Ángel di María i orkanens øje
- Brylle
- Gæst
-
AlanSahinovic skrev: Ja det er også mig en gåde hvordan en spiller selv tager sig selv på skridtet???
Når jeg taler om attituden så er det ikke han spil, men hans opførsel da han blev skiftet ud.
Det jeg sammenligner er at Benzema også er blevet pebet ud før, hvor mange gange skulle han ikke have taget fat i sit skridt?
Fordi når man tager sig selv på skridtet, så er det en provokerende reaktion over for andre, selvom man ikke engang kigger op mod tilskuerne. Logik?
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Brylle
- Gæst
-
Der er vel forskel på situationen med Di Maria og situationen som du henviser til. Men sjovt er det da(-:
@Brylle
Det lød godt nok også som en logisk forklaring. Tak
Min vurdering er at det var til tilskuerne, jeres er at den ikke var. Lad os stoppe den her (-:
Florentino Pérez
Di Maria er i den grad offer for den spanske presses agurketid, nu hvor transfersæsonen er omme og spillet ikke er prangende nok at skrive om. Manden har ikke vist dårlig attitude på banen og alt snak og konspiration derom kommer udelukkende fra Marca's journalister. Der er intet håndgribeligt (no pun intended) eller fugls føde på denne sag.
Om man så mener, at Jesé idag er et bedre andet valg til Isco/Bale/Ronaldo er en anden snak...
Brylle skrev:
Ronaldo har også lige hånden dernede. SÆLG SÆLG SÆLG!MMM skrev:
Jeg forventer, at Calleti snarest kommer tilbage til Madrid for at undskylde for sin utilstedelige adfærd i sidste sæson.
HAHAHA hvor er det dog komisk. Hvis man kigger godt efter, vil man hurtigt lægge mærke til, at der er 3 spillere der skal ud.
Ronaldo, Callejon OG Di maria i baggrunden tager fat næsten samtidigt dernede. Måske har Di maria et problem med nosserne, ellers må det være noget med at være fodboldspiller, for ALLE gøre det.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Det er jo fuldstændigt ude af proportioner og guf for de, der ser det som et forsøg på at tvinge ham ud af klubben. Noget andet er, at jeg synes det er pinligt, at den nye Grada Joven starter ud med at buhe og pifte af egne spillere - det var vel ikke den stemning klubben var ude efter at skabe.
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
MMM skrev: Klubben bekræfter at de har indledt en officiel undersøgelse for at for klarlagt hændelsesforløbet: www.realmadrid.com/cs/Satellite/es/Actua...a_nadie%E2%80%9D.htm
Det er jo fuldstændigt ude af proportioner og guf for de, der ser det som et forsøg på at tvinge ham ud af klubben. Noget andet er, at jeg synes det er pinligt, at den nye Grada Joven starter ud med at buhe og pifte af egne spillere - det var vel ikke den stemning klubben var ude efter at skabe.
Ja, det virker ude af proportioner, men kan det ikke være for at komme stormen i forkøbet, at man "indleder en undersøgelse", som ender med at give Di María medhold og dermed lukker sagen, frem for at lade medierne guffe løs i denne historie i de næste 2 måneder.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Ikertheman skrev: Personligt for mig, så grænser det til det pinlige, når dele af publikum på Bernabeu vælger at pibe af en spiller (Benzema, Khedira, di Maria, you name it), når de sier sig sure på én.. F.eks. havde Benzema brug for støtte og ikke modgang og alligevel var der adskillige pibekoncerter (folk med en realitetssans ved godt, at Morata ikke (evt. endnu) er klar til at være 1. valg)..
Helt enig, jeg syntes at det er så dårlig stil at gå mod spillerne på den måde for de får intet ud af det, andet end at de kan gøre situationen værre. Godt at de fleste af spillerne ikke lader det gå dem på.
og mht hele historien, så piller de fodboldspillere sgu da konstant, den gif der blev postet er jo langt fra den eneste gang de lige skal pille. (selvom den er en af de mere komiske) som man siger, hvis det klør, så klø. Jeg tror ærlig talt ikke at han lige nåede at tænke over at han burde vente lidt med at klø, han er jo ikke bange for at gøre det foran kameraet ;)
Siempre Madrid skrev:
MMM skrev: Klubben bekræfter at de har indledt en officiel undersøgelse for at for klarlagt hændelsesforløbet: www.realmadrid.com/cs/Satellite/es/Actua...a_nadie%E2%80%9D.htm
Ja, det virker ude af proportioner, men kan det ikke være for at komme stormen i forkøbet, at man "indleder en undersøgelse", som ender med at give Di María medhold og dermed lukker sagen, frem for at lade medierne guffe løs i denne historie i de næste 2 måneder.
Måske, men foreløbigt har det jo bare kastet benzin på bålet og jeg synes mest af alt at klubbens reaktion, inkl. Di Marias tvungne "undskyldning", har bidraget til at forstærke indtrykket af at Di Maria har noget at undskylde *for* og at der dermed er indhold i historien.
MMM skrev:
Siempre Madrid skrev:
Måske, men foreløbigt har det jo bare kastet benzin på bålet og jeg synes mest af alt at klubbens reaktion, inkl. Di Marias tvungne "undskyldning", har bidraget til at forstærke indtrykket af at Di Maria har noget at undskylde *for* og at der dermed er indhold i historien.
Enig, det er dumt at bede ham undskylde når han intet galt har gjort. Så hellere sige at de har snakket med ham og er kommet frem til at det bare kløede, så derfor lukker de sagen. slut.
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Lykke skrev:
MMM skrev:
Siempre Madrid skrev:
Enig, det er dumt at bede ham undskylde når han intet galt har gjort. Så hellere sige at de har snakket med ham og er kommet frem til at det bare kløede, så derfor lukker de sagen. slut.
Men så enkel er sagen desværre ikke i spansk presse, at man bare kan "nøjes med at sige, at man har snakket med ham". Spansk presse går virkelig i selvsving i dag og nogle går så vidt som til at mene, at Di María er ved at ophøje sig selv til præsident, fordi han kører sololøb med sine egne normer og regler. Den generelle holdning i spansk presse er, at Real Madrid skal straffe ham hårdt eller endnu bedre: Sætte ham til salg øjeblikkeligt.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.