En vanskelig tid for Xabi Alonso

12 år 9 måneder siden #13 af BBB
Besvaret af BBB på emne En vanskelig tid for Xabi Alonso
Jeg er rigtig glad for artiklen, for den er meget informativ - omend der er noget gætværk ift. tid. Jeg vil dog godt lege kæmpeidiot og opfordre til nyhedsartikler uden smiley ( :-D ).

Det eneste sted det skulle være lovligt, at lave en smiley i arbejdssammenhæng er hvis man arbejder på Starbucks ;-)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 9 måneder siden #14 af r-mb-q

BBB skrev: Jeg er rigtig glad for artiklen, for den er meget informativ - omend der er noget gætværk ift. tid. Jeg vil dog godt lege kæmpeidiot og opfordre til nyhedsartikler uden smiley ( :-D ).

Det eneste sted det skulle være lovligt, at lave en smiley i arbejdssammenhæng er hvis man arbejder på Starbucks ;-)

Du har helt ret.. Tiden er rene gætteri.. med lidt faglig viden og erfaring bagved. Men i bund og grund kan der lige så godt gå flere mdr hvis træningen går skidt. smiley'en skal jeg nok tage til mig.. Det giver god mening.. :D

Soy un Madridista! Hoy, Mañana, Siempre
Følgende bruger(e) sagde tak: BBB

12 år 9 måneder siden #15 af raul7=kongen

Raul-Madrid skrev: Min vurdering..

Kedelige og tør artikler denne og den anden om bales skade...

Mange har givet dig nedladende ord med på vejen for den kommentar. Jeg synes faktisk det er glimrende at være ærlig og fortælle sin mening. Det er som sådan fair nok.

Det sagt, så er det jo ikke svært at springe en enkelt nyhed over. Det tager trods alt ikke mange linjer at finde ud af, hvad det drejer sig om.

Det er faktisk lidt som indlæg på forum, kan man hurtigt se det/den enkelte indlæg/nyhed ikke er værd at bruge tid på, så spring det over. Det kunne være andre kunne bruge den viden der blev givet, kan ingen det, så er alt hurtigt uaktuelt for alle :)

12 år 9 måneder siden #16 af Real Madrid 7
Super artikel elsker den. Jeg vil have mere af det tak. :)

Leveret af Kunena Forum