Joseph Blatter undskylder over for Real Madrid
- Raul 4 ever
-
- Platin bruger
-
12 år 9 måneder siden #13
af Raul 4 ever
Besvaret af Raul 4 ever på emne Joseph Blatter undskylder over for Real Madrid
Slet
Sidste redigering: 12 år 9 måneder siden ved Raul 4 ever.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- D_P_Z
- Gæst
-
12 år 9 måneder siden #14
af D_P_Z
Besvaret af D_P_Z på emne Joseph Blatter undskylder over for Real Madrid
Længe leve Blatter (Ironi kan forekomme). Hvorfor skal den pris tages seriøs, når Blatter sidder ved roret? Jeg har det bare sådan. Den man selv synes er den bedste i Verden er vigtisgst. Jeg behøver ikke folk skal fortælle mig hvem der den bedste i verden! Bum.
12 år 9 måneder siden #15
af BBB
Fordi han ikke er en af dem, som stemmer? Hvis man skal stille spørgsmålstegn ved det, så gør det på højere niveau: Er tre personer per land, alle tre som ikke er demokratisk valgt eller udtryk for en speciel opfattelse eller viden om fodbold, en retfærdig måde at afgøre hvem, der er "verdens bedste spiller"?
Man kunne kåre Ronaldo til verdens bedste spiller med baggrund i dem, som følger ham på de sociale medier, uden at den kåring vil være mindre valid.
Besvaret af BBB på emne Joseph Blatter undskylder over for Real Madrid
D_P_Z skrev: Længe leve Blatter (Ironi kan forekomme). Hvorfor skal den pris tages seriøs, når Blatter sidder ved roret?
Fordi han ikke er en af dem, som stemmer? Hvis man skal stille spørgsmålstegn ved det, så gør det på højere niveau: Er tre personer per land, alle tre som ikke er demokratisk valgt eller udtryk for en speciel opfattelse eller viden om fodbold, en retfærdig måde at afgøre hvem, der er "verdens bedste spiller"?
Man kunne kåre Ronaldo til verdens bedste spiller med baggrund i dem, som følger ham på de sociale medier, uden at den kåring vil være mindre valid.
Sidste redigering: 12 år 9 måneder siden ved BBB.
Følgende bruger(e) sagde tak: MMM