Cristiano farlige end før

12 år 8 måneder siden #13 af ZizouMo
Besvaret af ZizouMo på emne Cristiano farlige end før

Real-Laudrup skrev:

pm skrev: Korrekt, de lod han faktisk gøre det da de de ikke rigtig gad mere. Målmanden var nok også træt og havde heller ikke lyst til at smide sig og blive mere beskidt. Så er det hans assist niveau den er gal med når han "skyder på det meste"?

Det er ikke svært at regne ud, at når man er nede med 4-5, så er modstanderne ikke ligeså beslutsomme på at stoppe dig. Jeg ved ikke hvor mange assists han har, men man kan ikke komme udenom at han tit vælger at skyde, i stedet for at tage den kloge løsning og bare aflevere bolden.

Primera División
Ronaldo

148 kampe (12.615 min = ca. 140 hele kampe).

162 mål = Ca. 1,16 mål/kamp.

53 assists = Ca. 0,38 assists pr. kamp.

Xavi

414 kampe (33.153 = ca. 368 hele kampe)

54 mål = Ca. 0,15 mål/kamp.

103 assists = Ca. 0,28 assists/kamp.

Iniesta

317 kampe (21.207 = Ca. 236 hele kampe)

30 mål = 0,13 mål/kamp.

71 assists = 0,30 assists/kamp.

Læs:!! Jeg prøver SLET IKKE a sige, at Ronaldo er bedre til at assistere, men at man prøver at fremhæve det som en svaghed!?

Jeg ved ikke hvorfor jeg er begyndt at deltage i disse diskusioner. Det næste vil nok være om Ronaldo er gode nok med hovedet eller, at man synes det en ulempe når Ronaldo laver for mange bryst afleveringer...

No soy sólo perfecto, soy Madridista también.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real Madrid, rezamadridista, pm

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• LaDecima
  • Gæst
  • Gæst
12 år 8 måneder siden #14 af LaDecima
Besvaret af LaDecima på emne Cristiano farlige end før
Vanvittigt at nogen prøver at pille noget fra ham her inde...

Vanvittigt hvis han ikke får guldbolden for i år...

Det har været ret (Messi) t :) at den lille argentiner har vundet den mange gange, men 2013 må være Cris' år...

Ærgerligt nok bliver det formentligt ikke en realitet..
Sidste redigering: 12 år 8 måneder siden ved LaDecima.

12 år 8 måneder siden #15 af Realex
Besvaret af Realex på emne Cristiano farlige end før

Jeg er ikke engang sikker på at han ville være i min top 10.

Jeg har sjældent glædet mig SÅ meget til, at høre en top 10!

12 år 8 måneder siden #16 af Real Madrid

Real-Laudrup skrev:

pm skrev: Korrekt, de lod han faktisk gøre det da de de ikke rigtig gad mere. Målmanden var nok også træt og havde heller ikke lyst til at smide sig og blive mere beskidt. Så er det hans assist niveau den er gal med når han "skyder på det meste"?

Det er ikke svært at regne ud, at når man er nede med 4-5, så er modstanderne ikke ligeså beslutsomme på at stoppe dig. Jeg ved ikke hvor mange assists han har, men man kan ikke komme udenom at han tit vælger at skyde, i stedet for at tage den kloge løsning og bare aflevere bolden.

Hvordan man kan brokke sig over, Champions League scorer og La Liga topscorer skyder for meget er mig en gåde. Det (du) er simpelthen på for højt niveau for mig...

No solo soy perfecto, también soy Madridista

12 år 8 måneder siden #17 af Real-Laudrup

ZizouMo skrev: Primera División
Ronaldo
148 kampe (12.615 min = ca. 140 hele kampe).

162 mål = Ca. 1,16 mål/kamp.

53 assists = Ca. 0,38 assists pr. kamp.

Xavi

414 kampe (33.153 = ca. 368 hele kampe)

54 mål = Ca. 0,15 mål/kamp.

103 assists = Ca. 0,28 assists/kamp.

Iniesta

317 kampe (21.207 = Ca. 236 hele kampe)

30 mål = 0,13 mål/kamp.

71 assists = 0,30 assists/kamp.

Læs:!! Jeg prøver SLET IKKE a sige, at Ronaldo er bedre til at assistere, men at man prøver at fremhæve det som en svaghed!?

Jeg ved ikke hvorfor jeg er begyndt at deltage i disse diskusioner. Det næste vil nok være om Ronaldo er gode nok med hovedet eller, at man synes det en ulempe når Ronaldo laver for mange bryst afleveringer...

Det fortæller jo ikke hele historien. Mange af de assists er simple afleveringer. Situationer hvor de er 2 mod 1, en simpel aflevering hvor medspilleren så gør det meste af arbejdet og skyder eller dribler. Dødbolde hvor han lige snitter bolden videre, indlæg. Jeg ville være imponeret over de ting hvis det var Ashley Young eller en anden middelmådig spiller. Ikke når det er den såkaldte "bedste spiller i verden/historien". Hvor er de forsvarssplittende stikninger/afleveringer ala Messi eller Özil, der viser at han har øje for sine medspillere? Det er ikke i hans spil. Derfor er det tåbeligt at kalde ham for en komplet spiller

12 år 8 måneder siden #18 af Real-Laudrup

Real Madrid skrev: Hvordan man kan brokke sig over, Champions League scorer og La Liga topscorer skyder for meget er mig en gåde. Det (du) er simpelthen på for højt niveau for mig...

Han skal jo ikke skyde fra umulige, eller næsten umulige vinkler! Det viser jo bare at han ikke er intelligent.

12 år 8 måneder siden #19 af Real-Laudrup

Bismo skrev: En klog mand sagde engang: "don't feed the troll".

Har du noget relevant at sige? Andre brugere har brugt den slags one-liners.

12 år 8 måneder siden #20 af Real-MOU
Besvaret af Real-MOU på emne Cristiano farlige end før
Cristiano skal være Maradona og pele i en, så han med i top. 10

12 år 8 måneder siden #21 af raul7=kongen
@Real-Laudrup.

Ingen er perfekt, det er Cristiano selvfølgelig heller ikke. Man har selvfølgelig ret til sin subjektive holdning, men det er jo helt til grin at hagle Cristiano Ronaldo ned pt.

Han er med længder den skarpeste spiller i verden fortiden, han har været fremragende i denne sæson - på trods af lidt nedtur i starten og kemien mellem Benzema, Bale og Cristiano er helt forrygende at følge. Tænk at deres interne forståelse er på dette punkt så tidligt i sæsonen.

Omkring Cristianos manglende assists og mange skud, så kan man med objektive briller ikke komme udenom, at han selvfølgelig tager et skud for meget eller til tider undlader den oplagte aflevering, men det må man altså leve med. Han er trods alt også manden som river sig mest løs og netop kommer til chancerne. Det kan man selvfølgelig kritisere ham for - og det skal man af og til også - men derfor er Cristiano Ronaldo nu alligevel en af verdens ypperste fodboldspillere. Det er i øvrigt interessant, at de fleste holdkammerater i den grad virker til at nyde at spille med ham.

Stop nu den personlige agenda, med konstant at fremhæve den samme pointe - nemlig at man som éne bruger vil at med Cristiano. Tag kampen i ny og næ og så kom med en saglig begrundet analyse af, hvorfor Cristiano ikke er god nok, eller hvordan holdet i stedet skal se ud. Fortsætter du på dette spor, så tør jeg godt love, at du snart er fortid på dette forum. Det er simpelthen trættende at logge ind til den samme ligegyldige debat, hvor du står fuldstændig alene og ikke kommer med nye argumenter.

Du er selvfølgelig velkommen til at have den holdning, men man behøver ikke tage den hver evig eneste gang - det gavner hverken dig eller os.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real Madrid, ZizouMo

12 år 8 måneder siden #22 af Real-Laudrup
@Raul7=Kongen

I det her tilfælde taler jeg ikke om at sælge ham. Jeg svarede bare på at en bruger kaldte ham den bedste og mest komplette spiller i verden/historien, og jeg argumenterede for at han ikke er det.

Jeg har jo også i andre tråde rost ham og indrømmet at han er klart den bedste spiller i øjeblikket, og at han fortjener at vinde Balon D´Or. Så helt negativ omkring ham er jeg ikke.

12 år 8 måneder siden #23 af Real-MOU
Besvaret af Real-MOU på emne Cristiano farlige end før
Rl synes du ikke det mærkeligt at alle er imod dig?

12 år 8 måneder siden #24 af Real Madrid
... og endelig blev han bandlyst. Forhåbentlig behøver vi aldrig at snakke eller høre om tossen igen, og så kan vi forhåbentlig igen få en saglig debat, på dette glimrende forum med dygtige debattører. Derudover håber jeg, vi alle kan lære lidt af hele den seneste tids hurlumhej og alle gøre en indsats for, vi igen slipper af med "facebook indæg" og oneliners ;-)

No solo soy perfecto, también soy Madridista
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding, asp3200, ZizouMo, Real-MOU, fz, Lars1991, JimmyBroe, pm

Leveret af Kunena Forum