Bale med glasben
Real-Laudrup skrev: www.marca.com/2013/10/15/en/football/rea...drid/1381849364.html
Fuldt forståeligt at han er vred.
Men Coleman har jo selv spillet Bale, på trods af at de ikke stod en chance for at kvalificere sig. Og slæbt ham det halve Europa rundt, selv når han ikke skulle spille. Så pudser han ikke glorien lige en tand for hårdt?
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Real-Laudrup
-
- Platin bruger
-
Coleman gav ham 30 minutter i en kamp der var tabt. Ikke 60 minutter fra start i en hård, intens kamp som Villareal.MMM skrev:
Real-Laudrup skrev: www.marca.com/2013/10/15/en/football/rea...drid/1381849364.html
Fuldt forståeligt at han er vred.
Men Coleman har jo selv spillet Bale, på trods af at de ikke stod en chance for at kvalificere sig. Og slæbt ham det halve Europa rundt, selv når han ikke skulle spille. Så pudser han ikke glorien lige en tand for hårdt?
Selvfølgelig er han ikke helt uskyldig, men det virker jo fandeme amatøragtigt af Real Madrid.
GutiHAZ14 skrev: Hvorfor skal vi slå koldt vand i blodet når vi kan ende med at være 8 point (plus) efter Barcelona om 2 uger ? Lidt ligesom sidste sæson, havde vi også smidt mesterskabet efter 5-10 runder. Jeg kan godt forstå at folk har tendens til "fransk revolution", når klubben har været en kæmpe en fiasko sportsligt siden Perez kom tilbage på trods af 1 mesterskab og en pokal.
Der skal rulle hoveder, når der bruges 500 millioner euro bare på spillere, og klubben så står tilbage med 2 titler på 4 år.
Fordi det, i mine øjne, er det eneste at gøre. Jeg er enig med dig, og det går jeg ud fra de fleste er. Spillet på banen, resultaterne, antallet af titler - ingen af delene har været gode nok i flere år. Men løsningen ligger ikke i at råbe på revolution efter 10 kampe. At opbygge et nyt hold med et nyt spilsystem tager tid, så at blive ved med at skifte ud blandt trænere og stjernespillere ind til det en eller anden dag fungerer fra starten (eller bare stopper med at fungere for Barca), tror jeg ikke på.
Med hensyn til Perez er jeg enig, mit indlæg rettede sig mod den heftige kritik af Bale, Ancelotti og Illara, jeg synes det er for hurtigt. Hovederne kan blive ved med at rulle, det er ikke måden at opbygge noget stabilt og langtidsholdbart.