Real Madrid i historisk målrus
JimmyBroe skrev:
Daniel skrev: Ja, jeg er djævelsk ;-)
Nej, det handler ene og alene om, at, og selvom han (måske) var efterladt chanceløs, det ikke er godkendt at lukke tre mål ind, såvel hjemme som ude, i min bog...... men det er subjektiviteten der dikterer ens mening vedr. at give en karakter, og jeg mener ikke, at lukke tre mål ind kan retfærdiggøre en højere karakter.
Så (jeg ved det, endnu et) hvis Lopez havde lukket "alle" de tre mål ind på straffe, uden på nogen som helst måde at være indblandet i forseelserne, og ellers havde stået en rigtig fin kamp, med flere pragtredninger. Så havde hans karakter stadig/også været til et 2 tal?:)
Det skal jeg fortælle dig hvis ovennævnte scenarie meget tvivlsomt skulle forekomme i en fjern fremtid. Åh...... alle de hvis'er ;-)
1. Det giver plus at holde målet rent. Det giver plus at score mål.
2. Det giver minus at lukke mål ind. Det giver minus ikke at score mål.
Ovenstående er meget firkantet sat op, men jeg kunne eksempelvis godt finde på at give Ronaldo karakteren 4/5 hvis han skulle score et hattrick i en for ham personlig skidt optræden - her spiller vigtigheden også ind. Så kan man argumentere for, at de tre mål alligevel ikke havde indflydelse på kampen, men det kunne de have haft i flere omgange hvis........... ;-)
Edit: Karaktergivning er noget af det sværeste at begive sig ud i, da folk sjældent er enige, men det er naturligvis sundt for debatten!
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Du er også meget velkommen til at lade din to'er karakter hænge over Lopez:) Jeg personligt, mener bare, at man skal/må tage omstændighederne bag målene i betragtning. For hvis Lopez havde stået anderledes for, at skulle rede en de mål der gik ind, så havde der været kæmpe huller et andet sted i målet. Men ja ja, hvis og hvis. Super kamp ihvertfald imo. Og det gælder de fleste af spillerne.
Jeg er her stadig XOXO
JimmyBroe skrev: Ja, super sundt for debatten, og med alle de hvis'er - fantastisk;-)
Du er også meget velkommen til at lade din to'er karakter hænge over Lopez:) Jeg personligt, mener bare, at man skal/må tage omstændighederne bag målene i betragtning. For hvis Lopez havde stået anderledes for, at skulle rede en de mål der gik ind, så havde der været kæmpe huller et andet sted i målet. Men ja ja, hvis og hvis. Super kamp ihvertfald imo. Og det gælder de fleste af spillerne.
Jeg var personligt glad for at kunne pådutte Benzema karakteren 5 med største selvfølgelighed - sikke en kamp! Det er dét potentiale han har, det er dét vi forventer, og det er derfor vi er skuffet, når han underpræsterer.
Bale, Ronaldo, Isco og Benzema kommer til at udgøre en dødbringende kvartet, allerede i indeværende sæson!
- Raúl 7
- Gæst
-