Ny kontrakt på vej til Ramos

12 år 8 måneder siden #1 af Siempre Madrid

Cristiano Ronaldo fik ny kontrakt i sommer. Diego López og Pepe har netop fået og Coentrao står til at få lønforhøjelse snarligt. Men det stopper ikke her.

Også Sergio Ramos ventes nemlig snart at sætte sig til forhandlingsbordet med Florentino Pérez for at forhandle om en kontrakt, som holder ham i Real Madrid resten af karrieren.

Sergio Ramos har kontraktudløb i 2017 og får en årsløn på 5,5 millioner €, men som nøglespiller og viceanfører, har klubben et sportsligt ønske om at sikre ham i klubben i lang tid endnu.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding, Henrik--

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 8 måneder siden #2 af Real Madrid
Hehe. Udover Dios, der må være ved at rive håret af, så er det en god nyhed!

No solo soy perfecto, también soy Madridista
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

• Redondo
  • Gæst
  • Gæst
12 år 8 måneder siden #3 af Redondo
Besvaret af Redondo på emne Ny kontrakt på vej til Ramos
Jeg har det lidt med ham, som jeg havde med Özil. Jeg kan sgu meget godt lide ham, men jeg synes sgu ikke han præsterer så godt længere. Han har da sine gode tidspunkter, men jeg er træt af vores forsvars individuelle tilgang. Der er noget som ikke fungerer.

12 år 8 måneder siden #4 af MMM
Besvaret af MMM på emne Ny kontrakt på vej til Ramos
If. Pepe selv har han ikke fået forbedret sin kontrakt: www.defensacentral.com/real_madrid/95798...o-mejora-renovacion/

Der var også adskillige historier om en kontraktsforbedring til Ramos sidste sæson, men hans nuværende kontrakt løber til 2017 og det samme gør Pepe og Coentraos. Medmindre José Ángel Sanchez har skiftet mening og er blevet stor tilhænger af løninflation efter at have givet efter for Ronaldo, mon så ikke det nærmere er diverse agenter, der lækker historier og ikke klubben der er vild efter at tilbyde lønforhøjelser?

Lopez kan jeg forstå, da forudsætningerne, der lå til grund for hans hans oprindelige kontrakt har ændret sig, men resten? Det eneste der har ændret sig er, at den bedst betalt i truppen ikke længere tjener dobbelt så meget som Ramos, men fire gange så meget. Det synes jeg sådan set også er langt ude, men hvis Ramos og Pepe skal have lønforhøjelse på den baggrund, så skal resten af truppen da også og så kører det da først for alvor af sporet.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real-MOU, Steen

12 år 8 måneder siden #5 af sebbereal

MMM skrev: If. Pepe selv har han ikke fået forbedret sin kontrakt: www.defensacentral.com/real_madrid/95798...o-mejora-renovacion/

Der var også adskillige historier om en kontraktsforbedring til Ramos sidste sæson, men hans nuværende kontrakt løber til 2017 og det samme gør Pepe og Coentraos. Medmindre José Ángel Sanchez har skiftet mening og er blevet stor tilhænger af løninflation efter at have givet efter for Ronaldo, mon så ikke det nærmere er diverse agenter, der lækker historier og ikke klubben der er vild efter at tilbyde lønforhøjelser?

Lopez kan jeg forstå, da forudsætningerne, der lå til grund for hans hans oprindelige kontrakt har ændret sig, men resten? Det eneste der har ændret sig er, at den bedst betalt i truppen ikke længere tjener dobbelt så meget som Ramos, men fire gange så meget. Det synes jeg sådan set også er langt ude, men hvis Ramos og Pepe skal have lønforhøjelse på den baggrund, så skal resten af truppen da også og så kører det da først for alvor af sporet.

Det ville jeg også syntes var underligt, men som der også står, så vil de sikre ham på en livstidskontrakt og det kan jo godt passe i virkeligheden! Så er 2017 ikke nok.

Derudover har Pepe kontraktudløb i 2016, men der må han for min skyld også meget gerne tage sit gode tøj og smutte fra Real efter 9 års god tjeneste, eller ja . . .
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200

12 år 8 måneder siden #6 af Dios
Besvaret af Dios på emne Ny kontrakt på vej til Ramos

Real Madrid skrev: Hehe. Udover Dios, der må være ved at rive håret af, så er det en god nyhed!

Ramos er i min top 3 over de mest elskede spillere i Real Madrid truppen, men skal vi være hudløse ærlige, så er Ramos nok den i truppen som mindst har fortjent det. Jeg kan ikke huske hvornår han sidst har spillet en god kamp.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real Madrid, Steen, Mathiaska

12 år 8 måneder siden #7 af M_linding

Dios skrev:

Real Madrid skrev: Hehe. Udover Dios, der må være ved at rive håret af, så er det en god nyhed!

Ramos er i min top 3 over de mest elskede spillere i Real Madrid truppen, men skal vi være hudløse ærlige, så er Ramos nok den i truppen som mindst har fortjent det. Jeg kan ikke huske hvornår han sidst har spillet en god kamp.

Ro på... Ramos har spillet flere gode kampe denne sæson - Og vi ved hvor godt han kan spille.

Hvis Varane kommer i form, Ancelotti stopper med at spille med Pepe ved siden af Ramos og Iker kommer tilbage på kassen, så skal Ramos nok løfte sit niveau.

12 år 8 måneder siden #8 af ZizouMo
Besvaret af ZizouMo på emne Ny kontrakt på vej til Ramos

M_linding skrev:

Dios skrev:

Ro på... Ramos har spillet flere gode kampe denne sæson - Og vi ved hvor godt han kan spille.

Hvis Varane kommer i form, Ancelotti stopper med at spille med Pepe ved siden af Ramos og Iker kommer tilbage på kassen, så skal Ramos nok løfte sit niveau.

Med andre ord, det kommer umuligt til at ske. Hvor mange herinde tror Casillas kommer til at overtage Lopez plads indenfor den nærmeste fremtid?

Pepe har været (er ked af at sige det) den bedste midtforsvar i denne sæson for os og derfor kan jeg ikke se, hvordan Varane og Ramos lige skulle slå ham af.

Men Ramos er kendt for hans høje bundniveau, hvilket vi så i starten af sidste sæson og de 2 sæsoner før.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también.

12 år 8 måneder siden #9 af M_linding

ZizouMo skrev:

M_linding skrev:

Dios skrev:

Med andre ord, det kommer umuligt til at ske. Hvor mange herinde tror Casillas kommer til at overtage Lopez plads indenfor den nærmeste fremtid?

Pepe har været (er ked af at sige det) den bedste midtforsvar i denne sæson for os og derfor kan jeg ikke se, hvordan Varane og Ramos lige skulle slå ham af.

Men Ramos er kendt for hans høje bundniveau, hvilket vi så i starten af sidste sæson og de 2 sæsoner før.

Lopez bliver dårligere for hver kamp, og lukker mange mål ind, imens Iker imponerer når han endelig får spilletid - Inden nytår har Casillas spillet en Liga-kamp!;)

Pepe har været dårlig. Lidt ligesom med Lopez, laver han mange fine individuelle aktioner og tacklinger. Men han gør spillerne omkring sig dårligere med sit flyvske spil og manglende ro. Når Pepe er på banen, får modstanderen (næsten) altid en masse store chancer, simpelthen fordi at alt skal gøres så kaotisk som muligt!

12 år 8 måneder siden #10 af Steen
Besvaret af Steen på emne Ny kontrakt på vej til Ramos
Ja, er det ikke snart på tide at frelseren Iker står igen? Hans manglende tilstedeværelse har gjort de øvrige spillere dårlige...

12 år 8 måneder siden #11 af M_linding

Steen skrev: Ja, er det ikke snart på tide at frelseren Iker står igen? Hans manglende tilstedeværelse har gjort de øvrige spillere dårlige...

Kan vi i det mindste ikke blive enige om, at vi ikke har så fandens meget at miste ved at prøve?

Det er faktisk langt farligere at lade vær';)
Følgende bruger(e) sagde tak: ZizouMo

12 år 8 måneder siden #12 af Steen
Besvaret af Steen på emne Ny kontrakt på vej til Ramos

M_linding skrev:

Steen skrev: Ja, er det ikke snart på tide at frelseren Iker står igen? Hans manglende tilstedeværelse har gjort de øvrige spillere dårlige...

Kan vi i det mindste ikke blive enige om, at vi ikke har så fandens meget at miste ved at prøve?

Det er faktisk langt farligere at lade vær';)

Hmm, det ved jeg nu ikke. Det ville sætte Casillas under et KÆMPE pres, hvad nu hvis han laver et drop? Skal han så på bænken igen?
Det vil også vise, at man ingen respekt har for Diego Lopez, hvis man gjorde dette. Han fortjener ikke at være på bænken, han har gjort det ret godt.

Hvis jeg bestemte, så havde jeg valgt Casillas lige fra pre-season af, både fordi at han er en god målmand, men også for at lukke sagen. Men Ancelotti valgte den besværlige løsning.. Først Mou, og så Carlo.. Mon ikke de ved hvad de gør?
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe

Leveret af Kunena Forum