Ángel di María i orkanens øje

12 år 6 måneder siden #1 af Siempre Madrid

Hvad der blot skulle være en mindre tilretning af de ædlere dele for Ángel di María, er nu endt som en brandvarm sag i spansk presse, som kræver hans hoved på et fad.

Da den argentinske offensiv-spiller i går blev udskiftet med Gareth Bale efter en lidt skuffende indsats, blev han mødt af en pibekoncert fra Real Madrids krævende publikum. På vej ud af banen tager Di María sig i et kort sekund til skridtet og det er i dag blevet den helt store historie i spansk presse, hvor man mener at det var en gestus ud til publikum.

Flere ledende skribenter på de store Madrid-aviser, Marca og AS, mener at det nu må være begyndelsen til enden for Ángel di María, da det bliver betragtet som en stor hån mod Real Madrids tilskuere og begge aviser mener at vide, at Real Madrid med det samme har kontaktet sine advokater for at få klarhed over, om man kan straffe argentineren.

Selv bedyrer han sin uskyld og siger, at han på ingen måde havde til hensigt at fornærme nogen og at han i øjeblikket er udsat for en smædekampagne, hvor spansk presse forsøger at spille ham ud mod tilhængerne. Senere i dag har Ángel di María på Real Madrids officielle hjemmeside fastholdt, at han ikke forsøgte at lave en gestus over for nogen, men at han naturligvis beklager, hvis han har fornærmet nogen.

Herunder bringer vi et video-klip af hændelsen og så kan I selv tage stilling til alvorligheden i Ángel di María bevægelse:

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Barça
  • Gæst
  • Gæst
12 år 6 måneder siden #2 af Barça
Besvaret af Barça på emne Ángel di María i orkanens øje
For mig er der ingen tvivl. Efter at have genset den op til flere gange, kan jeg uden tøve sige: Der er absolut intet provokerende ved det der.

• LaDecima
  • Gæst
  • Gæst
12 år 6 måneder siden #3 af LaDecima
Besvaret af LaDecima på emne Ángel di María i orkanens øje
Ville næsten ønske at han havde gjort det med vilje, så ville der være en reel grund til at smide ham på porten...

Tror nu ikke at der er meget hold i DEN....

12 år 6 måneder siden #4 af BBB
Besvaret af BBB på emne Ángel di María i orkanens øje
Selvfølgelig er det ikke et godt tidspunkt, at rette på hans shorts, klemme sig på tissemanden eller hvad han nu gør. Det er håbløst, at gøre det på det tidspunkt, når han 5 sekunder senere kan flytte så meget rundt med sit skridt, som han skulle have lyst til.

Jeg retter også til, når jeg går rundt i Bilka, men der er der ikke 65.000 personer, som kigger på mig og flere forskellige tv-hold, der filmer mig. Hvis der var, så ville jeg ikke gøre det, for jeg er ikke dum. Det var dí María så.

Lad os komme videre selvom han gjorde noget dumt.

12 år 6 måneder siden #5 af Sahinovic
Jeg tror nu at det var en hilsen til tilskuerne, altså til den del der peb af ham. Og ja selvfølgelig er han selv ude at afvise, der er da ingen der går ud og siger - ja gu så var det til tilskuerne.

Det okay at manden lige pt er røv elendig på banen, men attituden er simpelthen ikke i orden!

Han kunne lære noget af Benzema hvad angår attitude!

Florentino Pérez
Sidste redigering: 12 år 6 måneder siden ved Sahinovic.

• Ikertheman
  • Gæst
  • Gæst
12 år 6 måneder siden #6 af Ikertheman
Besvaret af Ikertheman på emne Ángel di María i orkanens øje

AlanSahinovic skrev: Jeg tror nu at det var en hilsen til tilskuerne, altså til den del der peb af ham. Og ja selvfølgelig er han selv ude at afvise, der er da ingen der går ud og siger - ja gu så var det til tilskuerne.

Det okay at manden lige pt er røv elendig på banen, men attituden er simpelthen ikke i orden!

Jeg vil passe på med at drage parallelen med Benz, qua di Marias arbejdsraseri/genpres... Jeg kan bedre lide en attitude, hvor man virkelig viser, at man brænder for det og vil give sig selv, det har di Maria vist flere gange og selvom det ikke altid har lykkedes for ham (her husker jeg specielt et mål mod Barcelona, hvor Valdes så uheldig ud og målet faktisk hjalp os på vej mod en titel).. di Maria er en fantastisk spiller, når han ikke konstant søger det fantastiske spil, i det han har momenter/kampe, hvor han er verdensklasse og kender sin besøgstid..

Jeg har intet i mod Benzema, men jeg mener ikke, at han har en decideret bedre attitude end di Maria, da jeg ikke mener, at dette er rettet i mod tilskuerne, det ser meget søgt ud - klør du dig aldrig i skridtet?

12 år 6 måneder siden #7 af Sahinovic

Ikertheman skrev:

AlanSahinovic skrev: Jeg tror nu at det var en hilsen til tilskuerne, altså til den del der peb af ham. Og ja selvfølgelig er han selv ude at afvise, der er da ingen der går ud og siger - ja gu så var det til tilskuerne.

Jeg vil passe på med at drage parallelen med Benz, qua di Marias arbejdsraseri/genpres... Jeg kan bedre lide en attitude, hvor man virkelig viser, at man brænder for det og vil give sig selv, det har di Maria vist flere gange og selvom det ikke altid har lykkedes for ham (her husker jeg specielt et mål mod Barcelona, hvor Valdes så uheldig ud og målet faktisk hjalp os på vej mod en titel).. di Maria er en fantastisk spiller, når han ikke konstant søger det fantastiske spil, i det han har momenter/kampe, hvor han er verdensklasse og kender sin besøgstid..

Jeg har intet i mod Benzema, men jeg mener ikke, at han har en decideret bedre attitude end di Maria, da jeg ikke mener, at dette er rettet i mod tilskuerne, det ser meget søgt ud - klør du dig aldrig i skridtet?

Synes du virkelig Di Marias attitude har været god? Synes mere eller mindre han ligner en spiller der ikke gider mere. [Husk lige på jeg snakker om nuværende situation med Di Maria og hans præstationer]

Benzema har da en bedre attitude når alting går imod ham. Næsten hele stadion har pibet af Benzema, hvor han istedet for at give tilskuerne nosser bare har vundet deres respekt igen ved at spille godt og have den rette attitude.

Jo jeg klør mig også i skridtet, bare ikke når jeg ved at kameraet er rettet mod mig, og når jeg bliver pebet ud - og synes du virkelig det ligner at han klør sig i skridtet?

Florentino Pérez

• Ikertheman
  • Gæst
  • Gæst
12 år 6 måneder siden #8 af Ikertheman
Besvaret af Ikertheman på emne Ángel di María i orkanens øje
Hvor tit er kameraet rettet på dig og du bliver pebet ud på Bernabeu? Dette her stunt er bare så latterligt søgt af medierne..

Benzema har oftest lignet én, som ønskede sig et andet sted hen, det er sjældent, at man har set Benz jagte bolden over en halv bane pga. et boldtab.. Jeg gider egentligt ikke diskutere hvorvidt Benzema har en god attitude, i det jeg godt kan lide manden og ikke mener, at han har en decideret dårlig attitude..

Personligt for mig, så grænser det til det pinlige, når dele af publikum på Bernabeu vælger at pibe af en spiller (Benzema, Khedira, di Maria, you name it), når de sier sig sure på én.. F.eks. havde Benzema brug for støtte og ikke modgang og alligevel var der adskillige pibekoncerter (folk med en realitetssans ved godt, at Morata ikke (evt. endnu) er klar til at være 1. valg)..

12 år 6 måneder siden #9 af Sahinovic
Må være ærgerlig og indrømme at jeg aldrig har prøvet at blive pebet ud af Bernabeu, men det jeg mente er at jeg heller ikke ''klør'' mig i skridtet når jeg er på offentlige steder hvor folk evt. kan se mig.

Det jeg mener med Benzema er at han har vendt en dårlig situation til god med at bevise hvor god en spiller han er, det kan man ikke lige sige med Di Maria i øjeblikket, og det hjælper bestemt ikke med at vise nosser til tilskuerne.

Er helt enig med dig i det sidste - synes også det er pinligt når ens egne tilskuer piber en spiller ud, og Di Maria havde bestemt ikke fortjent det.

Florentino Pérez

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
12 år 6 måneder siden #10 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Ángel di María i orkanens øje

AlanSahinovic skrev: Må være ærgerlig og indrømme at jeg aldrig har prøvet at blive pebet ud af Bernabeu, men det jeg mente er at jeg heller ikke ''klør'' mig i skridtet når jeg er på offentlige steder hvor folk evt. kan se mig.

Det jeg mener med Benzema er at han har vendt en dårlig situation til god med at bevise hvor god en spiller han er, det kan man ikke lige sige med Di Maria i øjeblikket, og det hjælper bestemt ikke med at vise nosser til tilskuerne.

Er helt enig med dig i det sidste - synes også det er pinligt når ens egne tilskuer piber en spiller ud, og Di Maria havde bestemt ikke fortjent det.

Hvordan kan du overhovedet mene det er med vilje? Jeg kunne forstå det, hvis han havde kigget op og lavet en grimasse samtidig.
Mht. din kommentar om Di Maria og Benzema, så kan du ikke bare rette op på en dårlig periode hvis man lige har lyst. Det er noget mærkeligt noget at skrive, at det viser tegn på hans attitude. Som jeg ser det, så prøver Di Maria at skabe noget hele tiden og dermed vende det, men han vil desværre alt for meget. Derfor kan jeg heller ikke se sammenligningen i den situation.

12 år 6 måneder siden #11 af Sahinovic
Ja det er også mig en gåde hvordan en spiller selv tager sig selv på skridtet???

Når jeg taler om attituden så er det ikke han spil, men hans opførsel da han blev skiftet ud.

Det jeg sammenligner er at Benzema også er blevet pebet ud før, hvor mange gange skulle han ikke have taget fat i sit skridt?

Florentino Pérez

12 år 6 måneder siden #12 af MMM
Besvaret af MMM på emne Ángel di María i orkanens øje

Jeg forventer, at Calleti snarest kommer tilbage til Madrid for at undskylde for sin utilstedelige adfærd i sidste sæson.
Følgende bruger(e) sagde tak: Lars1991

Leveret af Kunena Forum