Real Madrid udraderede Atletico

• FigoJensen
  • Gæst
  • Gæst
12 år 5 måneder siden #13 af FigoJensen
Besvaret af FigoJensen på emne Real Madrid udraderede Atletico
Jeg vil ikke udelukke at Atletico kan score 3 mål, hvor det så vil være helt lige... Om vi scorer eller ej, kan sagtens være, men det er også det, jeg skriver - det kræver et udebanemål. Jeg er ganske sikker på Real Madrid går videre, jeg siger bare det vil være en fejltagelse at gå ind til kampen, hvor mentaliteten allerede er at man er i finalen! Real Madrid har ofte problemer med at sætte sig selv op til kampe, så jeg håber bare dette ikke bliver tilfældet. Omvendt vil det heller ikke overraske mig, hvis Real Madrid vinder 0 - 3 i returopgøret igen. Det kan blive en dreng eller en pige med Real Madrid.

Udover det, så kan det da godt være, at Real Madrid sjældent går mål-løse fra banen, men man kan ikke påstå at angrebsspillet har kørt som smurt og flere kampe er vundet knebent 1 - 0. Jovist der har været skabt chancer, men det er ligegyldigt, når der ikke scores på disse.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 5 måneder siden #14 af M_linding

FigoJensen skrev: Jeg vil ikke udelukke at Atletico kan score 3 mål, hvor det så vil være helt lige... Om vi scorer eller ej, kan sagtens være, men det er også det, jeg skriver - det kræver et udebanemål. Jeg er ganske sikker på Real Madrid går videre, jeg siger bare det vil være en fejltagelse at gå ind til kampen, hvor mentaliteten allerede er at man er i finalen! Real Madrid har ofte problemer med at sætte sig selv op til kampe, så jeg håber bare dette ikke bliver tilfældet. Omvendt vil det heller ikke overraske mig, hvis Real Madrid vinder 0 - 3 i returopgøret igen. Det kan blive en dreng eller en pige med Real Madrid.

Udover det, så kan det da godt være, at Real Madrid sjældent går mål-løse fra banen, men man kan ikke påstå at angrebsspillet har kørt som smurt og flere kampe er vundet knebent 1 - 0. Jovist der har været skabt chancer, men det er ligegyldigt, når der ikke scores på disse.

Mange overser bare, at Atletico ikke er gode til at skabe chancer. De vinder kampene på at køre modstanderne trætte, så der bliver mere plads, men de mangler kreative spillere.

Atletico uden Costa mod vores forsvar.... Jeg tror ikke at de scorer mere end ét mål.

• FigoJensen
  • Gæst
  • Gæst
12 år 5 måneder siden #15 af FigoJensen
Besvaret af FigoJensen på emne Real Madrid udraderede Atletico

M_linding skrev:

FigoJensen skrev: Jeg vil ikke udelukke at Atletico kan score 3 mål, hvor det så vil være helt lige... Om vi scorer eller ej, kan sagtens være, men det er også det, jeg skriver - det kræver et udebanemål. Jeg er ganske sikker på Real Madrid går videre, jeg siger bare det vil være en fejltagelse at gå ind til kampen, hvor mentaliteten allerede er at man er i finalen! Real Madrid har ofte problemer med at sætte sig selv op til kampe, så jeg håber bare dette ikke bliver tilfældet. Omvendt vil det heller ikke overraske mig, hvis Real Madrid vinder 0 - 3 i returopgøret igen. Det kan blive en dreng eller en pige med Real Madrid.

Mange overser bare, at Atletico ikke er gode til at skabe chancer. De vinder kampene på at køre modstanderne trætte, så der bliver mere plads, men de mangler kreative spillere.

Atletico uden Costa mod vores forsvar.... Jeg tror ikke at de scorer mere end ét mål.

Ikke desto mindre har De scoret flere mål i Copa Del Rey end Real Madrid har (selv efter resultatet i går). Men jeg håber du har ret, og det er helt sikkert et stort tab for Atletico, at Diego Costa er i karantæne. Han var om nogen den satan som kunne have fremprovokeret et rødt kort til en af vores spillere i den bagerste kæde.
Sidste redigering: 12 år 5 måneder siden ved FigoJensen.

• sramos47
  • Gæst
  • Gæst
12 år 5 måneder siden #16 af sramos47
Besvaret af sramos47 på emne Real Madrid udraderede Atletico
Prøv nu lige at hør her.

Vi står med verdens pt bedste forsvar og skal forsvare en 3-0 sejr. Såfremt man kunne forestille sig at CA vælger at skifte ud, så har vi en bredde, der bedømt på backernes nuværende form, Nachos stabilitet og Varanes tidligere niveau, er næsten lige så god. Vi kommer IKKE til at lukke 3 mål ind i returen.

Derudover er Spaniens farligste angriber ude med karantæne. Lad os nu ikke male fanden på væggen. Vi er videre.

• sramos47
  • Gæst
  • Gæst
12 år 5 måneder siden #17 af sramos47
Besvaret af sramos47 på emne Real Madrid udraderede Atletico
Til selve kampen er jeg meget enig med CA. Hvis vi kunne spille sådan hver eneste kamp ville det være forrygende. Helt igennem fantastisk holdindsats hvor alle fighter, kæderne hænger sammen og der bliver tænkt fornuftig fodbold. Benzema så dog lidt sløv ud.

Ronaldos defensive arbejde var fænomenalt. Dét vidner om gode tider. Måske det bliver et år med en treble. Jeg tvivler - men man har vel lov til at håbe :)

12 år 5 måneder siden #18 af rezamadridista
Nej nej nej! Haha.

Pepe har fundet en ny måde at provokere på :p

- Ingen svæver på banen som Zizou!

12 år 5 måneder siden #19 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Real Madrid udraderede Atletico
Selv om manden er ren verdensklasse for tiden, så er det der usmageligt. Havde håbet, at han havde lagt det fra sig. Samme med den Arbeloa laver - det er direkte vammelt.

Må dog indrømme at jeg skraldgrinede, da han grinte Diego Costa direkte op i ansigtet efter dennes gule kort :-D

"Maybe they hate me because I'm too good."

12 år 5 måneder siden #20 af 2:18
Besvaret af 2:18 på emne Real Madrid udraderede Atletico

Pelle skrev: Selv om manden er ren verdensklasse for tiden, så er det der usmageligt. Havde håbet, at han havde lagt det fra sig. Samme med den Arbeloa laver - det er direkte vammelt.

Må dog indrømme at jeg skraldgrinede, da han grinte Diego Costa direkte op i ansigtet efter dennes gule kort :-D

Vil give dig ret i at det blev grimt og uskønt i første halvleg, men synes ikke Pepe lavede nogle svinestreger, det gule kort han fik var i hvert fald ikke eksisterende. Som en anden bruger skrev, imponerende at han spillede over en time med et gult kort uden at forløbe sig.

Den Arbeloa laver med stemplingen var grim og ugennemtænkt, men synes det var i orden at de prøvede at "jorde" Costa, for mage til nål skal man lede længe efter, men lidt mere skjult havde været klædeligt

12 år 5 måneder siden #21 af Dios
Besvaret af Dios på emne Real Madrid udraderede Atletico

2:18 skrev:

Pelle skrev: Selv om manden er ren verdensklasse for tiden, så er det der usmageligt. Havde håbet, at han havde lagt det fra sig. Samme med den Arbeloa laver - det er direkte vammelt.

Vil give dig ret i at det blev grimt og uskønt i første halvleg, men synes ikke Pepe lavede nogle svinestreger, det gule kort han fik var i hvert fald ikke eksisterende. Som en anden bruger skrev, imponerende at han spillede over en time med et gult kort uden at forløbe sig.

Den Arbeloa laver med stemplingen var grim og ugennemtænkt, men synes det var i orden at de prøvede at "jorde" Costa, for mage til nål skal man lede længe efter, men lidt mere skjult havde været klædeligt

Jeg skal bare lige forstå det rigtigt. Costa er et svin, og Arbeloa ligeså, men fordi Costa startede så er det okay Arbeloa også er et svin?.

Neej da. Madridistaer er da ikke dobbeltmoralske haha!

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Sidste redigering: 12 år 5 måneder siden ved Dios.
Følgende bruger(e) sagde tak: Roesen7, pm, MMM

12 år 5 måneder siden #22 af 2:18
Besvaret af 2:18 på emne Real Madrid udraderede Atletico

Dios skrev:

2:18 skrev:

Jeg skal bare lige forstå det rigtigt. Costa er et svin, og Arbeloa ligeså, men fordi Costa startede så er det okay Arbeloa også er et svin?.

Neej da. Madridistaer er da ikke dobbeltmoralske haha!

Hvis det var så sløret, må jeg hellere udtrykke mig mere tydeligt..

Costa er en tosse og når han skaber sig, filmer og gestikulerer konstant synes jeg personligt at det er okay at de prøver at tackle ham hårdt, eksempelvis lidt bold, meget mand bare et par gange. Lidt selvtægt er vel aldrig helt af vejen..

Men den går begge veje, så hvis nogen Realspillere opfører sig utilbørligt, synes jeg det er okay modstanderne går ekstra til dem.

Personligt kan jeg bedst lide typerne der kan give såvel som tage, Alonso eksempelvis
Sidste redigering: 12 år 5 måneder siden ved 2:18. Begrundelse: præcisering
Følgende bruger(e) sagde tak: El Rojo

12 år 5 måneder siden #23 af El Rojo
Helt enig med 2:18, jeg er lidt overrasket over hvor hellige og politisk korrekte mange Madridistas er. Diego Costa virker vanvittigt usympatisk på banen (ligesom i øvrigt Ramos og Pepe også gør -> ingen dobbeltmoral, bare konstateringer), og der foregår masser af denne slags som kameraet ikke fanger, er jeg klart overbevist om.

At Arbeloa går ind og laver en lille sviner som dommeren ikke ser, var et klart karakterbrud i mine øjne, jeg troede slet ikke han var typen. Når det så er sagt, så jublede jeg da jeg så det var Arbeloa, for jeg synes det var klasse at han gik ind og bakkede sine holdkammerater op, endda når spillet blev beskidt. Diego Costa har sekundet inden løbet ind i Pepe og Arbeloa giver lidt igen for at give ham signalet "det er altså ikke 1-mod-1". Det synes jeg var fedt.

Små svinestreger er en del af fodbolden, og hvis I tror den Arbeloa laver er et sjældent syn tror jeg i tager fejl. Der var bare større fokus i El Derbi forleden, men jeg tror de forekommer rigtig ofte. Specielt når man er oppe mod en spiller der selv tyr til den slags midler, så skal han da have igen. Lad nu vær med at have idealer om spillerne som perfekte gentlemen der aldrig gør noget uden for reglementet, så nobel en sport er det heller ikke vi følger.
Sidste redigering: 12 år 5 måneder siden ved El Rojo.

12 år 5 måneder siden #24 af Siempre Madrid
Tak, El Rojo.

Diego Costa er megaprovokerende, men han gør egentlig bare sit arbejde og kan han bringe modstandernes forsvar ud af fatning med sin attitude, så har han opfyldt en del af sin mission.

På samme måde med Arbeloa og Pepe. Hvis de med deres midler, kan bringe modstandernes angribere ud af fatning, så har de også opfyldt en del af deres mission.

Usympatisk? Tjah, måske, men det er nu engang en del af kampene i kampen.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Leveret af Kunena Forum