Sejr i halvslap pokal-romance

10 år 2 måneder siden #13 af BBB
Besvaret af BBB på emne Sejr i halvslap pokal-romance

The Legend skrev: Jeg forstår ikke helt, hvorfor skribenten mener, at deres skal uddeles store buketter med roser til Di Maria. Jeg synes ikke, at han gør det særlig godt på den plads. Han har selvfølgelig god energi, som altid, men ellers så er han ikke kreativ nok, og han kan slet ikke lægge indlæg, og han virker egentlig rimelig ligegyldig på positionen.


Dí María lavede mere end én aflevering, som burde have givet mål. At Arbeloa/Ronaldo ikke kan omsætte chancer til mål er vel ikke chanceskaberens skyld?

Kritikken bliver godt nok skinger, når man kritiserer en mand, som er alle steder på banen, og sætter flere chancer op til uskarpe holdkammerater.
Følgende bruger(e) sagde tak: Vildfaren, JimmyBroe

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 2 måneder siden #14 af Sahinovic
Bale er totalt usynlig, det eneste jeg husker er hans farlige frispark, håber også fremover at han får lov til at tage de fleste. Ronaldo var også elendig idag, men i det mindste får han fyret et par skud af og man ser ham lidt, mens man ikke så noget til Bale idag!

Florentino Pérez

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 2 måneder siden #15 af BBB
Besvaret af BBB på emne Sejr i halvslap pokal-romance

AlanSahinovic skrev: Bale er totalt usynlig, det eneste jeg husker er hans farlige frispark, håber også fremover at han får lov til at tage de fleste. Ronaldo var også elendig idag, men i det mindste får han fyret et par skud af og man ser ham lidt, mens man ikke så noget til Bale idag!


Så du ikke anden halvleg? Ronaldo, Bale og Arbeloa havde nærmest bolden hele tiden. Der er forskel på at være usynlig og uskarp.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 2 måneder siden #16 af Sahinovic

BBB skrev:

AlanSahinovic skrev: Bale er totalt usynlig, det eneste jeg husker er hans farlige frispark, håber også fremover at han får lov til at tage de fleste. Ronaldo var også elendig idag, men i det mindste får han fyret et par skud af og man ser ham lidt, mens man ikke så noget til Bale idag!


Så du ikke anden halvleg? Ronaldo, Bale og Arbeloa havde nærmest bolden hele tiden. Der er forskel på at være usynlig og uskarp.


Ronaldo og Arbeloa kan vi godt blive enige om ikke var usynlige også derfor jeg nævner at Ronaldo i det mindste fik fyret et par skud af i forhold til Bale, men Bale synes jeg overhovedet ikke man så meget til, og her taler jeg om eventuelle farlige situationer, ikke at han får bolden også spiller den videre til den nærmeste mand.

Florentino Pérez
Sidste redigering: 10 år 2 måneder siden ved Sahinovic.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 2 måneder siden #17 af BBB
Besvaret af BBB på emne Sejr i halvslap pokal-romance
www.101greatgoals.com/blog/gareth-bales-...yol-1-real-madrid-0/

Han var ikke usynlig bare uskarp med nogle dårlige beslutninger. Det sjove er, at han egentlig ikke smider bolden væk oftere end Modric gjorde i sidste kamp (den kan også findes derinde).

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 2 måneder siden #18 af Real-MOU
Hvorfor er det at folk stadig kategorier Cristiano under "DYRE" mig bekendt, har manden hentet alt det klubben betalte for ham tilbage, både økonomisk og prestige.

Det tydeligt Bale ikke har været vant til højreflangen, men jeg synes der er fremgang at spore. Er sikker på at han nok skal slå igennem med tiden, han har haft meget modgang imod sig de første 6 måneder med misset Preseason, skader, systemskifte osv. Alligevel har han formået at score mål og ligge op til et par stykker. Når man tænker bale, kan man ikke ladvære med at tænke på Cristiano, så forventer man at han spiller som ham. Det men glemmer er at bale og cristiano næsten ikke har noget til fælles udover deres frisparkteknik og lidt på fysikken. En af grundene til at vi forsvare bedre er simpelthen fordi Bale lukker fuldstændig ned i hans side, jeg mindes ikke et mål der er kommet på os i højresiden når bale har spillet. Der synes jeg ikke han får kredit nok, lig oveni det at manden faktisk er dødensfarlig i offensiven.

Tilbage til dagens kamp er det tydeligt vi er et mere sammentørret hold nu, hvis man sammenligner vores tid Mourinho, alle spillere kender deres roller, og har samme ide det i sig selv vil tag tid og langsomt blive bedre fra kamp til kamp, husk nu på det er den 4. Udekamp i træk vi spiller og alligevel har vi domineret alle kampe, og med lidt skarphed have vi vundet meget større.

Jeg kan ikke ladvære med at tænke på vores helt egen jese, ligemeget hvor meget jeg ønsker han skal spille så forstår jeg os godt at det lige nu er vigtigere at få spillet Bale mere ind og vi forsætter det her spil vi har vist i 2014 med tanke på de vigtige kampe der kommer til at være de næste par uger. Jese har hele livet foran sig, hvis Mourinho var vores træner havde vi nok ikke engang at se ham spille i cup kampene. En talent skal spilles ind stille og roligt, er sikker på at Don Carlo er den rette til at vide hvornår han skal spille og hvornår han ikke skal, det samme kan siges om isco og morata.

Til sidst vil jeg drømme om Casillas tilbage på målet................ San Ikeeeeeeeeer !!!!!!!
Sidste redigering: 10 år 2 måneder siden ved Real-MOU.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 2 måneder siden #19 af elle44
Besvaret af elle44 på emne Sejr i halvslap pokal-romance
Det sjovt så forskelligt man kan se en kamp.

Jeg sad tilbage med følelsen at Illara havde spillet en god kamp. Problemet idag var at der blev taget en masse dårlige beslutninger i angrebet, ikke kun fra Benzema. Både Bale, Di Maria, Ronaldo og benz tog den ene dårlige beslutning efter den anden. Ærgerligt, for der var rigtig positive takter.

Jeg er dog enig i at Pepe endnu en gang var fremragende
Følgende bruger(e) sagde tak: Vildfaren, andreashn

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 2 måneder siden #20 af Dios
Besvaret af Dios på emne Sejr i halvslap pokal-romance

The Legend skrev:

Dios skrev: Illarra spillede langtfra sin bedste kamp idag, men af ren nysgerrighed hvad gjorde ham dårligere end Ronaldo og Ramos idag?


Det er ærgerligt, at folk vurderer deres holdninger udfra hvad kommentatorerne siger. Ramos spillede overhovedet ikke nogen dårlig kamp. Og der er specielt en situation, hvor Morten Bruun siger, at han clear dårligt, hvor det er det eneste, han kan gøre, da bolden først er løbet igennem næsten hele feltet, og derefter bliver han presset og skal bare have bolden væk (ifølge mig laver han ingen fejl i den situation) og generelt synes jeg, at han spiller en helt udemærket kamp.

Med hensyn til Ronaldo, så skal han nok lige slippe bolden lidt før nogle og samtidig score et par yderligere, end hvad han gør pt.


Nu er Morten Bruun noget der minder om gud indenfor kommentator-verdenen, men Ramos bliver jo sat 3-4 gange af Garcia. Han begår utrolig mange frispark, som minder meget om Arbeloa's mange unødvendige frispark, men Ramos begår dem bare i farlige situationer, altså for modstanderen.
Hvergang Ramos vinder en hovedstødsduel, så bliver der stort set fløjtet for frispark, fordi han ikke kan fatte han ikke må give albuer i hovedet til modstanderen.
Jeg troede aldrig jeg skulle sige det, men Pepé får Ramos til og ligne en amatør spiller.

Ramos har aldrig været den stærkeste duel-spiller, og ofte kommer modstanderen forbi ham, det kan man oftest også se på hans kort historik. Jeg er kæmpe fan af Ramos, men han svigter Real Madrid utrolig mange gange.

Pepé vinder stort set alle sine dueller, og igår var det vanvittigt og se kontrasten imellem vores 2 midterforsvarer.

Min kritik om Ronaldo har alle dage været, at han spiller elendigt, men hans elendige spil ofte bliver dækket af hans mange mål. I 2014 har det desværre bare ikke været tilfældet, og ja han skal slippe bolden meget tidligere end han gør, og han skal ramme sine medspillere meget mere på den sidste 1/3 del af banen end han gør, men al det er glemt når han igen bomber løs, men sådan ser jeg bare ikke på det.
Og længere tror jeg ikke vi kommer med Ronaldo, og helt fair :)

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • The Legend
  • Gæst
  • Gæst
10 år 2 måneder siden #21 af The Legend
Besvaret af The Legend på emne Sejr i halvslap pokal-romance

Dios skrev:

The Legend skrev:

Dios skrev: Illarra spillede langtfra sin bedste kamp idag, men af ren nysgerrighed hvad gjorde ham dårligere end Ronaldo og Ramos idag?


Det er ærgerligt, at folk vurderer deres holdninger udfra hvad kommentatorerne siger. Ramos spillede overhovedet ikke nogen dårlig kamp. Og der er specielt en situation, hvor Morten Bruun siger, at han clear dårligt, hvor det er det eneste, han kan gøre, da bolden først er løbet igennem næsten hele feltet, og derefter bliver han presset og skal bare have bolden væk (ifølge mig laver han ingen fejl i den situation) og generelt synes jeg, at han spiller en helt udemærket kamp.

Med hensyn til Ronaldo, så skal han nok lige slippe bolden lidt før nogle og samtidig score et par yderligere, end hvad han gør pt.


Nu er Morten Bruun noget der minder om gud indenfor kommentator-verdenen, men Ramos bliver jo sat 3-4 gange af Garcia. Han begår utrolig mange frispark, som minder meget om Arbeloa's mange unødvendige frispark, men Ramos begår dem bare i farlige situationer, altså for modstanderen.
Hvergang Ramos vinder en hovedstødsduel, så bliver der stort set fløjtet for frispark, fordi han ikke kan fatte han ikke må give albuer i hovedet til modstanderen.
Jeg troede aldrig jeg skulle sige det, men Pepé får Ramos til og ligne en amatør spiller.

Ramos har aldrig været den stærkeste duel-spiller, og ofte kommer modstanderen forbi ham, det kan man oftest også se på hans kort historik. Jeg er kæmpe fan af Ramos, men han svigter Real Madrid utrolig mange gange.

Pepé vinder stort set alle sine dueller, og igår var det vanvittigt og se kontrasten imellem vores 2 midterforsvarer.

Min kritik om Ronaldo har alle dage været, at han spiller elendigt, men hans elendige spil ofte bliver dækket af hans mange mål. I 2014 har det desværre bare ikke været tilfældet, og ja han skal slippe bolden meget tidligere end han gør, og han skal ramme sine medspillere meget mere på den sidste 1/3 del af banen end han gør, men al det er glemt når han igen bomber løs, men sådan ser jeg bare ikke på det.
Og længere tror jeg ikke vi kommer med Ronaldo, og helt fair :)


Jeg er slet ikke enig i din meget overdrevet kritik af Ramos. Så vi er vel bare enige om at være uenige.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • The Legend
  • Gæst
  • Gæst
10 år 2 måneder siden #22 af The Legend
Besvaret af The Legend på emne Sejr i halvslap pokal-romance

BBB skrev:

The Legend skrev: Jeg forstår ikke helt, hvorfor skribenten mener, at deres skal uddeles store buketter med roser til Di Maria. Jeg synes ikke, at han gør det særlig godt på den plads. Han har selvfølgelig god energi, som altid, men ellers så er han ikke kreativ nok, og han kan slet ikke lægge indlæg, og han virker egentlig rimelig ligegyldig på positionen.


Dí María lavede mere end én aflevering, som burde have givet mål. At Arbeloa/Ronaldo ikke kan omsætte chancer til mål er vel ikke chanceskaberens skyld?

Kritikken bliver godt nok skinger, når man kritiserer en mand, som er alle steder på banen, og sætter flere chancer op til uskarpe holdkammerater.


Det er meget fint, at han løber over hele banen, men det er det, som vi har brug for. Vi har brug en spiller der er mere kreativ end Di Maria. Han lægger nogle fine chance givne afleveringer i kampen, men det er på et tidspunkt, hvor Espanyol er piv åbne.
Man skal klart spille Isco ind på holdet igen og så give ham noget tillid, ligesom alle de andre har fået tillid.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 2 måneder siden #23 af SR4
Besvaret af SR4 på emne Sejr i halvslap pokal-romance
Jeg også enig om at Ronaldo er elendig. Det eneste der skygger er at han scorer mange mål. Casillas og Lopez har også alle dage være dårlige målmænd, men vi har været blinde af deres mange redninger. Alonso har heller aldrig slået igennem i Real synes jeg. Men det lægger man heller ikke mærke til da hsn simpelthen sætter så geniale og vigtige afleveringer og holder balancen.

Giver det mening det jeg siger Dios? ;)
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce