Ny kontrakt på vej til Ramos

12 år 8 måneder siden #13 af M_linding

Steen skrev:

M_linding skrev:

Steen skrev: Ja, er det ikke snart på tide at frelseren Iker står igen? Hans manglende tilstedeværelse har gjort de øvrige spillere dårlige...

Kan vi i det mindste ikke blive enige om, at vi ikke har så fandens meget at miste ved at prøve?

Det er faktisk langt farligere at lade vær';)

Hmm, det ved jeg nu ikke. Det ville sætte Casillas under et KÆMPE pres, hvad nu hvis han laver et drop? Skal han så på bænken igen?
Det vil også vise, at man ingen respekt har for Diego Lopez, hvis man gjorde dette. Han fortjener ikke at være på bænken, han har gjort det ret godt.

Hvis jeg bestemte, så havde jeg valgt Casillas lige fra pre-season af, både fordi at han er en god målmand, men også for at lukke sagen. Men Ancelotti valgte den besværlige løsning.. Først Mou, og så Carlo.. Mon ikke de ved hvad de gør?

Ancelotti valgte ham, som var i bedst form da beslutningen skulle træffes. Det siger han, og det tror jeg på.

Problemet er så bare, at Lopez hverken har gjort det fantastisk - i denne sæson(!) - men heller ikke har spillet sig af, som sådan.

Nå, nok om det. Jeg håber i hvert fald, at Ramos bliver i Real Madrid til benene ikke kan mere. For jeg mener at Pepe får Ramos til at se dårligere ud end han er.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 8 måneder siden #14 af Steen
Besvaret af Steen på emne Ny kontrakt på vej til Ramos
M_linding skrev:

Ancelotti valgte ham, som var i bedst form da beslutningen skulle træffes. Det siger han, og det tror jeg på.

Problemet er så bare, at Lopez hverken har gjort det fantastisk - i denne sæson(!) - men heller ikke har spillet sig af, som sådan.

Nå, nok om det. Jeg håber i hvert fald, at Ramos bliver i Real Madrid til benene ikke kan mere. For jeg mener at Pepe får Ramos til at se dårligere ud end han er.

Han valgte den målmand, som han var mest tryg ved, og den som han regnede med er bedst. Det blev så Diego Lopez. Men jeg er enig i at han ikke har gjort det fantastisk, han har stået middelmådigt. Han har bare ikke spillet sig af pladsen, som du siger. Om Casillas ville gøre det bedre, ved jeg ikke.
Jeg er ikke den største Diego Lopez fan, og skulle det ske, at Casillas vil væk til sommer, så synes jeg at man skal gå efter en ny målmand, Courtois.

Jeg håber også at Ramos bliver i Madrid resten af hans karriere, men jeg synes slet ikke at han gør det godt nok. Hvis det ikke var fordi at han er '' en af vor egne'' , så ville han højst sandsynligt være blevet kritiseret voldsomt og sidde på bænken.

12 år 8 måneder siden #15 af Dios
Besvaret af Dios på emne Ny kontrakt på vej til Ramos

M_linding skrev:

Dios skrev:

Real Madrid skrev: Hehe. Udover Dios, der må være ved at rive håret af, så er det en god nyhed!

Ramos er i min top 3 over de mest elskede spillere i Real Madrid truppen, men skal vi være hudløse ærlige, så er Ramos nok den i truppen som mindst har fortjent det. Jeg kan ikke huske hvornår han sidst har spillet en god kamp.

Ro på... Ramos har spillet flere gode kampe denne sæson - Og vi ved hvor godt han kan spille.

Hvis Varane kommer i form, Ancelotti stopper med at spille med Pepe ved siden af Ramos og Iker kommer tilbage på kassen, så skal Ramos nok løfte sit niveau.

Som sagt, så husker jeg ikke hans sidste gode kamp. Faktisk så skal jeg helt tilbage til tiden, hvor Ramos gik fra højreback til midterforsvarer under Pepé's fravær for at finde ham i top 3 over de bedste midterforsvarer i verden.

Jeg har tit været efter Ramos på det seneste, hvis ikke år snart. Men det er også fordi jeg ved hvad han kan på den position, og lige nu spiller han efter min overbevisning 2 niveauer under topniveauet.
Hvis Ramos præstationer afhænger af Varane og Casillas, så skal han erstattes IMO.
Lige pt. er den bedste midterforsvarer Pepé. Jeg kan godt forstå du er meget efter ham, men lige netop denne sæson, så har han oppet sig enormt, og Varane og Ramos ligner 2 amatørspillere.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Sidste redigering: 12 år 8 måneder siden ved Dios.

Leveret af Kunena Forum