Cristiano farlige end før

12 år 8 måneder siden #1 af Administrationen

Cristiano Ronaldo fejrer endnu en scoring - dem har der været mange af i år.

Real Madrids absolutte verdensstjerne er i gang med noget stort set umuligt:

At slå sine egne enormt overdådige rekorder fra tidligere sæsoner.

Portugiseren er nemlig netop nu i gang med at levere en nærmest overjordisk præstation med hele 24 mål i årets første 17 kampe.

Disse scoringer fordeler sig på 16 mål i 13 La Liga-opgør og otte scoringer i fire kampe i Champions League.

Dette giver et snit på fantastiske 1,4 mål per kamp, hvilket ingen anden fodboldspiller i nogle af Europas store ligaer er tæt på at kunne præstere, og det har da også gjort Cristiano Ronaldo til suveræn topscorer i både Spanien og Europæisk fodbold.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• falle
  • Gæst
  • Gæst
12 år 8 måneder siden #2 af falle
Besvaret af falle på emne Cristiano farlige end før
Jeg takker Blatter for at være Blatter. Siden hans sølle kommentar har Ronaldo været et bæst uden lige.

Den nye kongesøn er blevet kongen.

12 år 8 måneder siden #3 af SR4
Besvaret af SR4 på emne Cristiano farlige end før
Ubeskrivelig. Efter at være nedgjort af fans alle steder i verden, af ledere i store fodboldforbund, blevet udstillet i medierne som en arrogant spiller og har set på Messi vinde den ene ballon d'or efter den anden, har han alligevel aldrig givet op. Han bliver bedre og bedre hvert år og det er helt vanvittigt, hvor han får den motivation fra. Det er som om han ikke stopper før han bliver set som historiens bedste spiller, som han engang udtalte han går efter at blive.
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding, Real Madrid, ZizouMo, Steen, Mathiaska, rezamadridista, andreashn

• Mou94
  • Gæst
  • Gæst
12 år 8 måneder siden #4 af Mou94
Besvaret af Mou94 på emne Cristiano farlige end før

SR4 skrev: Ubeskrivelig. Efter at være nedgjort af fans alle steder i verden, af ledere i store fodboldforbund, blevet udstillet i medierne som en arrogant spiller og har set på Messi vinde den ene ballon d'or efter den anden, har han alligevel aldrig givet op. Han bliver bedre og bedre hvert år og det er helt vanvittigt, hvor han får den motivation fra. Det er som om han ikke stopper før han bliver set som historiens bedste spiller, som han engang udtalte han går efter at blive.

Han vil for mig være historiens bedste spiller! Jeg har aldrig nogensinde set en fodboldspiller med den krop, indstilling, vindermentalitet, komplethed og jeg kunne blive ved...

12 år 8 måneder siden #5 af Real-Laudrup

Mou94 skrev:

SR4 skrev: Ubeskrivelig. Efter at være nedgjort af fans alle steder i verden, af ledere i store fodboldforbund, blevet udstillet i medierne som en arrogant spiller og har set på Messi vinde den ene ballon d'or efter den anden, har han alligevel aldrig givet op. Han bliver bedre og bedre hvert år og det er helt vanvittigt, hvor han får den motivation fra. Det er som om han ikke stopper før han bliver set som historiens bedste spiller, som han engang udtalte han går efter at blive.

Han vil for mig være historiens bedste spiller! Jeg har aldrig nogensinde set en fodboldspiller med den krop, indstilling, vindermentalitet, komplethed og jeg kunne blive ved...

Hvordan gør det ham til historiens bedste spiller, at han har en god krop? Komplet? Der er noget folk tit misforstår når de kalder Ronaldo den komplette spiller. At han er hurtig, stærk, kan springe, heade osv. gør ham til en mere komplet atlet. Som en spiller er han langt fra komplet. Ikke god i positionsspillet, ikke kreativ, dårlig inderside. Dribler på dumme tidspunkter, når han bare kan tage den nemme løsning ved at spille den til en fri spiller. Selv når han er omringet af 2-3 mand prøver han at drible igennem, hvilket vi så i cup finalen hvor han smed bolden væk, Atleti slog kontra og Costa scorede. Han skyder fra umulige vinkler. Det viser mig at han ikke er intelligent. Hvilket er endnu en grund til at han ikke er verdens bedste - og slet ikke historiens bedste!

Vindermentalitet, indstilling? Det kan jeg ikke rigtig sige noget til. Men når det kommer til spillet på banen er han langt fra den bedste nogensinde. Jeg er ikke engang sikker på at han ville være i min top 10.

• Mou94
  • Gæst
  • Gæst
12 år 8 måneder siden #6 af Mou94
Besvaret af Mou94 på emne Cristiano farlige end før

Real-Laudrup skrev:

Mou94 skrev:

Hvordan gør det ham til historiens bedste spiller, at han har en god krop? Komplet? Der er noget folk tit misforstår når de kalder Ronaldo den komplette spiller. At han er hurtig, stærk, kan springe, heade osv. gør ham til en mere komplet atlet. Som en spiller er han langt fra komplet. Ikke god i positionsspillet, ikke kreativ, dårlig inderside. Dribler på dumme tidspunkter, når han bare kan tage den nemme løsning ved at spille den til en fri spiller. Selv når han er omringet af 2-3 mand prøver han at drible igennem, hvilket vi så i cup finalen hvor han smed bolden væk, Atleti slog kontra og Costa scorede. Han skyder fra umulige vinkler. Det viser mig at han ikke er intelligent. Hvilket er endnu en grund til at han ikke er verdens bedste - og slet ikke historiens bedste!

Vindermentalitet, indstilling? Det kan jeg ikke rigtig sige noget til. Men når det kommer til spillet på banen er han langt fra den bedste nogensinde. Jeg er ikke engang sikker på at han ville være i min top 10.

Det har vi godt nok to forskellige meninger om!

12 år 8 måneder siden #7 af pm
Besvaret af pm på emne Cristiano farlige end før
Nu driblede han også forbi 2-3 og scorede mod gala. Han scorer også fra umulige vinkler.

12 år 8 måneder siden #8 af Real-Laudrup

pm skrev: Nu driblede han også forbi 2-3 og scorede mod gala. Han scorer også fra umulige vinkler.

I en kamp der var afgjort, jeg tvivler på at Gala spillerne virkelig gjorde deres bedste for at stoppe ham. Har ikke set ham score fra umulige vinkler. Langskud, ja. Frispark, ja. Men når man skyder på det meste, i stedet for at kigge op, så fortæller det jo noget om spilleren.

12 år 8 måneder siden #9 af pm
Besvaret af pm på emne Cristiano farlige end før
Korrekt, de lod han faktisk gøre det da de de ikke rigtig gad mere. Målmanden var nok også træt og havde heller ikke lyst til at smide sig og blive mere beskidt. Så er det hans assist niveau den er gal med når han "skyder på det meste"?
Sidste redigering: 12 år 8 måneder siden ved pm.
Følgende bruger(e) sagde tak: DarioGomez, Real Madrid

12 år 8 måneder siden #10 af Real-Laudrup

pm skrev: Korrekt, de lod han faktisk gøre det da de de ikke rigtig gad mere. Målmanden var nok også træt og havde heller ikke lyst til at smide sig og blive mere beskidt. Så er det hans assist niveau den er gal med når han "skyder på det meste"?

Det er ikke svært at regne ud, at når man er nede med 4-5, så er modstanderne ikke ligeså beslutsomme på at stoppe dig. Jeg ved ikke hvor mange assists han har, men man kan ikke komme udenom at han tit vælger at skyde, i stedet for at tage den kloge løsning og bare aflevere bolden.

12 år 8 måneder siden #11 af Real-MOU
Besvaret af Real-MOU på emne Cristiano farlige end før

Naturlige vinkler. BAre to mål jeg lige kunne tænke på, tør ikke tænke på hvor mange jeg kan finde hvis jeg søger lidt mere

12 år 8 måneder siden #12 af Bismo
Besvaret af Bismo på emne Cristiano farlige end før
En klog mand sagde engang: "don't feed the troll".

Leveret af Kunena Forum