Optakt: Olímpic de Xativa - Real Madrid
12 år 7 måneder siden #13
af pm
Besvaret af pm på emne Optakt: Olímpic de Xativa - Real Madrid
Ja det var været 'en stor skuffelse netop vider. Godt nok en elendig indstilling de er kommet med og de unge får intet vist. Is i har haft nogen fine driblinger, men det er også alt efter de første 45min.
Edit: hold da kæft en attitude di Maria viste ved udskiftningen. Lignede mere en utilfredshed med at blive hevet ud end vare frustationer over sin egen elendige indsats
Edit: hold da kæft en attitude di Maria viste ved udskiftningen. Lignede mere en utilfredshed med at blive hevet ud end vare frustationer over sin egen elendige indsats
Sidste redigering: 12 år 7 måneder siden ved pm.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Marcelohoppen12
- Gæst
-
12 år 7 måneder siden #14
af Marcelohoppen12
Besvaret af Marcelohoppen12 på emne Optakt: Olímpic de Xativa - Real Madrid
Lorte kamp. Lorte spil af alle, specielt canteros.. Ringeste kamp i mit liv
12 år 7 måneder siden #15
af pm
Besvaret af pm på emne Optakt: Olímpic de Xativa - Real Madrid
helt enig. Deffensivt var der ikke noget at lave men offensivt.... Jeg håber ikke Benz bliver skadet og vi står tilbage med Morata, jeg håber kun alt godt for knægten men jeg synes hver gang jeg ser ham spiller så afslutter han simpelthen af helvede til og jeg begriver ikke han kunne være topscorer på castilla holdet. Ancelotti kan vel kun gå ud og sige på pressemødet at han er dybt skuffet over indstillingen og mere er der vel ikke at komme med.
12 år 7 måneder siden #16
af MMM
Ancelotti har lige sagt, at han bad om at komme af, pga. et problem med læggen. Så det kan være det det var årsagen til de sure miner.
Besvaret af MMM på emne Optakt: Olímpic de Xativa - Real Madrid
pm skrev: Ja det var været 'en stor skuffelse netop vider. Godt nok en elendig indstilling de er kommet med og de unge får intet vist. Is i har haft nogen fine driblinger, men det er også alt efter de første 45min.
Ancelotti har lige sagt, at han bad om at komme af, pga. et problem med læggen. Så det kan være det det var årsagen til de sure miner.