Optakt: Xabi Alonso er tilbage
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
Real-Laudrup skrev:
Sejlede Lopez?! Du så vel ikke de redninger han havde.madrid2000 skrev: Carlo rykker rundt på alle pladser, hvorfor ikke målmand posten?
Igen igen sejler Lopez rundt og forsvaret er ikke meget bedre.
Self Sejlede han.
Han havde en god redning, men eller var han pisse usikker.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Pepe
- Gæst
-
hvor skal han tag henne,? Real Madrid er klubben han elsker, han gøre alt i sit magt så holdet kan vinde, men der er mange andre som ikke gøre deres arbejde godt nok hvilket ee mange af.Real-Laudrup skrev:
Hvis vi havde andre typer kunne vi jo kontrollere kampen bedre(Mata, Isco, Özil).Pepe skrev: Uden ronaldo havde vi været bundhold, det synd for manden det er kun holdes skyld at han ikke vinder de stor pokaler, for han gjorde alt rigtigt og endnu mere.
Og han forlængede jo, så han ser nok ikke på tingene som du gør.
- henrikcomn
- Bruger er blokkeret
-
Det er efterhånden hvert andet indlæg der har så lavt et niveau at det man græmmes
- Real-Laudrup
-
- Platin bruger
-
Hvis han gjorde alt i sin magt, ville han også komme med hjem og arbejde defensivt.
- GutiHAZ14
- Gæst
-
henrikcomn skrev: Har fulgt lidt med på Barca forummet, og jesus... Niveauet på dette forum er MEGET lavere..
Det er efterhånden hvert andet indlæg der har så lavt et niveau at det man græmmes
www.google.es/search?q=when+everything+g...gt-gt-gt%3B636%3B299
- Pepe
- Gæst
-
komme med hjem og arbejde defensivt? Hahahahahaha haha årets joke, hvem skulle score målene ????????????Real-Laudrup skrev: Han kunne vel have taget tilbage til United, jeg vil våge den påstand at han elsker United mere end Real Madrid.
Hvis han gjorde alt i sin magt, ville han også komme med hjem og arbejde defensivt.
- henrikcomn
- Bruger er blokkeret
-
GutiHAZ14 skrev:
henrikcomn skrev: Har fulgt lidt med på Barca forummet, og jesus... Niveauet på dette forum er MEGET lavere..
www.google.es/search?q=when+everything+g...gt-gt-gt%3B636%3B299
I know.. men det er desværre sandt
- henrikcomn
- Bruger er blokkeret
-
Pepe skrev:
komme med hjem og arbejde defensivt? Hahahahahaha haha årets joke, hvem skulle score målene ????????????Real-Laudrup skrev: Han kunne vel have taget tilbage til United, jeg vil våge den påstand at han elsker United mere end Real Madrid.
Ja for det er jo sådan det fungere Pepe.. Fjerner man én mand der score mange mål, score holdet slet ikke mere :/
Fuuuuuck hvad gør vi ? Flytter Ronaldo er vi også kun 10 mand på banen :'(
Hvis du har set de 3 sidste kampe med Ronaldo har du set han er den første til at starte presset og 75 procent af tiden er han nede at hjælpe forsvaret. Din madid halter få dig et liv
- Real-Laudrup
-
- Platin bruger
-
Du er ikke rigtig klog, er du?Real-MOU skrev: Real-Laudrup
Hvis du har set de 3 sidste kampe med Ronaldo har du set han er den første til at starte presset og 75 procent af tiden er han nede at hjælpe forsvaret. Din madid halter få dig et liv
Er jeg en "Madrid halter"? Du må gerne forklare hvad det er.
Har du set de sidste 3 kampe?
- Real-Laudrup
-
- Platin bruger
-
Så jeg hater min egen klub? Det giver mening (not really).Real-MOU skrev: Madrid hater
Har du set de sidste 3 kampe?
Ja, jeg har set de sidste 3 kampe, og Ronaldo har den samme attitude han altid har haft.