Cristiano farlige end før

12 år 8 måneder siden #25 af Real-MOU
Besvaret af Real-MOU på emne Cristiano farlige end før
Er det jule aften?

Sikke en dejlig gave fra verdens bedste og sødeste forum, tror godt nok ikke han havde holdt så længe andre steder.

Mon ikke han vender tilbage? Han minder mig om en besat menneske.

Men ellers enige med real madrid, håber vi alle har lært af denne oplevelse. Jeg skal være den første til at tænke om 2 gange inden jeg poster et indlæg.
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 8 måneder siden #26 af Mathiaska
Besvaret af Mathiaska på emne Cristiano farlige end før
YES! Endelig.

Det vil nok få mange brugere tilbage på forummet lidt oftere, inkl mig selv :-)

Utroligt at han som troll fik over 500 indlæg.
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding, Lars1991

12 år 8 måneder siden #27 af raul7=kongen
De seneste tre indlæg er i øvrigt glimrende eksempler på, hvordan folk hiver sig selv med ned og dermed blot forstærker effekten.

Der er uddelt nogle tænkepauser herinde nu, forhåbentlig vil dem som får lov at vende tilbage hæve niveauet, imens kan andre jo også overveje, hvordan de selv ønsker debatten skal glide.

- Og dermed ikke flere kommentarer til enkelte brugere i denne omgang, flere kommentarer i samme spor vil medføre karantæne.

Tilbage til verdens farligste Cristiano!
Sidste redigering: 12 år 8 måneder siden ved raul7=kongen.
Følgende bruger(e) sagde tak: Siempre Madrid, fz, rezamadridista, MMM

12 år 8 måneder siden #28 af Siempre Madrid
Lidt paradoksalt at tre seriøse og varme Guldbold-emner står foran afgørende kvalifikations-kampe om at komme med til VM.

Det kan meget vel blive afgørende for Cristiano Ronaldo, Zlatan Ibrahimovic og Franck Ribéry i forhold til deres placering, når Guldbolden skal uddeles. De to førstnævnte er endda i direkte duel.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: rezamadridista

12 år 8 måneder siden #29 af Real Madrid

Siempre Madrid skrev: Lidt paradoksalt at tre seriøse og varme Guldbold-emner står foran afgørende kvalifikations-kampe om at komme med til VM.

Det kan meget vel blive afgørende for Cristiano Ronaldo, Zlatan Ibrahimovic og Franck Ribéry i forhold til deres placering, når Guldbolden skal uddeles. De to førstnævnte er endda i direkte duel.

I forvejen er det tragisk, at vi ikke vil få både Ronaldo og Ibra at se næste år i Brasilien. Men Portugal kan kun takke dem selv for at være i denne dumme situation. Især deres seneste kamp mod Israel må have gjort ondt.

Har dog på fornemmelsen, at alle tre, Ronaldo, Ibra og Ribery, vil træde i karakter fredag. Sjælendt har en VM playoff runde set så spændende ud!

No solo soy perfecto, también soy Madridista
Følgende bruger(e) sagde tak: rezamadridista

12 år 8 måneder siden #30 af ZizouMo
Besvaret af ZizouMo på emne Cristiano farlige end før

Real Madrid skrev:

Siempre Madrid skrev: Lidt paradoksalt at tre seriøse og varme Guldbold-emner står foran afgørende kvalifikations-kampe om at komme med til VM.

I forvejen er det tragisk, at vi ikke vil få både Ronaldo og Ibra at se næste år i Brasilien. Men Portugal kan kun takke dem selv for at være i denne dumme situation. Især deres seneste kamp mod Israel må have gjort ondt.

Har dog på fornemmelsen, at alle tre, Ronaldo, Ibra og Ribery, vil træde i karakter fredag. Sjælendt har en VM playoff runde set så spændende ud!

Jeg håber og tror Portugal ryger videre. Dels fordi de har en Ronaldo som er i topform, men også fordi jeg mener Portugal har et bedre landshold, hvis man sammenligner spiller overfor spiller.

Hvis Ronaldo skal bevise, at han fortjener prisen for verdens bedste, så er det præcis i sådan nogle kampe han skal træde i karakter.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también.

12 år 8 måneder siden #31 af rezamadridista
Hattrick i begge kampe! I hørte det her først.

- Ingen svæver på banen som Zizou!

• Bobonation
  • Gæst
  • Gæst
12 år 8 måneder siden #32 af Bobonation
Besvaret af Bobonation på emne Cristiano farlige end før
[/quote]

Jeg håber og tror Portugal ryger videre. Dels fordi de har en Ronaldo som er i topform, men også fordi jeg mener Portugal har et bedre landshold, hvis man sammenligner spiller overfor spiller.

Hvis Ronaldo skal bevise, at han fortjener prisen for verdens bedste, så er det præcis i sådan nogle kampe han skal træde i karakter.[/quote]

Jeg er helt enig ! Synes dog Sverige spiller bedre som et hold. Hvem husker ikke deres fremragende comeback sidste år, mod VM favoritterne fra Tyskland?

Men spiller for spiller er Portugals hold bedre end Sveriges og Ronaldos X factor er større end Zlatans. så de bør gå videre-

• GutiHAZ14
  • Gæst
  • Gæst
12 år 8 måneder siden #33 af GutiHAZ14
Besvaret af GutiHAZ14 på emne Cristiano farlige end før
Portugals landshold er desværre ikke godt nok til at gå videre selvom de har Cristiano. Svergie har et betydeligt mere sammenspillet hold end Portugal. Portugal har skuffet op til flere gange med og uden Cristiano på holdet.

• Bobonation
  • Gæst
  • Gæst
12 år 8 måneder siden #34 af Bobonation
Besvaret af Bobonation på emne Cristiano farlige end før

GutiHAZ14 skrev: Portugals landshold er desværre ikke godt nok til at gå videre selvom de har Cristiano. Svergie har et betydeligt mere sammenspillet hold end Portugal. Portugal har skuffet op til flere gange med og uden Cristiano på holdet.

Giver dig ret - men vi er vel enige om at Ronaldo ikke har set stærkere ud end nu, så mon ikke skålen tipper mere til Portugal end til Sverige?

Under alle omstændigheder, så bliver det (forhåbentlig) nogle gode kampe med (næsten) garanti for flotte mål!

12 år 8 måneder siden #35 af Realex
Besvaret af Realex på emne Cristiano farlige end før
@ Siempre

Lidt paradoksalt at tre seriøse og varme Guldbold-emner står foran afgørende kvalifikations-kampe om at komme med til VM.

Når det egentligt overhovedet, at få en betydning?
Sådan som jeg kan læse mig frem til, så har Zlatan f.eks. allerede afgivet stemme. Man må formode, at de andre kaptajner og landstrænere også har gjort det, og for den sags skyld journalisterne.
Hvis det er sandt, så er det jo hjernedødt, at stemmerne skal gives så længe før året er omme. Dog vil det ikke overraske mig det mindste, nu når vi har med FIFA at gøre .

• falle
  • Gæst
  • Gæst
12 år 8 måneder siden #36 af falle
Besvaret af falle på emne Cristiano farlige end før
Man siger at guldbolden gælder for kalenderåret, men afstemningen slutter d. 15. november.
Sådan forstår jeg reglerne.

Portugal og Sverige skal dyste første gang nu på fredag..... d. 15.

Leveret af Kunena Forum