Ancelotti: Vi er glade for Jesé
Holdet har da netop været inde i en opadgående formkurve, som kulminerede i onsdags.
Kampene ude mod Athletic er altid svære.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Elkrimi skrev: Dårlige stime?
Holdet har da netop været inde i en opadgående formkurve, som kulminerede i onsdags.
Kampene ude mod Athletic er altid svære.
Spillemæssigt?. Synes da langtfra vi spillede godt imod Bilbao, Espanyol, Granada etc.. Vi skal helt tilbage til Betis kampen hvor jeg synes vi spillede fornuftigt, ellers var der omkring Juve kampene en masse gode kampe som var fantastiske.
Spillemæssigt har Real Madrid underpræsterede, men det tager tid, og tingene lover godt synes jeg. Jeg kræver dog dobbelt så meget af drengene end det de viser på banen pt.. Kan Ancelotti ikke få spillet til at flyde mere end det, så er han ikke den rette træner IMO. Jeg er dog fortrøstningsfuld, og jeg tror holdet rykker sig enormt de næste 2 år, hvis ikke allerede fra imorgen af :)
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
- falle
- Gæst
-
Dios skrev: Real Madrid på hjemmebane imod et oprykker hold burde, skal og bliver vundet! Villarreal tror helt sikkert på sine muligheder, men den vindes stensikkert, også selvom Illarra, Isco og Jesé er startere.
Personligt tror jeg kampen mod Atletí var vendepunktet for den dårlige stime inde på banen, og spillerne fik et godt selvtillidsboost, og derfor forventer jeg også overlegent, hurtigt og smukt spil med masser af mål.
Mit bud er 3/4-0 :)
Netop den indstilling skal man ikke have. Hvis spillerne ikke må undervurdere modstanderen, så skal man som fan sandelig heller ikke - oprykker eller ej, så er Villarreal heller ikke hvilken som helst oprykker.
Iøvrigt, så er det muligt at det ikke er den bedste spillemæssige periode, men ligenu tæller point > flot fodbold. Især fordi vi har indhentet duksene i ligaen, står med det ene ben i pokalfinalen og CL er lige om hjørnet, endda med gode avance muligheder, så må vi tage en kamp ad gangen og så spille den som vi nu kan. Det seværdige må komme når det er klar ;)
Men jeg har også en forhåbning om, at kampen mod Athletico var vendepunktet. Det var en virkelig flot kamp! Og så ser jeg det faktisk som en fordel at CR sidder ude de næste par kampe. Han er langt under niveau for tiden, så jeg håber han bruger pausen på at få forberedt sig på, hvor stærkt han skal vende tilbage. Jeg sidder dog med en lummer fornemmelse af, at det hverken bliver Ronaldos eller Messis år, jeg tror mere på en kollektiv succes - mere end vi har set det tidligere, hvor vi har været meget afhængige af enkeltmandspræstationer.
"Maybe they hate me because I'm too good."
falle skrev:
Dios skrev: Real Madrid på hjemmebane imod et oprykker hold burde, skal og bliver vundet! Villarreal tror helt sikkert på sine muligheder, men den vindes stensikkert, også selvom Illarra, Isco og Jesé er startere.
Personligt tror jeg kampen mod Atletí var vendepunktet for den dårlige stime inde på banen, og spillerne fik et godt selvtillidsboost, og derfor forventer jeg også overlegent, hurtigt og smukt spil med masser af mål.
Mit bud er 3/4-0 :)
Netop den indstilling skal man ikke have. Hvis spillerne ikke må undervurdere modstanderen, så skal man som fan sandelig heller ikke - oprykker eller ej, så er Villarreal heller ikke hvilken som helst oprykker.
Iøvrigt, så er det muligt at det ikke er den bedste spillemæssige periode, men ligenu tæller point > flot fodbold. Især fordi vi har indhentet duksene i ligaen, står med det ene ben i pokalfinalen og CL er lige om hjørnet, endda med gode avance muligheder, så må vi tage en kamp ad gangen og så spille den som vi nu kan. Det seværdige må komme når det er klar ;)
Enig, men erstat oprykkerhold med alle andre klubber, så havde min forventning været den samme :)
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
- falle
- Gæst
-
Pelle skrev: Rigtig meget enig med dig, Dios. Jeg har haft en skidt fornemmelse det sidste lange stykke tid, for spillet har virkelig ikke været godt. Jo, vi har lukket godt af og der er ikke scoret meget mod os. Men kreativiteten, vildskaben og det der store, bankende Madrid-hjerte, som gør, at spillerne vil give sig 100%, har nærmest været ikke eksisterende. Lad os nu bare være ærlige - vi har bestemt ikke haft blændende spil.
Men jeg har også en forhåbning om, at kampen mod Athletico var vendepunktet. Det var en virkelig flot kamp! Og så ser jeg det faktisk som en fordel at CR sidder ude de næste par kampe. Han er langt under niveau for tiden, så jeg håber han bruger pausen på at få forberedt sig på, hvor stærkt han skal vende tilbage. Jeg sidder dog med en lummer fornemmelse af, at det hverken bliver Ronaldos eller Messis år, jeg tror mere på en kollektiv succes - mere end vi har set det tidligere, hvor vi har været meget afhængige af enkeltmandspræstationer.
Jeg synes nu at alle og enhver Real Madrid-spiller har givet alt hvad de kunne de sidste par måneder. De har sandelig givet 110%.
Se selv på faka: Vi har indhentet det umulige i ligaen, vi står med mere end det ene ben i pokalfinalen, vi har gode muligheder for videre avancement i CL, der er kun gået 1 mål ind på os i 2014; dvs. Europas bedste forsvar i øjeblikket, og på nuværende tidspunkt i sæsonen har vi scoret 90 mål i de tre turneringer, hvilket må siges at være med end godkendt.
Så det er meget muligt at spillet ikke har været det mest seværdige fodbold, men ligenu gælder det for Ancelotti og hans soldater at skrabe så mange point/sejre sammen som overhovedet muligt, og så må det andet komme senere. Jeg er sandelig mere end tilfreds.
- falle
- Gæst
-
Dios skrev: Enig, men erstat oprykkerhold med alle andre klubber, så havde min forventning været den samme :)
Du forventer en sejr på hjemmebane, uanset om det så var Bayern, Dortmund, City eller Barcelona, som kom på besøg?
Jeg forventer en hård kamp og så håber jeg på en sejr......
falle skrev:
Dios skrev: Enig, men erstat oprykkerhold med alle andre klubber, så havde min forventning været den samme :)
Du forventer en sejr på hjemmebane, uanset om det så var Bayern, Dortmund, City eller Barcelona, som kom på besøg?
Jeg forventer en hård kamp og så håber jeg på en sejr......
Det er sgu ligemeget hvem der kommer på besøg.... På Bernabeu skal Real Madrid vinde!
Og Dortmund og City....??? Pfhff
falle skrev:
Pelle skrev: Rigtig meget enig med dig, Dios. Jeg har haft en skidt fornemmelse det sidste lange stykke tid, for spillet har virkelig ikke været godt. Jo, vi har lukket godt af og der er ikke scoret meget mod os. Men kreativiteten, vildskaben og det der store, bankende Madrid-hjerte, som gør, at spillerne vil give sig 100%, har nærmest været ikke eksisterende. Lad os nu bare være ærlige - vi har bestemt ikke haft blændende spil.
Jeg synes nu at alle og enhver Real Madrid-spiller har givet alt hvad de kunne de sidste par måneder. De har sandelig givet 110%.
Se selv på faka: Vi har indhentet det umulige i ligaen, vi står med mere end det ene ben i pokalfinalen, vi har gode muligheder for videre avancement i CL, der er kun gået 1 mål ind på os i 2014; dvs. Europas bedste forsvar i øjeblikket, og på nuværende tidspunkt i sæsonen har vi scoret 90 mål i de tre turneringer, hvilket må siges at være med end godkendt.
Så det er meget muligt at spillet ikke har været det mest seværdige fodbold, men ligenu gælder det for Ancelotti og hans soldater at skrabe så mange point/sejre sammen som overhovedet muligt, og så må det andet komme senere. Jeg er sandelig mere end tilfreds.
Vi har ikke indhentet noget som helst i ligaen. Ligaen er ikke slut og alt er åbent. Jeg mener mere, at det er Barca der er pivringe end os, der har spillet os op. Og se selv på fakta: Alle de store kampe er vi faldet igennem. Tabt til Atlético hjemme, Barca ude og en uafgjort mod Bilbao - en kamp som var noget af det mest uskønne i nyere tid.
Men nu skal alt heller ikke være pessimistisk og negativt - jeg er ret fortrøstningsfuld og tror, at vi tager CdR og ligaen. CL-trofæet tror jeg ikke på, der ser jeg mere Bayern og City som favoritter.
"Maybe they hate me because I'm too good."
- falle
- Gæst
-
Pelle skrev: Vi har ikke indhentet noget som helst i ligaen. Ligaen er ikke slut og alt er åbent. Jeg mener mere, at det er Barca der er pivringe end os, der har spillet os op. Og se selv på fakta: Alle de store kampe er vi faldet igennem. Tabt til Atlético hjemme, Barca ude og en uafgjort mod Bilbao - en kamp som var noget af det mest uskønne i nyere tid.
Men nu skal alt heller ikke være pessimistisk og negativt - jeg er ret fortrøstningsfuld og tror, at vi tager CdR og ligaen. CL-trofæet tror jeg ikke på, der ser jeg mere Bayern og City som favoritter.
Var vi ikke 7 point efter for ikke længe siden? Så kom vi op på 1 point, og nu godt nok 4, men man kan heller ikke vinde alle kampe. Det kan vores direkte konkurrenter heller ikke, som vi har set så flot den seneste måned.
Og de kampe du nu nævner at vi falder igennem - det passer nu ikke helt. Det er korrekt at vi tabte til Atletico og Barcelona samt fik uafgjort mod Bilbao - men nu er det ikke sådan at vi tabte 0-5 til Atletico eller 4-0 til Barcelona. Nej, det var 1-måls sejre, som ligeså godt kunne have gået til vores fordel, og så synes jeg ikke at et NYT Madrid-hold på daværende tidspunkt kan klandres meget for de smalle nederlag til verdens måske 2 mest formstærke fodboldhold DENGANG.
Men som du selv siger, så skal vi også videre. Lad os kigge fremadrettet. Kommer vi godt igennem resten af februar, så mener jeg at vi har tanket nok selvtillid til at vi kan tage kampen op med vores direkte konkurrenter i ligaen i marts, hvor både Atletico og Barcelona venter. Værst af alt, så skal alle kampe betragtes som finaler, for det er de med den tætte top 3 i år.
Juntos podemos!
Jamen dog, sikke en indstilling at have til tingene altså.:/ Yep, vi spillede ikke heldigt mod Lillesøster i efteråret. Og Første halvleg mod Barca' var også skidt. Men indtil onsdagens kamp mod lillesøster så, husker jeg også at anden halvleg mod Barca' var (noget af) det bedste set fra Real Madrids side af i denne sæson indtil videre. Du nævner det at spille uafgjort på San Mames, som at falde igennem? Hold da op siger jeg bare....
Lad mig lige minde folk om, at det er spillernes og Carlos' første sæson sammen. Siden første fløjt i ligaen, til nu er der sket uendeligt meget. Jeg synes heller ikke vi har spillet flot og sprudlende fodbold. Men vi er 100% på vej i den rigtige retning. Man kan se at tingene går en µ bedre for hver kamp der går. Holdet udvikler sig hele tiden, og ja der er indimellem udfald. Men sådan er det altid med nyopstartet projekter. Ting tager tid.:)
Jeg mener bare hvis vi - som Falle siger - ikke kan være tilfredse med vores holds placeringer i de forskellige turneringer lige nu, taget alting i betragtning. Så bliver vi aldrig tilfredse.
Personligt kunne jeg ikke være mere tilfreds med Carlo og holdets indsats denne sæson. Jeg er ihvertfald en meget glad og tilfreds fan:)
Jeg er her stadig XOXO
- falle
- Gæst
-
JimmyBroe skrev: Og ja der er indimellem udfald
Ja, Jimmy, prøv at forestil dig at visse fans er blevet så vant til de opadgående pointhøst de sidste par år, at det næmest er blevet en skandale at tabe en kamp eller to (direkte konkurrenter!) ....... Jeg husker (glædeligt) tilbage til dengang hvor 70-80 point var nok til at tage mesterskabet og 25 mål var nok til til et Pichichi-trofæ og 30 mål var noget man kun kunne drømme om!
Nej, idag er 96-100 point et krav og topscorer skal helst have 40+ mål i ligaen alene...... Ikke fordi det ikke er dejligt at nå det, men man må indrømme at bare en smule modstand er sgu velkommen - i hvert fald for mig.
Hvis man som fan forventer en sejr hver gang og ligefrem går ud fra at kampen er vundet på forhånd, så kan man vel ligeså godt slukke tv'et og kigge på resultatet dagen efter, ikke? ;)