Bale med glasben

12 år 9 måneder siden #1 af raul7=kongen
Bale med glasben blev oprettet af raul7=kongen

De seneste dage har budt på mange rygter omkring Gareth Bale, og de mange skader som waliseren har gennemgået i sin første tid i Real Madrid.

Således dementerede Kongeklubben lørdag en nyhed fra Marca, omkring at waliseren skulle have brok og derfor opereres. Real Madrid påstår at der stadig er tale om mindre alvorlige problemer, men den kritiske presse er ikke enige.

I dag har AS så været ude med en statistik, som viser at Bale har misset 78 kampe i sin karriere, fordelt på hele 27 skader. Endnu mere bekymrende er det, at 18 af disse skader er siden januar 2011.

Forhåbentlig kan Real Madrids lægestab i den kommende tid få styr på Bales fysik, så waliseren kan få lov at indfri de store forventninger. Desværre kan man frygte, at klubben har hentet en ny Kaká eller Jonathan Woodgate.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 9 måneder siden #2 af baggins
Besvaret af baggins på emne Bale med glasben
Ud over at jeg ikke mente at Bale passer perfekt ind i Madrids nuværende trup på daværende tidspunkt. Så var hans store skadeshistorik en af de andre store grunde til, at jeg ikke ønskede en Bale-tranfer. Så snart man har en begyndende diskusprolaps, så kan man kub frygte hvornår den springer helt op. Man kan kun drømme sig tilbage til en tid med Özil på holdet.

!Illa, Illa, Illa, Juanito Maravilla¡ !Hala Madrid¡!
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

12 år 9 måneder siden #3 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Bale med glasben
Og så render han også rundt med en ankel, hvor der - ifølge AVB - ikke er mere brusk tilbage pga. skader.

Jeg håber og tror det bedste, for Real Madrids læger har vel læst medicin(?).

Men jeg håber da også, at Perez evaluerer sig selv, endnu en gang! For Bale/Ozil-transferen er allerede en pinlig dumhed...
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, baggins

• Barça
  • Gæst
  • Gæst
12 år 9 måneder siden #4 af Barça
Besvaret af Barça på emne Bale med glasben
Synes godt nok at i er hurtige til at melde ham ude. Som Barca fan er jeg stadig afventende med min vurdering, og han har trods alt kun været i Madrid i lidt over en måned. Desuden bliver du ikke Årets Spiller i PRL hvis du er skadet det meste af tiden.

12 år 9 måneder siden #5 af baggins
Besvaret af baggins på emne Bale med glasben

M_linding skrev: Og så render han også rundt med en ankel, hvor der - ifølge AVB - ikke er mere brusk tilbage pga. skader.

Men jeg håber da også, at Perez evaluerer sig selv, endnu en gang! For Bale/Ozil-transferen er allerede en pinlig dumhed...

Perez lære aldrig! Det har historien vist.

!Illa, Illa, Illa, Juanito Maravilla¡ !Hala Madrid¡!

12 år 9 måneder siden #6 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Bale med glasben

baggins skrev:

M_linding skrev: Og så render han også rundt med en ankel, hvor der - ifølge AVB - ikke er mere brusk tilbage pga. skader.

Perez lære aldrig! Det har historien vist.

Jo det gør han faktisk, bare alt for langsomt;)

Jeg ser i hvert fald frem til, at han på et tidspunkt får en modkandidat!

12 år 9 måneder siden #7 af Real-Laudrup
Besvaret af Real-Laudrup på emne Bale med glasben
Hvad ville folk have sagt om Bale handlen hvis Mou var træneren? For han bad Perez om at købe ham sidste år.

12 år 9 måneder siden #8 af JesperA
Besvaret af JesperA på emne Bale med glasben

Real-Laudrup skrev: Hvad ville folk have sagt om Bale handlen hvis Mou var træneren? For han bad Perez om at købe ham sidste år.

Ja han bad også Perez om at købe Coentrão, det er ikke nødvendigvis et kvalitetsstempel at Mou ønsker en spiller.. Jeg var for et køb af Bale, trods prisen, ligesom jeg også (som rigtig mange andre i øvrigt!) i sin tid var stor fortaler for at hente Kaka'. Lad os give ham lidt mere end en måned før vi analyserer og vurderer handlen, han er trods alt kun 24 år!

12 år 9 måneder siden #9 af Real-Laudrup
Besvaret af Real-Laudrup på emne Bale med glasben

JesperA skrev:

Real-Laudrup skrev: Hvad ville folk have sagt om Bale handlen hvis Mou var træneren? For han bad Perez om at købe ham sidste år.

Ja han bad også Perez om at købe Coentrão, det er ikke nødvendigvis et kvalitetsstempel at Mou ønsker en spiller.. Jeg var for et køb af Bale, trods prisen, ligesom jeg også (som rigtig mange andre i øvrigt!) i sin tid var stor fortaler for at hente Kaka'. Lad os give ham lidt mere end en måned før vi analyserer og vurderer handlen, han er trods alt kun 24 år!

Jeg giver Bale tid, har altid været fan af ham.
Jeg stillede bare et spørgsmål
EDIT: Hvorfor var du for et køb af Bale? Ham og Ronaldo på samme hold tror jeg ikke fører til noget godt - i hvert fald ikke imod kompakte hold, hvilket de fleste er. De er ikke kreative, de er ikke gode pasningsspillere, ikke gode i små rum, har ikke hurtige fødder. Jeg vil vove den påstand at vi er endnu mere endimensionelle end før.
Sidste redigering: 12 år 9 måneder siden ved Real-Laudrup.

12 år 9 måneder siden #10 af Dios
Besvaret af Dios på emne Bale med glasben

Barça skrev: Synes godt nok at i er hurtige til at melde ham ude. Som Barca fan er jeg stadig afventende med min vurdering, og han har trods alt kun været i Madrid i lidt over en måned. Desuden bliver du ikke Årets Spiller i PRL hvis du er skadet det meste af tiden.

Jeg tror ikke helt du kender til baggrundshistorierne. Vandene blev delt når snakken faldt på Bale, og der var nok ligeså mange skeptiske fans herinde, som var imod et køb af ham, som der var pro fans af ham.

Jeg er selv en af de mange skeptiske fans, men ikke på baggrund af hans skader, men hans spillestil og pris. Dette er dog bare blevet til en kæmpe joke, og lige pt. har vi verdens dyreste spiller liggende med måske alvorlige problemer, selvom klubben prøver og nedtone det.
Køber man verdens dyreste fodboldspiller, så er det kun i Real Madrid man køber ham imens han ikke er i form, og nok har brok, og dermed ude de første 5-7 måneder i klubben.

Var der nogen der sagde en joke?

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe

• forzamadrid
  • Gæst
  • Gæst
12 år 9 måneder siden #11 af forzamadrid
Besvaret af forzamadrid på emne Bale med glasben
Synes godt nok folk er hurtige til at melde ham ude. Manden har spillet 3 kampe, primært som udskifter og scoret 1 mål og gjort sig bemærket i bl.a. Galatasaray kampen med at være 3. mand bag 2 mål (efter at være blevet skiftet ind).

Generelt synes jeg folk er alt for hurtige ude med riven, angående Bale. Hvad med at se på rivalernes køb, Neymar - hvor godt har han lige gjort det?
Neymar har haft forberedelses tid sammen med resten af FC Barcelonas trup (3. juni skiftede han), og har kunnet nå at lære deres spillestil. Dette har kun udformet sig i 3 mål i 8 kampe, hvilket er på niveau med Karim Benzema (10 kampe, 4 mål) - hvilket er for dårligt af Neymar!

Desuden skal man bebrejde Daniel Levy for at ødelægge Bale, manden er åbenbart så egoistisk at han skulle vente til 1. september 2013 med at sælge. Det er værd at se på hvor flinke, Real Madrid har været når de har handlet med Tottenham gennem tiderne.
1. Adebayor lejes næsten gratis ud, sælges derefter næste sæson for 40 mio. (billig pris).
2. Rafael Van Der Vaart sælges 2 timer før transfervinduets lukning, for omkring 70 mio. (billig pris + Real Madrid afviser højere bud fra Bayern München).
3. Real Madrid køber Luka Modric for 300 mio. (hvilket er en smule overpris, dog får de først Luka Modric d. 27 august - altså igen en egoistisk handling fra Daniel Levy).
4. Real Madrid køber Gareth Bale, manden som har scoret 21 mål i PrL for Tottenham og 'næsten' ført dem til CHL-pladsen. - (Selvom forhandlingerne, og rygterne om en mulig Bale handlen allerede starter i juli måned, er transfersagaen først færdig 1. september).

Ergo, er det hverken Real Madrids, Bales eller lægernes skyld, at Bale er blevet skadet. Det er Daniel Levy, som er for egoistisk til at sælge sin bedste spiller, selvom spilleren åbenlyst har ytret at ville skifte til sin drømmeklub - flere gange offentligt.
Daniel Levy kunne have valgt at sælge Bale i midten af juli, eller starten af august måned, og fået samme penge for ham som nu - sådan så Bale kunne have haft en mulighed for at træne med Real Madrid i sommeren.
(Og til alle jer Özil-elskere, så er grunden til at Özil har spillet så godt i Arsenal, fordi at han netop har haft mulighed for at træne hele sommeren - imod sætning til Bale).

Bale skal nok blive et klasse køb, en bedre spiller end Özil og Neymar!

• Storken
  • Gæst
  • Gæst
12 år 9 måneder siden #12 af Storken
Besvaret af Storken på emne Bale med glasben

forzamadrid skrev: Generelt synes jeg folk er alt for hurtige ude med riven, angående Bale. Hvad med at se på rivalernes køb, Neymar - hvor godt har han lige gjort det?
Neymar har haft forberedelses tid sammen med resten af FC Barcelonas trup (3. juni skiftede han), og har kunnet nå at lære deres spillestil. Dette har kun udformet sig i 3 mål i 8 kampe, hvilket er på niveau med Karim Benzema (10 kampe, 4 mål) - hvilket er for dårligt af Neymar!

Har du overhovedet set Barcas kampe?

Det er rigtigt, at han har brændt en del chancer og generelt har været for uselvisk (6 assist), men Neymar har været Barcas klart bedste offensive våben i denne sæson. Det skyldes muligvis Messis skadesproblemer, men ikke desto mindre, så kommer alt det kreative fra Neymar. Jeg var selv skeptisk inden Confederations Cup, da jeg synes prisen på €57 mio var for høj, men han har virkelig imponeret mig.

Leveret af Kunena Forum