Ángel di María i orkanens øje
12 år 6 måneder siden #25
af Lykke
Ja, desværre. Den spanske sports presse er sgu værre end alle de sladder blade der findes. Utroligt hvad de vil gøre for at sælge blade (og at folk overhoved gider at læse alt det bras) tror vi skal være lykkelige for de danske.
Besvaret af Lykke på emne Ángel di María i orkanens øje
Siempre Madrid skrev:
Lykke skrev:
MMM skrev:
Siempre Madrid skrev:
MMM skrev: Klubben bekræfter at de har indledt en officiel undersøgelse for at for klarlagt hændelsesforløbet: www.realmadrid.com/cs/Satellite/es/Actua...a_nadie%E2%80%9D.htm
Det er jo fuldstændigt ude af proportioner og guf for de, der ser det som et forsøg på at tvinge ham ud af klubben. Noget andet er, at jeg synes det er pinligt, at den nye Grada Joven starter ud med at buhe og pifte af egne spillere - det var vel ikke den stemning klubben var ude efter at skabe.
Ja, det virker ude af proportioner, men kan det ikke være for at komme stormen i forkøbet, at man "indleder en undersøgelse", som ender med at give Di María medhold og dermed lukker sagen, frem for at lade medierne guffe løs i denne historie i de næste 2 måneder.
Måske, men foreløbigt har det jo bare kastet benzin på bålet og jeg synes mest af alt at klubbens reaktion, inkl. Di Marias tvungne "undskyldning", har bidraget til at forstærke indtrykket af at Di Maria har noget at undskylde *for* og at der dermed er indhold i historien.
Enig, det er dumt at bede ham undskylde når han intet galt har gjort. Så hellere sige at de har snakket med ham og er kommet frem til at det bare kløede, så derfor lukker de sagen. slut.
Men så enkel er sagen desværre ikke i spansk presse, at man bare kan "nøjes med at sige, at man har snakket med ham". Spansk presse går virkelig i selvsving i dag og nogle går så vidt som til at mene, at Di María er ved at ophøje sig selv til præsident, fordi han kører sololøb med sine egne normer og regler. Den generelle holdning i spansk presse er, at Real Madrid skal straffe ham hårdt eller endnu bedre: Sætte ham til salg øjeblikkeligt.
Ja, desværre. Den spanske sports presse er sgu værre end alle de sladder blade der findes. Utroligt hvad de vil gøre for at sælge blade (og at folk overhoved gider at læse alt det bras) tror vi skal være lykkelige for de danske.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Siempre fiel
- Platin bruger
-
12 år 6 måneder siden #26
af Siempre fiel
Besvaret af Siempre fiel på emne Ángel di María i orkanens øje
Men når alt så er sagt og gjort - og jeg aner ik om manden dummede sig eller bare nussede boller pga kløen - så er faktum bare at han opførte sig helt skidt da han blev udskiftet i udekampen mod Olimpic. Som en forkælet og fornærmet skoledreng. Di Marias helt store problem netop nu er at han virker mucho utilfreds og irriteret når han skiftes ud, men samtidig spiller han fuldstændig forfærdeligt og gør intet som helst for at gøre krav på en startplads. Jeg håber vi beholder ham indtil sommer, men med mindre han finder et ordentligt niveau, også i en mindre rolle end tidligere, så er der jo ingen som helst grund til ik at sparke ham ud.
12 år 6 måneder siden #27
af NDR
Besvaret af NDR på emne Ángel di María i orkanens øje
Når vi snakker attitude, så findes der vel ikke værre attitude end den fansene har, så derfor kan jeg kun sige at min mening om det her er, at de kan gå ad helvede til. (fansene, pressen)
Det er fair nok hvis en spiller trænger til at prøve noget nyt, og derfor bør komme videre til en anden klub, men de her pibekoncerter som der stort set altid er en af imod en af spillerene, er forfærdelig.
Det sidste år har der været imod Di Maria, Arbeloa, Khedira, Benzema, Higuain, Pepe, Casillas og måske flere inu, og så fra egne fans......totalt under lavmålet!!
Det er fair nok hvis en spiller trænger til at prøve noget nyt, og derfor bør komme videre til en anden klub, men de her pibekoncerter som der stort set altid er en af imod en af spillerene, er forfærdelig.
Det sidste år har der været imod Di Maria, Arbeloa, Khedira, Benzema, Higuain, Pepe, Casillas og måske flere inu, og så fra egne fans......totalt under lavmålet!!