Khedira ude i seks måneder

12 år 8 måneder siden #1 af Administrationen

Landskampe på venskabsniveau er som oftest inderligt ligegyldigt og fører meget sjældent noget godt med sig. I går var bestemt ingen
undtagelse:

Her lykkedes det nemlig for kernespilleren Sami Khedira at pådrage sig en alvorlig korsbåndsskade, da Tyskland mødte Italien.

De første meldinger fra det tyske fodboldforbund, DBF, lyder på, at midtbanespilleren er ude i de kommende seks måneder.

Madridista.dk følger naturligvis sagen.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 8 måneder siden #2 af Real Madrid
Ærgerligt, men måske kan det være med til at få Isco og Casemiro tættere på gennembrud.

Alonso/Illarra
Modric Isco

Alonso/Illarra
Casemiro Modric/Isco

No solo soy perfecto, también soy Madridista

• FigoJensen
  • Gæst
  • Gæst
12 år 8 måneder siden #3 af FigoJensen
Besvaret af FigoJensen på emne Khedira ude i seks måneder
Det er lidt af en kedelig nyhed, at han blandt andet har revet sit korsbånd over, og det er lidt af et slag for Real Madrid.
Umiddelbart mener jeg, at han er meget vigtig for vores hold, og det vil give problemer, at han er væk i et halvt år.

For satan, hvor jeg hader landsholdsfodbold mann...

12 år 8 måneder siden #4 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Khedira ude i seks måneder

Real Madrid skrev: Ærgerligt, men måske kan det være med til at få Isco og Casemiro tættere på gennembrud.

Alonso/Illarra
Modric Isco

Alonso/Illarra
Casemiro Modric/Isco

Du har ret, men alligevel; ærgerligt?! Det er forfærdeligt!

Nu får vi snart svar på, om Casemiro har hvad der skal til....... Fuck hvor jeg hader landshold.

12 år 8 måneder siden #5 af nono
Besvaret af nono på emne Khedira ude i seks måneder
Kald mig pessimist, men der røg en af vores vigtigste spillere i kampen om trofæer
Følgende bruger(e) sagde tak: REAList

12 år 8 måneder siden #6 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Khedira ude i seks måneder
Det er simpelthen så træls, for nu at sige det på godt jysk - eller nordtysk!

Endelig er Xabi kommet tilbage og Ancelotti har fundet sin foretrukne trio på midtbane - med Xabi, Khedira og Modric - og så sker dette... FIFA virus strikes again! Jeg er så træt af de ligegyldige landskampe. Og DFBs reaktion er usmagelig. Det er trods alt Real Madrid der betaler hans løn, ikke dem.

Det er frem for alt synd for Khedira. Og et kæmpe slag for holdet. Nu skal Illarra, Casemiro og Di María i den grad oppe sig.

Animo Khedira
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe, Jaken

12 år 8 måneder siden #7 af JimmyBroe
Besvaret af JimmyBroe på emne Khedira ude i seks måneder

El_Juan skrev: Det er simpelthen så træls, for nu at sige det på godt jysk - eller nordtysk!

Endelig er Xabi kommet tilbage og Ancelotti har fundet sin foretrukne trio på midtbane - med Xabi, Khedira og Modric - og så sker dette... FIFA virus strikes again! Jeg er så træt af de ligegyldige landskampe. Og DFBs reaktion er usmagelig. Det er trods alt Real Madrid der betaler hans løn, ikke dem.

Det er frem for alt synd for Khedira. Og et kæmpe slag for holdet. Nu skal Illarra, Casemiro og Di María i den grad oppe sig.

Animo Khedira

Noget være møg!

Men netop mht. hans løn og de følger det vil få, for Real Madrid. Får vi (læs: Real Madrid) så ikke en kompensation, lige så længe han er skadet? Jeg er med på at vi ikke, kommer til at tjene penge på Khediras skade.;-P Men er mere ineresseret i hvor meget vi får og hvordan det forholder sig med den slags "kompensationer". Jeg ved snakken var oppe og vende ved Marcelos lange skade i sidste sæson.

Nogen kloge hoveder?:D (MMM måske? Du er så smart til tal)

Jeg er her stadig XOXO
Sidste redigering: 12 år 8 måneder siden ved JimmyBroe.

12 år 8 måneder siden #8 af Real HWL
Besvaret af Real HWL på emne Khedira ude i seks måneder
Det er jo forfærdeligt- En rigtig grim skade. Hvis korsbåndet er revet helt over kan han også godt vinke farvel til VM.

Animo Sami

12 år 8 måneder siden #9 af SR4
Besvaret af SR4 på emne Khedira ude i seks måneder
Og Casameiro er helt ude af form fordi han ingen spilletid har fået. Dejligt!

12 år 8 måneder siden #10 af BBB
Besvaret af BBB på emne Khedira ude i seks måneder

JimmyBroe skrev:

El_Juan skrev: Det er simpelthen så træls, for nu at sige det på godt jysk - eller nordtysk!

Animo Khedira

Noget være møg!

Men netop mht. hans løn og de følger det vil få, for Real Madrid. Får vi (læs: Real Madrid) så ikke en kompensation, lige så længe han er skadet? Jeg er med på at vi ikke, kommer til at tjene penge på Khediras skade.;-P Men er mere ineresseret i hvor meget vi får og hvordan det forholder sig med den slags "kompensationer". Jeg ved snakken var oppe og vende ved Marcelos lange skade i sidste sæson.

Vi får kompensation af FIFA. Jeg mener, at det kræver en skadesperiode på 3 måneder :-)

Hvilken reaktion hentyder du til El_Juan?

12 år 8 måneder siden #11 af JimmyBroe
Besvaret af JimmyBroe på emne Khedira ude i seks måneder
@BBB

Ja, jeg ved at det er FIFA der kompensere. Var dog ikke klar over det med de "3 måneder". Men nu tænker jeg lidt mere detaljeret hvordan de regner det ud?

Jeg er her stadig XOXO

12 år 8 måneder siden #12 af MMM
Besvaret af MMM på emne Khedira ude i seks måneder

JimmyBroe skrev:

Animo Khedira

Noget være møg!

;-p

Det hedder "Club Protection Programme" og du kan læse detaljerne her: www.fifa.com/mm/document/affederation/ad...etinmitcirculare.pdf

Men kort sagt, hvis spilleren er forhindret i at spille i minimum 28 på hinanden følgende dage, så er klubben berettiget til kompensation fra FIFA. Kompensationen beregnes med udgangspunkt i spillerens løn og kan maks udgøre €20.548 pr. dag i op til et år og maks €7.500.000 alt i alt. De første 28 skadesdage berettiger ikke til kompensation.

Khedira har en løn under maks beløbet, så undtaget de første 28 dage bliver klubben fuldt ud kompenseret for lønomkostningerne i skadesperioden. Hvis det var Ronaldo (7-9-13), ville det være noget andet.

(Fra listen af undtagelser, der fritager FIFA fra forpligtigelsen til at yde kompensation, skader pådraget i "Wars involving the USA, the Russian Federation, China PR, the United Kingdom and France;" Godt så)
Sidste redigering: 12 år 8 måneder siden ved MMM.
Følgende bruger(e) sagde tak: REAList, JimmyBroe

Leveret af Kunena Forum