Vi kan være ganske rolige...

12 år 9 måneder siden #13 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Vi kan være ganske rolige...
Dejlig artikel. Positivt den ikke ødelægges af trolls;)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 9 måneder siden #14 af Siempre Madrid

Daniel skrev: Det er rart, at madridista.dk hele tiden udvikler sig, i hvert fald bag kulissen. Det her er et smukt spadestik til et - forhåbentlig - længerevarende samarbejde med, Rasmus.

God og lærerig artikel!

Det gør den jo især takket være al den frivillige hjælp, som kommer fra blandt andre Rasmus - og fra dig selv, som også lægger mange gode timer i Madridista.dk - så husk at klappe dig selv på skulderen også.............og kom så hen til tastaturet og få skrevet noget mere ;-)

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

12 år 9 måneder siden #15 af r-mb-q
Besvaret af r-mb-q på emne Vi kan være ganske rolige...

Ikertheman skrev: Jeg skriver nok en form for anatomisk redegørelse af, hvad der sker og er sket med Bale, i det jeg tror, at det kan sætte nogle billeder på, hvad skaden går ud på, altså jeg vil have en anatomisk vinkel til det...
Jeg synes at det er en super artikel, er selv lægestuderende, har ingen klinisk erfaring, men var til et foredrag i dag om rygsøjlen (columna vertebralis) på AU og forhørte mig ved Michel Bach Hellfritzsch, om denne konkrete skade, da han er radiolog og har en stor viden omkring dette..

To be continued :)

Hvis du har brug for sparring siger du bare til.. Jeg har med vilje ikke skrevet det ud fra en anatomisk vinkel.. Men vil mere end gerne give en hjælpende hånd. :)

Soy un Madridista! Hoy, Mañana, Siempre

Leveret af Kunena Forum