Optakt: Xabi Alonso er tilbage

• Pepe
  • Gæst
  • Gæst
12 år 8 måneder siden #37 af Pepe
Besvaret af Pepe på emne Optakt: Xabi Alonso er tilbage
Lad mig sige det sådan, offensivt og SPECIELT ronaldo gøre deres arbejde , vi har scoret mange mål, det er forsvaret der er på ferie for tiden.
Sidste redigering: 12 år 8 måneder siden ved Pepe.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 8 måneder siden #38 af Lykke
Besvaret af Lykke på emne Optakt: Xabi Alonso er tilbage
Vi skal lige huske at snakke pænt, der er ingen grund til at kalde folk navne, det burde vi alle sammen være for gamle til.

Og lige for at være lidt med på Emnet, så vil jeg give Pepe ret at forsvaret halter en del i denne sæson, håber snart at der kommer mere ro på det.
Følgende bruger(e) sagde tak: raul7=kongen, Jaken, Pepe

• Pepe
  • Gæst
  • Gæst
12 år 8 måneder siden #39 af Pepe
Besvaret af Pepe på emne Optakt: Xabi Alonso er tilbage

Lykke skrev: Vi skal lige huske at snakke pænt, der er ingen grund til at kalde folk navne, det burde vi alle sammen være for gamle til.

Og lige for at være lidt med på Emnet, så vil jeg give Pepe ret at forsvaret halter en del i denne sæson, håber snart at der kommer mere ro på det.

Tak for det.

12 år 8 måneder siden #40 af raul7=kongen
Vi er efterhånden meget tæt på en god omgang 'vinter-rengøring', hvis folk ikke opper sig gevaldigt!
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200, Real Madrid, JimmyBroe, rezamadridista, MMM

12 år 8 måneder siden #41 af Lykke

raul7=kongen skrev: Vi er efterhånden meget tæt på en god omgang 'vinter-rengøring', hvis folk ikke opper sig gevaldigt!

Helt bestemt! Det er trist at vi får en del mails med klager over at folk ikke opfører sig ordenligt. Man kan godt have en god diskussion og være uenige men stadig holde en ok tone.

12 år 8 måneder siden #42 af Real Madrid

Lykke skrev:

raul7=kongen skrev: Vi er efterhånden meget tæt på en god omgang 'vinter-rengøring', hvis folk ikke opper sig gevaldigt!

Helt bestemt! Det er trist at vi får en del mails med klager over at folk ikke opfører sig ordenligt. Man kan godt have en god diskussion og være uenige men stadig holde en ok tone.

Super ærgerligt... flere af de garvede rotter herinde er heller ikke særlig aktive mere, pga de nye brugere og deres lave niveau... man skal ikke mere end et par måneder tilbage, hvor jeg var imponeret over niveauet qua andre forums.

No solo soy perfecto, también soy Madridista
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200, JimmyBroe

12 år 8 måneder siden #43 af Lykke

Real Madrid skrev:

Lykke skrev:

Super ærgerligt... flere af de garvede rotter herinde er heller ikke særlig aktive mere, pga de nye brugere og deres lave niveau... man skal ikke mere end et par måneder tilbage, hvor jeg var imponeret over niveauet qua andre forums.

Grænsen for hvornår man kan slette brugere/indlæg er bare ikke nemt, men ja forumet har bestemt ændret sig noget. Jeg må selv indrømme at jeg ikke er god til at bruge det.

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
12 år 8 måneder siden #44 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Optakt: Xabi Alonso er tilbage

Lykke skrev:

Real Madrid skrev:

Lykke skrev:

Grænsen for hvornår man kan slette brugere/indlæg er bare ikke nemt, men ja forumet har bestemt ændret sig noget. Jeg må selv indrømme at jeg ikke er god til at bruge det.

Men jeg synes også, at der er forskel på ikke at være god nok til at bruge det og til udelukkende at skrive oneliners, ligegyldige postulater uden belæg og være dumsmart i hvert eneste indlæg man sender. Hermed ikke sagt, at lige præcis du skriver oneliners, tværtimod :)

Alle indlæg behøver ikke nødvendigvis at være dybdegående analyser, men det ville klæde få personer at begrunde noget af det de skriver. Ellers er der intet at tage fat på i en debat. Det er heldigvis kun meget få brugere i mine øjne, men det ødelægger også for resten, og det trækker niveauet ned for os andre i min verden.

EDIT: Det er så her jeg føler man skal slå ned for folk, der ikke forstår, at man skal skrue ned for oneliners og ligegyldige kommentarer. Jeg synes vi havde et godt eksempel på chatten i dag hvor vi under kampen skulle trækkes med en bestemt brugers mærkelige påstande og ønsker om at sælge det halve hold. Han smuttede lige efter kampen og der sad vi 6-7 stykker tilbage og fik faktisk en rimelig god diskussion i gang om hvad der var galt med holdet i dag og hvorfor Rayo pressede os så voldsomt. Det jeg vil frem til er, at når de provokerende indlæg og irriterende oneliners bliver elimineret, så går der ikke lang tid før man kan begynde at opretholde et nogenlunde niveau igen.
Sidste redigering: 12 år 8 måneder siden ved Brylle.

12 år 8 måneder siden #45 af Real-Laudrup
Brylle:

Hvordan synes du at du opfører dig når du bliver med at kalde mig for det ene og det andet, når du anklager mig for at have sagt noget jeg ikke har sagt? Så snart jeg logger på chatten kommer der altid en eller anden dum kommentar fra dig, noget i stil med: Her kommer Barcelona drengen eller sådan noget.
Glashuse, eh?

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
12 år 8 måneder siden #46 af Brylle

Real-Laudrup skrev: Brylle:

Hvordan synes du at du opfører dig når du bliver med at kalde mig for det ene og det andet, når du anklager mig for at have sagt noget jeg ikke har sagt? Så snart jeg logger på chatten kommer der altid en eller anden dum kommentar fra dig, noget i stil med: Her kommer Barcelona drengen eller sådan noget.
Glashuse, eh?

Det er ikke rigtig relevant for hvad jeg skrev om. Hvis du har et problem med den måde jeg er på chatten, så kan du altid skrive en privat besked til mig her på Madridista.dk i stedet for at sende beskyldninger mod en bestemt person. Så hvis det er noget du vil fortsætte med, så skriv til mig over brev, da jeg ikke vil deltage i at ødelægge tråde på forummet.

12 år 8 måneder siden #47 af Lykke

Brylle skrev:

Glashuse, eh?

Det er ikke rigtig relevant for hvad jeg skrev om. Hvis du har et problem med den måde jeg er på chatten, så kan du altid skrive en privat besked til mig her på Madridista.dk i stedet for at sende beskyldninger mod en bestemt person. Så hvis det er noget du vil fortsætte med, så skriv til mig over brev, da jeg ikke vil deltage i at ødelægge tråde på forummet.

Det er bestemt relevant i forhold til hvordan folk har det på forum/chat, at kalde øgenavne er da ikke noget der motiverer. Men ja prøv i to at tage den i privat besked.

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
12 år 8 måneder siden #48 af Brylle

Lykke skrev:

Brylle skrev:

Glashuse, eh?

Det er bestemt relevant i forhold til hvordan folk har det på forum/chat, at kalde øgenavne er da ikke noget der motiverer. Men ja prøv i to at tage den i privat besked.

Det er på ingen måde relevant i forhold til trådens indhold nej :)

Leveret af Kunena Forum