Khedira ude i seks måneder

12 år 8 måneder siden #13 af REAList
Besvaret af REAList på emne Khedira ude i seks måneder
Så synd at han måske kommertil at misse VM, nu når Tyskland samtidig er storfavoritter til VM titlen.

¡Hasta la Victoria Siempre!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 8 måneder siden #14 af JimmyBroe
Besvaret af JimmyBroe på emne Khedira ude i seks måneder
Super! Tak min ven:)

Jeg er her stadig XOXO
Følgende bruger(e) sagde tak: MMM

• Rubæk
  • Gæst
  • Gæst
12 år 8 måneder siden #15 af Rubæk
Besvaret af Rubæk på emne Khedira ude i seks måneder
Nu stikker jeg hånden ned i hvepsereden: Det ville ikke overraske mig, hvis Khedira ryger næste sommer. Men jeg håber ikke det sker. Det ville være en Makelele 2.0

12 år 8 måneder siden #16 af elle44
Besvaret af elle44 på emne Khedira ude i seks måneder

REAList skrev: Så synd at han måske kommertil at misse VM, nu når Tyskland samtidig er storfavoritter til VM titlen.

Storfavoritter ligefrem. Det kan godt være tyskerne har en vild offensiv, men defensiven har altså sejlet lidt på det seneste. Jeg ser Spanien, Brasilien og Argentina som de hold der har den største chance for at finde, tæt forfulgt af Tyskland.

Det er selvfølgelig ikke det der skal diskuteres her.

Det er virkelig synd for Khedira, og jeg synes lige vi havde fundet vores midtbane bestående af Khedira, Alonso og modric. Virkelig ærgerligt.

• Bobonation
  • Gæst
  • Gæst
12 år 8 måneder siden #17 af Bobonation
Besvaret af Bobonation på emne Khedira ude i seks måneder
Trist trist nyhed! Kan kun ønske ham en hurtig tilbagevenden! Animo Khedira!

Men nu, hvor han desværre er ude, hvem er så den oplagte erstatning?

Som jeg ser det, er det enten Casemiro eller Illarra, der kommer ind og spiller. Selvom det ville glæde mig at se mere til Casemiro, så tror jeg at Illarra vil være den bedste løsning.

Han spillede i sidste sæson som en "8'er" i La Real, en position som han spillede med stor succes. Og med en Xabi Alonso som den dybere midtbanespiller (6'er), tror jeg, at han har stor mulighed for at udfolde sine evner.

Hvad siger folket?

12 år 8 måneder siden #18 af DarioGomez
Jeg kan sagtens se Illarra spille der. Dog tæller det ned, at Ancelotti jo har tilkendegivet, at ham og Xabi ikke kommer til at spille sammen. Noget jeg i øvrigt ikke forstår.

For jeg vil sige, at Xabi, Illarra og Modric er den oplagte tremands-midtbane nu - omend jeg frygter, at vi kommer til at mange noget firepower i duellerne.

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Sidste redigering: 12 år 8 måneder siden ved DarioGomez.

• Bobonation
  • Gæst
  • Gæst
12 år 8 måneder siden #19 af Bobonation
Besvaret af Bobonation på emne Khedira ude i seks måneder

DarioGomez skrev: Jeg kan sagtens se Illarra spille der. Dog tæller det ned, at Ancelotti jo har tilkendegivet, at ham og Xabi ikke kommer til at spille sammen. Noget jeg i øvrigt ikke forstår.

Et eller andet sted forstår jeg ham godt, de ligner for meget, typemæssigt. Illarra er jo købt som afløser for Alonso.

Gad vide om han tiltro nok til Casemiro, som spillermæssigt, minder mest om Khedira - felt-til-felt spiller - som samtidig også har fysikken til noget firepower.

Leveret af Kunena Forum