DefensaCentral: Gündogan er Real Madrid-spiller

12 år 9 måneder siden #1 af Siempre Madrid

Ifølge spanske DefensaCentral er Real Madrid og Dortmund nået til enighed om, at den tyske midtbanespiller, Ilkay Gündogan, skifter til den spanske hovedstad fra den kommende sæson og her får han en kontrakt af fem års varighed.

De to klubber har angiveligt ligget i forhandlinger længe og nu skal man være nået til enighed om en pris på 20 millioner €, samt at Dortmund får lov til at beholde Nuri Sahin.

Dermed kommer Carlo Ancelotti tilsyneladende til at råde over endnu et stærkt midtbanekort til den kommende sæson, hvor man fortsat ikke har klarhed over hvorvidt Xabi Alonso forlænger sin kontrakt.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 9 måneder siden #2 af M_linding
I så fald bør det da være klargjort: Alonso er i gang med sin sidste sæson i Real Madrid.

12 år 9 måneder siden #3 af Raul-rik
Han er rent faktisk fra Tyskland ;-)

12 år 9 måneder siden #4 af Siempre Madrid

Raul-rik skrev: Han er rent faktisk fra Tyskland ;-)

Verdammt.....du har ret. Tak!

12 år 9 måneder siden #5 af El_Juan
"Hummels til Barcelona"
"Gündogan til Real Madrid"

Jeg tror Borussia Dortmund er ved at være godt trætte af spansk presse efter de seneste par ugers skriverier! Ikke nok med, at de i forvejen skal forholde sig til Lewandowskis fremtid ;-)

Hvis det holder stik, at der rent faktisk er noget om snakken og skiftet bliver en realitet, så vil jeg dog ikke klage. Gündogan vil være en kærkommen forstærkning til holdet!
Sidste redigering: 12 år 9 måneder siden ved El_Juan.

12 år 9 måneder siden #6 af Siempre Madrid

M_linding skrev: I så fald bør det da være klargjort: Alonso er i gang med sin sidste sæson i Real Madrid.

Retur til La Real og så sender de Iñigo ned til os.

Følgende bruger(e) sagde tak: Real Madrid, Dios, JimmyBroe, ElMadrid

12 år 9 måneder siden #7 af asp3200

Siempre Madrid skrev:

M_linding skrev: I så fald bør det da være klargjort: Alonso er i gang med sin sidste sæson i Real Madrid.

I en perfekt verden.. men sker nok ikke. Alonso ender i USA gætter jeg på.

Hvis Gundogan kommer, så er Alonso væk og med høj sandsynlighed Khedira hvilket vil være meget ærgerligt. Lllarra sælges ikke og Modric virker mere som Ancelottis mand.

12 år 9 måneder siden #8 af Real Madrid

asp3200 skrev:

Siempre Madrid skrev:

I en perfekt verden.. men sker nok ikke. Alonso ender i USA gætter jeg på.

Hvis Gundogan kommer, så er Alonso væk og med høj sandsynlighed Khedira hvilket vil være meget ærgerligt. Lllarra sælges ikke og Modric virker mere som Ancelottis mand.

Illarramendi
Gündogan/Modric Isco

Spændende midtbane og med så markant en profil, så tror jeg heller ikke, der er plads til Khedira.

No solo soy perfecto, también soy Madridista

12 år 9 måneder siden #9 af Real-Laudrup

Siempre Madrid skrev:

Hvordan skal det kunne lade sig gøre? I Januar kan han forhandle med hvem han har lyst til. Vi bliver nødt til at betale de €30M hvis vi vil have Martinez.
El Juan: Hummels til Barca kom faktisk fra Bild.

12 år 9 måneder siden #10 af r-mb-q
Hvilken spillestil har Gündogan.. Def eller off.. Synes mere at han var af den off. type da de spillede mod Real.. Men eftersom han beskrives som direkte afløser(jeg troede Illarra var hans direkte afløser) for Alonso, er han vel mest def.. Og dem har vi da en mia af nu.. ??? Han er et kæmpe talent.. men kan bare ikke se der er plads til ham.. Omend skal der ihvertfald sorteres en mere Alonso fra...

Soy un Madridista! Hoy, Mañana, Siempre
Sidste redigering: 12 år 9 måneder siden ved r-mb-q.

12 år 9 måneder siden #11 af Real-Laudrup

r-mb-q skrev: Hvilken spillestil har Gündogan.. Def eller off.. Synes mere at han var af den off. type da de spillede mod Real.. Men eftersom han beskrives som direkte afløser(jeg troede Illarra var hans direkte afløser) for Alonso, er han vel mest def.. Og dem har vi da en mia af nu.. ??? Han er et kæmpe talent.. men kan bare ikke se der er plads til ham.. Omend skal der ihvertfald sorteres en mere Alonso fra...

Central midt. Bedst offensiv, men defensivt er han også god, bedre end Modric. Han arbejder hårdt, meget energisk, ikke bange for at tackle eller gå ind i nærkampe.

12 år 9 måneder siden #12 af Real Madrid

r-mb-q skrev: Hvilken spillestil har Gündogan.. Def eller off.. Synes mere at han var af den off. type da de spillede mod Real.. Men eftersom han beskrives som direkte afløser(jeg troede Illarra var hans direkte afløser) for Alonso, er han vel mest def.. Og dem har vi da en mia af nu.. ??? Han er et kæmpe talent.. men kan bare ikke se der er plads til ham.. Omend skal der ihvertfald sorteres en mere Alonso fra...

www.mx.dk/sport/sportsnyheder/story/25900351

Der var lidt snak om i sommer, at man ville omskole ham til en 10'er, men i stedet hentede man Henrikh Mkhitaryan. En klassisk Dortmund opstilling:

Gündogan (Modric) Bender (Illarra)

Auba (Bale) Mkhitaryan (Isco) Reus (Ronaldo)

Lewandowski (Benzema)

Bender - 6'eren
Gündogan - 8'eren
Mkhitaryan - 10'eren

Illarra - 6'eren (Casemiro - 6'eren)
Modric - 8'eren
Isco - 10'eren

Jeg kan dog godt være bange for, vi mangler lidt råstyrke på midten, hvis vi mister Alonso og Khedira. Gündogan, Modric, Illarra, Isco, Casemiro - en elegant midtbane, men mangler måske lidt styrke. Med mindre Casemiro for alvor slår igennem.

Men indtil videre har det nærmest kun været Khedira, Modric, Illarra og Isco til at deles om spilletid, Casemiro har ikke fået så meget og Alonso har været skadet. Derfor er jeg klart mest fortaler for 5 spillere (som lige nu uden Alonso) end 6 spillere.

No solo soy perfecto, también soy Madridista
Sidste redigering: 12 år 9 måneder siden ved Real Madrid.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

Leveret af Kunena Forum