Turister og andre irriterende typer
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
12 år 9 måneder siden #13
af Siempre Madrid
Det bliver altid vanskeligt, når der kommer penge mellem folk.
Vi vil meget hellere have, at I bruger siden til nogle fantastiske debatter, fortæller om os overalt hvor I kommer frem og selv hvis I ikke har de store skribent-evner, kan I hjælpe os meget ved at indsende til os. vi skal nok - med forlov - rette til og udsende det i jeres navn. Det er den allerbedste måde, at I kan hjælpe os med at blive endnu bedre.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Besvaret af Siempre Madrid på emne Turister og andre irriterende typer
JimmyBroe skrev:
raul7=kongen skrev: Den bliver finansieret af den løn Oscar tjener på sit almindelige job, af de penge han ikke afleverer til SKAT ;)
Gid det var så vel, at vi skribenter kunne få en tur som betaling for de sene fredage, hvor vi bruger tiden på at skrive optakter i stedet for at fulde os, så I andre har noget godt læsestof :)
Det er jo for sindsygt:) Det må jeg nok sige, det havde jeg ikke regnet med. Nu til mit spørgsmål:P
Jeg ved godt at det her, er en gratis hjemmeside, for alle os brugere og i sikkert agter, at lade den blive ved med at være det, gratis.
Men kunne det ikke være muligt med et link til madridista.dk's konto og reg. Nr, så alle os brugere, som måske ikke har de største skribenter evner, kunne føle at vi alligevel, kunne give lidt igen. Så kunne det jo være, at det kun var halvdelen af en "til Madrid og se fodbold, og rapportere hjem"-tur, som den enkelte skribent skulle betale selv?
Det kan jo bare være frivilligt om man vil give 10kr eller 500kr. Og det skal så kun være hvis den enkelte bruger selv føler for det. Der skulle ikke være nogen goder til dem der sendte lidt mønt, udover jeres gudsbenået arbejde og fede nye tiltag som vedrøre siden.
Det skal ikke ses som en løn til jer skibenter eller så i kan få jer en fed julefrokost.;-P Nej, nok nærmere en optimering af siden, og dens fortsatte nye tiltag. Blot et forslag, der kan vel ikke ske noget ved at prøve det? Eller hvad?:) Jeg ved ikke om jeg er den eneste der har tænkt tanken. Men ihvertfald er der lidt at sove på.
Godnat:)
Det bliver altid vanskeligt, når der kommer penge mellem folk.
Vi vil meget hellere have, at I bruger siden til nogle fantastiske debatter, fortæller om os overalt hvor I kommer frem og selv hvis I ikke har de store skribent-evner, kan I hjælpe os meget ved at indsende til os. vi skal nok - med forlov - rette til og udsende det i jeres navn. Det er den allerbedste måde, at I kan hjælpe os med at blive endnu bedre.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
12 år 9 måneder siden #14
af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Turister og andre irriterende typer
En dejlig artikel! Og den kunne snild have været længere! Man kan nærmest smage og dufte byen!
Følgende bruger(e) sagde tak: DarioGomez
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen