Beskæmmende, svagt og chokerende

• rene
  • Gæst
  • Gæst
12 år 7 måneder siden #13 af rene
Besvaret af rene på emne Beskæmmende, svagt og chokerende
Vi spillede en utrolig ringe kamp i går, men når det så er sagt, så står den dog stadig 0-0 og vi flækker dem bare på hjemmebane, vi skal bare have bale og ronaldo med.

Det, jeg savnede ved kampen i går var noget gejst og vilje fra vores spillere og syntes det er immervæk ubegribeligt, at spillere som Jese, Morata, Casemiro, Illarramendi og Di María ikke er mere opsatte på at vise træneren at de hører til blandt de bedste 11 på holdkortet.

Er dog sikker på at vi leverer en trods reaktion mod FCK på tirsdag og ser frem til igen at have Ronaldo tilbage.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 7 måneder siden #14 af Doc.juego

BBB skrev:

Doc.juego skrev: Iker: bliver ikke rigtig testet, så han har vel lavet en ok Indsats, det jeg lagde mærke til var at forsvaret egentlig stod ret godt, hvilket måske kan have noget med iker at gøre, men dette er dog kun gisninger.

Forsvaret bestod af Arbeloa (Marcelo), Ramos, Carvajal, Nacho. Der er 3 (4) ud af 4 (5), som ville være stamspillere på alle spanske hold. At tilskrive Casillas vores primære forsvarskædes præstation mod et 3. divisionshold er søgt udover det sædvanlige. Adan kunne også have fået vores forsvar til at præstere på dette niveau.

Altså nu skrev jeg jo først og fremmest at det var Gisninger, hvilket i sig selv betyder at det ikke er sikkert, men blot en spekulation om at der måske ku være en sammenhæng.

desuden holder dit argument om at vores primære forsvars spiller er grunden til de stod godt ikke. Nacho har været væk fra kæden hele sæsonen og spillede hele kampen, hvllket betyder at der konstant var 25% af vores forsvars kæde der var "nyt blod". desuden spiller vi sjællendt med både Carvajal og Arbeloa som var tilfældet i første halvleg. så ændringer var der, men alt dette er kun en del af det, en anden del af det, er at vores forsvar i mange kampe har sejlet fuldstændig, men (som du selv siger) en del af de samme spillere i det.
det handler om Lopez og Iker's forskellige kvaliteter, de er begge fantastiske målmænd, men jeg er ikke den eneste der spekulere i at Iker er bedre til at styre forsvaret og give dem ro på, hvor lopez fx er bedre i luftspillet.
jeg observere bare at forsvaret for en gangs skyld ikke sejlede, og jeg tror ikke at det var ligeså meget Nacho's skyld, men måske mere Iker's (eller selvf. tilfældigheder)
Sidste redigering: 12 år 7 måneder siden ved Doc.juego.

12 år 7 måneder siden #15 af Realmadrid94
Det virker meget elitært og verdensfjernt at tro, at fordi man er prof fodboldspiller, så er man altid motiveret. Som jeg sagde, jeg sammenlignede ikke junior med prof, derfor er det idiotisk at få det til at lyde som om jeg gjorde. Hold da op en klaphat.
Det kniber med motivationen når man møder SÅ lavt rangerde hold, desværre.

12 år 7 måneder siden #16 af Fernando M.
Jeg synes også, at det store problem i går var tændingen.
Når forsvaret så relativt roligt og godt ud, var det jo kun fordi modstanderne var så uhyrligt ringe.

Og med Reals pokalhistorik forstår jeg ganske enkelt ikke, at man stiller så uinspireret op - havde vi mødt et segundahold i aftes havde vi tabt.

(ja og så irriterer det mig grænseløst, at jeg smed 200,- i det 70. minut på Real-sejr til 1,7, fordi jeg ganske enkelt ikke kunne forestille mig, at de ikke vandt over så dårlig en modstander)

12 år 7 måneder siden #17 af BBB
Besvaret af BBB på emne Beskæmmende, svagt og chokerende

Doc.juego skrev: Altså nu skrev jeg jo først og fremmest at det var Gisninger, hvilket i sig selv betyder at det ikke er sikkert, men blot en spekulation om at der måske ku være en sammenhæng.

desuden holder dit argument om at vores primære forsvars spiller er grunden til de stod godt ikke. Nacho har været væk fra kæden hele sæsonen og spillede hele kampen, hvllket betyder at der konstant var 25% af vores forsvars kæde der var "nyt blod". desuden spiller vi sjællendt med både Carvajal og Arbeloa som var tilfældet i første halvleg. så ændringer var der, men alt dette er kun en del af det, en anden del af det, er at vores forsvar i mange kampe har sejlet fuldstændig, men (som du selv siger) en del af de samme spillere i det.

Carvajal og Arbeloa har spillet på samme tid, for det har de været nødt til grundet skader. Derudover kan der argumenteres for, at det ikke er de to backs interne spilforståelse, som henvises til, når man snakker om et sammenspillet forsvar. Alle forsvarsspillere i kampen pånær én har spillet rigeligt i denne sæson til, at de ikke kan kategoriseres som reserver.

Doc.juego skrev: det handler om Lopez og Iker's forskellige kvaliteter, de er begge fantastiske målmænd, men jeg er ikke den eneste der spekulere i at Iker er bedre til at styre forsvaret og give dem ro på, hvor lopez fx er bedre i luftspillet.

Det skal du have lov til at mene, jeg har hørt gisninger om at Casillas er dårligere til at styre forsvaret og give dem ro. Så står den vel 1-1 med udokumenterede påstande. Helt generelt i debatten om Casillas, så bliver han tillagt nogle evner, som man hverken kan verificere eller falsificere, og disse evner bliver så brugt som argument for hvorfor han burde stå. Hvorfor ikke bare holde fast i hans statistik, som er meget sigende, og droppe de selvopfundne evner?

Doc.juego skrev: jeg observere bare at forsvaret for en gangs skyld ikke sejlede, og jeg tror ikke at det var ligeså meget Nacho's skyld, men måske mere Iker's (eller selvf. tilfældigheder)

Kunne det evt. skyldes, at modstanderen var elendig?

12 år 7 måneder siden #18 af Steen

Moratas tekniske indsats mindede om en små-handikappet serie-5-spiller

Kunne du helt seriøst ikke finde en anden måde at beskrive hans teknik på, Dario? Er jeg virkelig den eneste der finder dette respektløst?

12 år 7 måneder siden #19 af BBB
Besvaret af BBB på emne Beskæmmende, svagt og chokerende

Steen skrev:

Moratas tekniske indsats mindede om en små-handikappet serie-5-spiller

Kunne du helt seriøst ikke finde en anden måde at beskrive hans teknik på, Dario? Er jeg virkelig den eneste der finder dette respektløst?

Overfor hvem? Morata, serie 5 spillere eller handicappede?

Det eneste som egentlig generer mig ved ovenstående er, at det virker påtaget og vigtigere for forfatteren at komme med metaforer og sammenligninger end rent faktisk at skrive referatet.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

• Madrismo123
  • Gæst
  • Gæst
12 år 7 måneder siden #20 af Madrismo123
Besvaret af Madrismo123 på emne Beskæmmende, svagt og chokerende
Det er lidt ligemeget at den blev 0-0 på udebane.. Real madrid får det meget nemmere på hjemmebane, så ingen diskussion her.. Man kunne også se at Jese, Morata og di maria ikke var så på den kamp.. HALA MADRID

• falle
  • Gæst
  • Gæst
12 år 7 måneder siden #21 af falle
Besvaret af falle på emne Beskæmmende, svagt og chokerende

Madrismo123 skrev: Det er lidt ligemeget at den blev 0-0 på udebane.. Real madrid får det meget nemmere på hjemmebane, så ingen diskussion her.. Man kunne også se at Jese, Morata og di maria ikke var så på den kamp.. HALA MADRID

Du kunne ikke tage mere fejl. Det er netop disse "sølle" kampe at reserverne skal bevise et og andet. Igår gjorde ingen af dem god reklame for sig selv og dermed kom de ikke tættere på start XI. Snarere tværtimod, og jeg er overbevist om at en af de tre du nævner enten bliver udlejet eller solgt til januar.

Leveret af Kunena Forum