om Gündogan
Teenagerne har overtaget...
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding, rezamadridista, BBB

12 år 9 måneder siden #29 af baggins
Besvaret af baggins på emne Madrid kæmper om Gündogan
Gündoğan er en glimrende spiller - men lad os nu give Illarra chancen, før man giver 30 mil. € for en ny spiller. Vi skal istedet bruge kræfter på at forlænge med Alonso, så han kan fortsætte som en mentor og inspirator for Illarra og andre unge spillere. Samtidig har de sidste ca. 200 dage uden Alonso vist hvor vigtig han er for spillet på banen.

!Illa, Illa, Illa, Juanito Maravilla¡ !Hala Madrid¡!
Følgende bruger(e) sagde tak: rezamadridista

12 år 9 måneder siden #30 af Real-Laudrup

baggins skrev: Gündoğan er en glimrende spiller - men lad os nu give Illarra chancen, før man giver 30 mil. € for en ny spiller. Vi skal istedet bruge kræfter på at forlænge med Alonso, så han kan fortsætte som en mentor og inspirator for Illarra og andre unge spillere. Samtidig har de sidste ca. 200 dage uden Alonso vist hvor vigtig han er for spillet på banen.

Han er jo en anden type spiller. Gündogan skal kæmpe med Modric for en plads i startopstillingen.

Leveret af Kunena Forum