Real Madrid tæt på avancement

12 år 6 måneder siden #13 af ZizouMo

Mathiaska skrev: Altså, jeg er enig i at Bale ikke har ramt niveauet, udover momentvis, de seneste par kampe. Men har folk allerede glemt det hjernedøde høje niveau han vidste i 5-7 kampe i streg i efteråret?

Når han, og hele holdet for den sags skyld, rammer det niveau igen, så kan de bare komme an. Ingen grund til så voldsom en pessimisme imo, han skal nok blive det hele værd.

5-7 gode kampe i streg i efteråret? Det må være for Tottenham du taler om, for jeg kan ikke huske 3 gode kampe for Real.

Bale skal have tid til at vænne sig og er sikker på en så god individualist som Bale nok skal vise mere kvalitet og højere niveau. Dog tror jeg ikke han bliver en Ronaldo eller i nærheden af de penge vi har givet for ham, ihvertfald ikke under Ancelotti.

Mourinhos fodbold (kontra fodbold) passer meget bedre med vores nuværende mandskab.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 6 måneder siden #14 af asp3200
Giv nu manden en chance, samme situation med modric i hans første sæson. Han bliver en success ligesom modric som alle tvivlede på.

• RasmusKring
  • Gæst
  • Gæst
12 år 6 måneder siden #15 af RasmusKring
Besvaret af RasmusKring på emne Real Madrid tæt på avancement
Lad os lige slå det fast med det samme: Bale er ikke Ronaldo!

Det kan godt være, at de begge er kantspillere hentet fra samme liga til omtrent samme pris, men både som spillere og personer er de meget forskellige. Det ses specielt tydeligt ved Bales kommentar i sidst uge:"Mit job er at lægge op til Ronaldos mål".

Bale er en bedre holdspilller. Han kigger oftere efter sine holdkammerater og er hurtige til at slippe bolden. Samtidig laver han et stort stykke arbejde i det defensive. Jeg var inde i parken og se dem imod FCK. Her lagde jeg mærke til, at vi faktisk spiller 4-4-2, når vi forsvarer. Ronaldo bliver oppe i angrebet sammen med Benzema og Isco samt Bale synker ned på midtbanen. Det koster nogle kræfter og er en del af grunden til, at Bale aldrig bliver ligeså iøjnefaldende i det offensive som Ronaldo.

De har altså vidtforskellige indgangsvinkler til kampene og forskellige roller i det taktiske system, så den direkte sammenligning er meget svær at lave. Det er lidt ligesom at sammenligne Modric med Benzema, hvem af dem er bedst? Det er næsten umuligt, fordi de skal vurderes på forskellige parametre. Det er meget det samme med Bale og Ronaldo.

Jeg mener ligesom mange andre, at Bale er købt til en alt for stor pris. Men han er i klubben nu, så det kan ikke rigtig betale sig at fokusere på. Jeg synes dog, at vi ser klare forbedringer i Bales spil i takt med, at han bliver integreret på holdet, og jeg kan ærligt talt ikke forstå kritkken af ham på baggrund af den her kamp. Han havde en håndfuld gode afleveringer, der kunne have ført til mål, og han var en Ronaldo-redning fra at blive målscorer. Det var slet ikke så dårlig en kamp fra ham, hvilket man ikke kan sige om Ronaldos kamp.

12 år 6 måneder siden #16 af Doc.juego

RasmusKring skrev: Lad os lige slå det fast med det samme: Bale er ikke Ronaldo!

Det kan godt være, at de begge er kantspillere hentet fra samme liga til omtrent samme pris, men både som spillere og personer er de meget forskellige. Det ses specielt tydeligt ved Bales kommentar i sidst uge:"Mit job er at lægge op til Ronaldos mål".

Bale er en bedre holdspilller. Han kigger oftere efter sine holdkammerater og er hurtige til at slippe bolden. Samtidig laver han et stort stykke arbejde i det defensive. Jeg var inde i parken og se dem imod FCK. Her lagde jeg mærke til, at vi faktisk spiller 4-4-2, når vi forsvarer. Ronaldo bliver oppe i angrebet sammen med Benzema og Isco samt Bale synker ned på midtbanen. Det koster nogle kræfter og er en del af grunden til, at Bale aldrig bliver ligeså iøjnefaldende i det offensive som Ronaldo.

De har altså vidtforskellige indgangsvinkler til kampene og forskellige roller i det taktiske system, så den direkte sammenligning er meget svær at lave. Det er lidt ligesom at sammenligne Modric med Benzema, hvem af dem er bedst? Det er næsten umuligt, fordi de skal vurderes på forskellige parametre. Det er meget det samme med Bale og Ronaldo.

Jeg mener ligesom mange andre, at Bale er købt til en alt for stor pris. Men han er i klubben nu, så det kan ikke rigtig betale sig at fokusere på. Jeg synes dog, at vi ser klare forbedringer i Bales spil i takt med, at han bliver integreret på holdet, og jeg kan ærligt talt ikke forstå kritkken af ham på baggrund af den her kamp. Han havde en håndfuld gode afleveringer, der kunne have ført til mål, og han var en Ronaldo-redning fra at blive målscorer. Det var slet ikke så dårlig en kamp fra ham, hvilket man ikke kan sige om Ronaldos kamp.

Jeg er meget enig i hvad du siger. Synes han havde en godkendt kamp. Han falder ud af kampen i perioder, og var væk hele første halvleg, men han skal lige igen, sidste kamp assistede han Ronaldo med et flot løb og en aflevering, og han fik ikke så længe der. Den her kamp var han så tæt på at score, at kun Ronaldo med en feber redning stoppede målet ;) han skal lige have lidt gang i fysikken og tæmningerne, så skal han nok komme.
Mener også det er rigtigt observeret at han er "mere holdspiller" især fordi Ronaldo er et idol for ham, derfor aflevere han glædeligt til ham. Men han kan løbe, drible og skyde på mål ligesom Ronaldo omend ikke helt lige så godt. og ikke mindst viste han jo 3-4 intet mindre end fantastiske yderside afleverigner, som hverken Messi eller Ronaldo formår, når han falder til kommer der nok endnu flere af disse genialiteter.
Følgende bruger(e) sagde tak: RasmusKring

Leveret af Kunena Forum