Ancelotti, har du intet lært?

• Schytte
  • Gæst
  • Gæst
12 år 9 måneder siden #13 af Schytte
Besvaret af Schytte på emne Ancelotti, har du intet lært?
Man skulle have ansat en træner, hvis formation/spillestil passede til de spillere man havde (Ozil). Det ville tage længere tid, ja, men de her halve løsninger går ikke.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 9 måneder siden #14 af Real-Laudrup

Schytte skrev: Man skulle have ansat en træner, hvis formation/spillestil passede til de spillere man havde (Ozil). Det ville tage længere tid, ja, men de her halve løsninger går ikke.

Og hvem skulle det være?

• Barça
  • Gæst
  • Gæst
12 år 9 måneder siden #15 af Barça
Besvaret af Barça på emne Ancelotti, har du intet lært?
Jeg synes i gør det straffe mere end hvad det er. Ja, den skal dømmes, men det er ikke der i misser chancen for at komme tilbage i kampen. Det var derimod en fremragende Valdés der havde 3-4 kæmpe redninger, som på en anden dag nok havde gået ind. Det er rigtigt at i havde en god periode, hvor i sad på Barcelona, og at Alexis' 2-0 mål var med til at ødelægge den periode, men Real Madrid havde mange andre muligheder for at få ændret kampen. Synes i stedet man burde skyde skylden på Ancelottis taktik (hvor var Isco? Ville Benzema på toppen ikke have været mere logisk fremfor Ronaldo?), Khedira og Ronaldos afbrændere, Diego Lopez' ageren ved Alexis' mål?

12 år 9 måneder siden #16 af Real-Laudrup
www.marca.com/2013/10/28/en/football/rea...drid/1382980798.html
Wow, de går virkelig til ham, som forventet.

• GutiHAZ14
  • Gæst
  • Gæst
12 år 9 måneder siden #17 af GutiHAZ14
Besvaret af GutiHAZ14 på emne Ancelotti, har du intet lært?
Det er da også en ringe artikel...

12 år 9 måneder siden #18 af SR4
Besvaret af SR4 på emne Ancelotti, har du intet lært?

Real-Laudrup skrev: www.marca.com/2013/10/28/en/football/rea...drid/1382980798.html

Meningen med at Trolle er nemlig at være irriterende uden at det er åbenlyst. Men du griber det helt forkert an, når du gang på gang formår kun at komme med negative kommentarer mod Real.

Desuden reagerer Barca altid på samme møde når de bliver snydt af dommeren. Hvem husker ikke rekordsæsonen? Her er det svært at nævne en fra barcas trup eller stab som ikke kommenterede på dommerne.

Ret vildt du ikke er blevet banner endnu når der jo direkte står Barca-fan og Trolle på din pande. Kan ikke huske hvornår man sidst havde så lang tråd til en bruger.

12 år 9 måneder siden #19 af Real-Laudrup

SR4 skrev:

Real-Laudrup skrev: www.marca.com/2013/10/28/en/football/rea...drid/1382980798.html

Meningen med at Trolle er nemlig at være irriterende uden at det er åbenlyst. Men du griber det helt forkert an, når du gang på gang formår kun at komme med negative kommentarer mod Real.

Desuden reagerer Barca altid på samme møde når de bliver snydt af dommeren. Hvem husker ikke rekordsæsonen? Her er det svært at nævne en fra barcas trup eller stab som ikke kommenterede på dommerne.

Ret vildt du ikke er blevet banner endnu når der jo direkte står Barca-fan og Trolle på din pande. Kan ikke huske hvornår man sidst havde så lang tråd til en bruger.

Hvad fanden har det med noget at gøre? Jeg skrev i en anden tråd at jeg var sikker på at Ancelotti ville blive kritisireret hvis vi tabte. & jeg havde ret, derfor skrev jeg 'som forventet'. Jeg foreslår at du følger med.

• GutiHAZ14
  • Gæst
  • Gæst
12 år 9 måneder siden #20 af GutiHAZ14
Real-Laudrup.
Ancelotti er blevet kritiseret næsten fra sæson start. Lad nu være med at tage dig selv så højtideligt og drop det der.

12 år 9 måneder siden #21 af Real-Laudrup

GutiHAZ14 skrev: Real-Laudrup.
Ancelotti er blevet kritiseret næsten fra sæson start. Lad nu være med at tage dig selv så højtideligt og drop det der.

Ja men ikke på samme måde, jeg sagde at de ville gå efter hovedet. At kalde ham clueless & sige at han burde have fået sparket i pausen er voldsomt.

• GutiHAZ14
  • Gæst
  • Gæst
12 år 9 måneder siden #22 af GutiHAZ14
Artiklen er mangelfuld, og hvad der kritiseres er forvirrende og ligegyldigt. Så ja det er voldsomt at sige han skal fyres ved pausen.

Leveret af Kunena Forum