Xabi Alonso har forlænget
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Godt nyt til alle Madridistas.
Xabi Alonso har i dag forlænget sin kontrakt med yderligere to år, således at den først udløber i 2016. Herudover får han option på yderligere et år.
Samtidig får Xabi Alonso en lønforhøjelse fra de nuværende 4 millioner € netto til 6 millioner € netto.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Mata10
- Gæst
-
Mata10 skrev: Sørgeligt. Det betyder nok, at Gündogan skifter til Arsenal, Scum eller måske endda Barcelona (God forbid!!).
Sørgeligt ligefrem? Det er da alt andet end sørgeligt at så vigtig en spiller som Alonso har forlænget.
- Gündogan er en vanvittig god spiller men hvis Real Madrid virkelig gerne vil have Gündogan så får de ham også.
Florentino Pérez
- Mata10
- Gæst
-
Det er da sørgeligt. En spiller som har potentialet til at blive verdens bedste, det virkede til at være en done deal og nu kan han skifte til en klub der ikke kommer til at være i top 4 eller måske vores værste rivaler. Ja, Real Madrid kan stadig få Gündogan, men det betyder at Khedira og Casemiro skal væk og det tror jeg ikke kommer til at ske. I hvert fald Khedira.AlanSahinovic skrev:
Mata10 skrev: Sørgeligt. Det betyder nok, at Gündogan skifter til Arsenal, Scum eller måske endda Barcelona (God forbid!!).
Sørgeligt ligefrem? Det er da alt andet end sørgeligt at så vigtig en spiller som Alonso har forlænget.
- Gündogan er en vanvittig god spiller men hvis Real Madrid virkelig gerne vil have Gündogan så får de ham også.
Når det kommer til Alonso, er jeg lidt skeptisk. Ja, hans indflydelse kan selv en sovende, fanget-i-kælderen Stevie Wonder se. Men han har båret rundt på skader det sidste års tid, hans mangel på mobilitet, dynamik og hurtighed er der blevet talt om før. Og især som en defensiv midtbanespiller kan det være bekrymrende.
- Ikertheman
- Gæst
-
- Storken
- Gæst
-
Man har set andre dygtige dybtliggende playmakere der, efter at have nået en vis alder, er faldet i niveau. Xavi og Pirlo har været et stykke fra fordums styrke i den seneste tid.
Mata10 skrev: Det er da sørgeligt. En spiller som har potentialet til at blive verdens bedste, det virkede til at være en done deal og nu kan han skifte til en klub der ikke kommer til at være i top 4 eller måske vores værste rivaler. Ja, Real Madrid kan stadig få Gündogan, men det betyder at Khedira og Casemiro skal væk og det tror jeg ikke kommer til at ske. I hvert fald Khedira.
Når det kommer til Alonso er jeg lidt skeptisk. Ja, hans indflydelse kan selv en sovende, fanget-i-kælderen Stevie Wonder se. Men han har båret rundt på skader det sidste års tid, hans mangel på mobilitet, dynamik og hurtighed er der blevet talt om før. Og især som en defensiv midtbanespiller kan det være bekrymrende.
Jeg kan ikke lade være med at pointere at du omtaler Alonsos skadeshistorik som værende en negativ ting (som det naturligvis også er, selvom jeg egentlig ikke mener den er særlig slem), men hvor er det nu lige Gündogan har tilbragt størstedelen af den her sæson, hvis ikke hele sæsonen? På massagebriksen, med en rygskade. Rygskader er i sagens natur en ret alvorlig skade for en topatlet, som vi også så det med Higuaín der aldrig rigtig blev den samme spiller med den samme eksplosive hurtighed som før hans rygskade.
I mine øjne var en forlængelse af Alonsos kontrakt det bedste man overhovedet kunne foretage sig her i januar.
DC19
Mata10 skrev:
Det er da sørgeligt. En spiller som har potentialet til at blive verdens bedste, det virkede til at være en done deal og nu kan han skifte til en klub der ikke kommer til at være i top 4 eller måske vores værste rivaler. Ja, Real Madrid kan stadig få Gündogan, men det betyder at Khedira og Casemiro skal væk og det tror jeg ikke kommer til at ske. I hvert fald Khedira.AlanSahinovic skrev:
Når det kommer til Alonso, er jeg lidt skeptisk. Ja, hans indflydelse kan selv en sovende, fanget-i-kælderen Stevie Wonder se. Men han har båret rundt på skader det sidste års tid, hans mangel på mobilitet, dynamik og hurtighed er der blevet talt om før. Og især som en defensiv midtbanespiller kan det være bekrymrende.
Jeg er enig i at Gündogan har potentialet til at blive den bedste midtbanespiller i verden, men jeg tror at ledelsen afventer lidt med et køb af Gündogan grundet hans rygskade som har holdt ham ude i mere end 6 måneder, så synes egentligt det er fornuftigt at de afventer lidt.
Hvad angår Alonso så har jeg fuld tiltro til ham, og ja rent fysisk har han ikke set super god ud, men mon ikke det bliver bedre med tiden, han er jo næsten lige kommet tilbage. Jeg mener bestemt at Alonso bliver en af nøgle figurerne når vi tager Champions League i år.
Florentino Pérez
- Ikertheman
- Gæst
-
Storken skrev: Jeg kan sagtens forstå hvorfor nogle frygter, at det bliver en sovepude.
Man har set andre dygtige dybtliggende playmakere der, efter at have nået en vis alder, er faldet i niveau. Xavi og Pirlo har været et stykke fra fordums styrke i den seneste tid.
Jeg husker en Pirlo i fuldt flor i 2012, det er halvanden år siden ;)
Alonso er vigtig for holdet, en balancespiller, som gerne skal "udfases" på en god, sund og værdig måde, i det han er vigtig for Real, men også til tider bliver vores svage punkt.. Hvilken en breddespiller at have, hvis en af de andre viser bedre niveau..
- Mata10
- Gæst
-
I har ret. Vi skal selvfølgelig lige se hvordan det går med Gündogan de næste 5-6 måneder. Men kommer han sig og kan han vende tilbage på nogenlunde samme niveau før han blev skadet, så mener jeg at han er en spiller Real Madrid SKAL hente. Vi har mange spillere i den position, men han er sådan en god spiller, at jeg mener det ville være en fejl, at lade ham tage til en anden klub.
Vi har jo set med Alonso at han også kan være en hæmsko. Vi var jo lige ved at ryge ud af CL pga. Welbeck!
- Mata10
- Gæst
-