Real Madrid udraderede Atletico

12 år 5 måneder siden #25 af Dios
Besvaret af Dios på emne Real Madrid udraderede Atletico
Pepé gjorde også bare sit arbejde da han sparkede til Casquero eller trampede på Messi's hånd. Det var blot for at konstatere han spiller med hjertet og hjertet banker for Real Madrid.

Jeg kan ikke fordrage Costa ligesom jeg egentlig heller ikke kan fordrage Arbeloa eller Pepé. Sidstnævnte har dog overbevist mig om, at spillere kan ændre sig til en vis grad. Jeg elsker høj intensitet, men svinestreger uanset hvem der begår dem er jo ikke i orden, og egentlig skammer jeg mig over at mine medmennesker har et andet syn på tingene. Costa er et svin, men mange gange provokere han bare og skubber unødvendigt til modstanderne, hvor imod Pepé's tidligere gerninger og Arbeloa's kæmpe svinestreg(er) burde straffes langt højere, og det undre mig virkelig den spanske dommerkomite ikke går kampen igennem, og straffer spillerne.

Det har intet med hellighed eller politisk korrekthed at gøre, men simpel forståelse for acceptabel opførsel! Real Madrid spiller eller ej, så håber jeg Arbeloa får en lang karantæne, men det sker jo desværre nok ikke. Pepé derimod gik til stregen som jeg kan være med til i kampens hede, men at stemple modstanderen som Arbeloa gjorde er bare uacceptabelt i mine øjne.
Men hey, jeg glæder mig til og hører jeres klynk når Ronaldo bliver trådt lidt i hælene!

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: El Madridista, MMM

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 5 måneder siden #26 af Siempre Madrid

Dios skrev: Pepé gjorde også bare sit arbejde da han sparkede til Casquero eller trampede på Messi's hånd. Det var blot for at konstatere han spiller med hjertet og hjertet banker for Real Madrid.

Jeg kan ikke fordrage Costa ligesom jeg egentlig heller ikke kan fordrage Arbeloa eller Pepé. Sidstnævnte har dog overbevist mig om, at spillere kan ændre sig til en vis grad. Jeg elsker høj intensitet, men svinestreger uanset hvem der begår dem er jo ikke i orden, og egentlig skammer jeg mig over at mine medmennesker har et andet syn på tingene. Costa er et svin, men mange gange provokere han bare og skubber unødvendigt til modstanderne, hvor imod Pepé's tidligere gerninger og Arbeloa's kæmpe svinestreg(er) burde straffes langt højere, og det undre mig virkelig den spanske dommerkomite ikke går kampen igennem, og straffer spillerne.

Det har intet med hellighed eller politisk korrekthed at gøre, men simpel forståelse for acceptabel opførsel! Real Madrid spiller eller ej, så håber jeg Arbeloa får en lang karantæne, men det sker jo desværre nok ikke. Pepé derimod gik til stregen som jeg kan være med til i kampens hede, men at stemple modstanderen som Arbeloa gjorde er bare uacceptabelt i mine øjne.
Men hey, jeg glæder mig til og hører jeres klynk når Ronaldo bliver trådt lidt i hælene!

Ethvert håb om en seriøs diskussion med dig forsvinder i de første to linier, så kan vi ikke aftale at jeg går i den ene retning og du tager dine englevinger og flyver i den anden retning? Sagt med andre ord: Lad os enes om at være uenige.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

12 år 5 måneder siden #27 af elle44
I mine øjne er film den værste form for usportslighed, jeg skammer mig LANGT mere over at se en Real spiller rulle rundt med hænderne for hovedet end at der er en spiller, der træder en i hælen.

Det der hænger fast ved mig i Atleti kampen, er Ronaldos pinlige film hvor han ruller rundt som om han blev skudt i benet.

Det er en derby for Guds skyld, følelserne sidder uden på tøjet, og når Costa starter med at spille så provokerende, så må han jo forvente at der bliver givet igen. Jeg ville sidde med en anden følelse hvis alt dette var sket fuldstændig uprovokeret, men det gjorde det bestemt ikke. Costa startede en kamp han ikke kunne vinde.

Og ja, små svinestreger er en del af gamet, det er ikke lilleput bold der bliver spillet, spillerne vil vinde for en hver pris.

12 år 5 måneder siden #28 af asp3200

elle44 skrev: det er ikke lilleput bold der bliver spillet, spillerne vil vinde for en hver pris.

Kæft noget lort at fyrer af, så spillerne vil skade andre med vilje eller lign syge ting???, for det er for enhver pris. Den holdning håber jeg du er enlig om at have. Håber Arbeloa en dag straffes, for han er ligeså usympatisk som Costa.

Er enig med dios om Pepe og Arbeloa. Det har intet med fodbold at gøre. Skamfuldt.
Følgende bruger(e) sagde tak: pm

12 år 5 måneder siden #29 af Dios

Siempre Madrid skrev:

Dios skrev: Pepé gjorde også bare sit arbejde da han sparkede til Casquero eller trampede på Messi's hånd. Det var blot for at konstatere han spiller med hjertet og hjertet banker for Real Madrid.

Ethvert håb om en seriøs diskussion med dig forsvinder i de første to linier, så kan vi ikke aftale at jeg går i den ene retning og du tager dine englevinger og flyver i den anden retning? Sagt med andre ord: Lad os enes om at være uenige.

Kan du forklare mig forskellen på Pepé's stempling på hånden af Messi, og Arbeloa's stempling på Costa?. Altså udover det er på hånden og anklen og 2 vidt forskellige spillere, men hvor går grænsen til det retfærdige?.

At du begiver dig ud i englevinger og påtager dig den klassiske Mourinho offer-rolle kan jeg seriøst kun grine af. Jeg får bare kvalme af og hører hvordan Costa, Suarez etc. bliver svinet til, men når det er Real spillere der gør det, så er det bare sådan spillet er. Men man kan vel heller ikke forvente andet af dig, når det handler om Arbeloa ;D

Følgende bruger(e) sagde tak: pm, MMM

12 år 5 måneder siden #30 af 2:18
Besvaret af 2:18 på emne Real Madrid udraderede Atletico
Dios
Prøv at læs hvad der står de andre indlæg, i stedet for at indfortolke alt muligt. Jeg tror der er konsensus omkring at svinestreger som stemplinger, spytklatter, racistiske ytringer, film og andet utilbørligt optræden ikke er attråværdigt og dette gælder også Real

Men der er stadig tale om kamp og de reaktioner som elle omtaler ser jeg som naturlige. Det hjælper jo ikke noget hvis spillerne ikke bakker op om deres medspillere, så kan eventuelle fejltrin blive taget internt efter kampen. Meget godt eksemplificeret ved filmdebatten i England.

Men jeg skal også indrømme at jeg generelt bedre kan lide spillerne og dommernes attituder i pl end i la liga, men jeg bliver jo nød til at se mit hold.
Sidste redigering: 12 år 5 måneder siden ved 2:18.

12 år 5 måneder siden #31 af Dios

2:18 skrev: Dios
Prøv at læs hvad der står de andre indlæg, i stedet for at indfortolke alt muligt. Jeg tror der er konsensus omkring at svinestreger som stemplinger, spytklatter, racistiske ytringer, film og andet utilbørligt optræden ikke er attråværdigt og dette gælder også Real

Men der er stadig tale om kamp og de reaktioner som elle omtaler ser jeg som naturlige. Det hjælper jo ikke noget hvis spillerne ikke bakker op om deres medspillere, så kan eventuelle fejltrin blive taget internt efter kampen. Meget godt eksemplificeret ved filmdebatten i England.

Men jeg skal også indrømme at jeg generelt bedre kan lide spillerne og dommernes attituder i pl end i la liga, men jeg bliver jo nød til at se mit hold.

Jeg er bare langtfra enig!.

Hvis Ramos f.eks. dummer sig, så vil jeg da ikke have Pepé går ind og forsvare ham med samme indstilling som Ramos, men derimod tænke på holdet, klubben og vigtigheden ved at forblive på banen, eller undgå fremtidige karantæner etc.. Mourinho's mentalitet er åbenbart allerede dybt inkorporerede i tankerne på folk, så man bagefter kampen kan smide offer-kortet og sige alle er imod os, og hvor er det dog bare forfærdeligt det hele.

Jeg er fan af man holder sammen, og man forsvarer hinanden, men Costa vil jo kun fremprovokere, og det lykkedes ham jo fantastisk godt altid. Atletí burde have fået 2 klokkeklarer straffespark, og Arbeloa burde have fået det røde kort med det samme. Ville det så hjælpe holdet eller Pepé?.
Derudover kan Pepé, Ramos og Alonso alle få karantæne dage efter kampen for svinske taklinger. Jeg siger ikke de gør det, men de har givet dommerkomiteten muligheden, og ingen ville kunne brokke sig over, hvis der blev dømt karantæne til de 3 nævnte.

Filmdebatten er fantastisk i England, men den kan ikke koste på samme måde som en svinsk takling på banen. Filmer du får du max. 1 gult kort, og bliver omtalt negativt i pressen, men laver du en Arbeloa eller Suarez i England, så bliver du straffet med min. 5 dages karantæne, også er den ikke længere.
Prøv og spørg Suarez om det ;).

Hvis man har en dommer som har dømt 145 spanske kampe, og har uddelt 74 udvisninger, så er der jo noget helt galt. Desværre har jeg mistet alt for spansk fodbold, og jeg ser kun Real Madrid's kampe, for jeg gider ikke og se 22 prinsesser filme og brokke sig konstant og en dommer, som fløjter kampene ihjel og aldrig har en linje. Engelsk fodbold er langt mere mig, men de mange udlændinge er desværre ved at ødelægge den gamle britiske mentalitet.

Leveret af Kunena Forum