Ancelotti: Vi er glade for Jesé
JimmyBroe skrev: @Pelle
Jamen dog, sikke en indstilling at have til tingene altså.:/ Yep, vi spillede ikke heldigt mod Lillesøster i efteråret. Og Første halvleg mod Barca' var også skidt. Men indtil onsdagens kamp mod lillesøster så, husker jeg også at anden halvleg mod Barca' var (noget af) det bedste set fra Real Madrids side af i denne sæson indtil videre. Du nævner det at spille uafgjort på San Mames, som at falde igennem? Hold da op siger jeg bare....
Lad mig lige minde folk om, at det er spillernes og Carlos' første sæson sammen. Siden første fløjt i ligaen, til nu er der sket uendeligt meget. Jeg synes heller ikke vi har spillet flot og sprudlende fodbold. Men vi er 100% på vej i den rigtige retning. Man kan se at tingene går en µ bedre for hver kamp der går. Holdet udvikler sig hele tiden, og ja der er indimellem udfald. Men sådan er det altid med nyopstartet projekter. Ting tager tid.:)
Jeg mener bare hvis vi - som Falle siger - ikke kan være tilfredse med vores holds placeringer i de forskellige turneringer lige nu, taget alting i betragtning. Så bliver vi aldrig tilfredse.
Personligt kunne jeg ikke være mere tilfreds med Carlo og holdets indsats denne sæson. Jeg er ihvertfald en meget glad og tilfreds fan:)
Vi er enige langt hen ad vejen. Måske lød mit oplæg mere pessismistisk end det egentlig skulle. Jeg synes, vi har spillet en flot sæson og vores defensiv har været verdensklasse! Men når man har fulgt Real Madrid i mange år, og er blevet forvænt med, at der bliver skabt mange store chancer i hver kamp, til så lige pludselig at blive lukket godt og grundigt ned i mange kampe, så bliver man bekymret. For ingen kan påstå, at vores offensiv har været direkte forrygende, vi skaber simpelthen ikke nok og meget kommer på tilfældigheder.
Det kan godt være I vil betegne mig som en sart fan, det er jeg måske. Jeg har bare været vant til flottere fodbold fra Madrids side offensivt, og det savner jeg. Ancelotti er en af de dygtigste trænere i verden, men han er meget defensivt orienteret (han er jo italiener!) :-)
@Falle nu må du lige bestemme dig for, hvad du mener. Nej, vi har ikke tabt 0-4 og 5-0 til vores konkurrenter, men det handler vel ikke om, hvor meget vi taber med? Jf. Dig handler det om point, og de er ikke kommet i de kampe.
Inden det her går hen og bliver en usaglig debat, synes jeg bare vi skal lukke den her og konkludere, at vi ikke er enige. Jo - Madrid ligger godt til i alle 3 turneringer og det er fantastisk! De står pissegodt i forsvaret. Jeg savner bare noget mere offensivt, for der har vi problemer mod hold, der pakker sig sammen, hvilket Atlético ikke gjorde.
"Maybe they hate me because I'm too good."
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
falle skrev:
Dios skrev: Enig, men erstat oprykkerhold med alle andre klubber, så havde min forventning været den samme :)
Du forventer en sejr på hjemmebane, uanset om det så var Bayern, Dortmund, City eller Barcelona, som kom på besøg?
Jeg forventer en hård kamp og så håber jeg på en sejr......
På hjemmebane, så ja! Hvis vi ikke kan vinde på hjemmebane, så kan vi da slet ikke vinde på udebane. Kig på de sidste møder imod alle de ovennævnte hold.
Der vandt vi over dem alle på hjemmebane, så ja, det er et krav fra min side af. Jeg kan dog godt leve med en titel-løs sæson i år, hvis bare spillet forbedret sig drastigt til næste sæson, som jeg tror og regner med det også gør.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
- falle
- Gæst
-
Dios skrev: På hjemmebane, så ja! Hvis vi ikke kan vinde på hjemmebane, så kan vi da slet ikke vinde på udebane. Kig på de sidste møder imod alle de ovennævnte hold.
Der vandt vi over dem alle på hjemmebane, så ja, det er et krav fra min side af. Jeg kan dog godt leve med en titel-løs sæson i år, hvis bare spillet forbedret sig drastigt til næste sæson, som jeg tror og regner med det også gør.
Det er bare iorden, makker :)
- falle
- Gæst
-
Pelle skrev: @Falle nu må du lige bestemme dig for, hvad du mener. Nej, vi har ikke tabt 0-4 og 5-0 til vores konkurrenter, men det handler vel ikke om, hvor meget vi taber med? Jf. Dig handler det om point, og de er ikke kommet i de kampe.
Hvis du bare gad at prøve at forstå det... Det er korrekt at jeg har sagt at, det er pointene det drejer sig om. MEN hvis du nu læste efter igen, så skrev jeg så mange point som MULIGT. Jeg forventer ikke max point i 38 kampe lige som jer andre, det er decideret useriøst og blottet for enhver sans for fodbold - du kan sgu da ikke vinde alt! Og jeg nævner så at vi ikke tabte med store cifre til de andre, netop fordi du sagde, at vi faldt helt igennem i de kampe, men det er jo en stor løgn! Vi tabte med to smalle 1-måls nederlag, men du får det til at lyde som om at vi var reduceret til statister, hvilket ikke var tilfældet på nogen måde.
Nå, jeg er færdig med det her.
Jeg ønsker også mere chanceskabende fodbold. Men jeg er samtidig realistisk omkring dette projekt. Jeg tror skam nok vi skal se kontinuerlig flot fodbold på sigt, (læs: indenfor de næste 6 til 12 måneder) og det forventer jeg da også. Men i forhold til hvad jeg havde af forventninger til denne sæson, i starten af sæsonen, må jeg bare erkende, at jeg er overrasket over hvad holdet har præsteret især på placeringsfronten i de forskellige turneringer. Jeg havde ikke forventet at vi lå så godt til i mesterskabsdysten, og jeg havde heller ikke forudset eller forventet, at vi ville nå finalen i cuppen, ChL går det jo også rigtig godt. spillet på banen følger faktisk meget godt det jeg havde forestillet mig.
Du skriver selv at du er blevet forvænt med mange chancer, flot bold etc. Baserer du det på Mourinho-tiden? For før ham var der sgu langt imellem snapsene, jeg ved godt at "flot fodbold" er en subjektiv vurdering, but you get my point, right?. Jeg bliver også tosset når vi taber. Uanset hvem vi taber til synes jeg, at det er p**** irriterende og jeg brokker løs. Men det er så også kun i øjeblikket, for i det store billede (hen over 1,1/2-2 sæsoner) er det acceptabelt, at tabe en kamp til lillesøster, Barcelona eller nogen af de andre kæmpe klubber i Europa. Så længe vi ikke bliver totalt udraderet, som da vi slagtede Bysbørnene, så ser jeg ingen grund til panik.
Fint at du pointere at du har været fan længe, og det betvivler jeg ikke. Så det jeg skriver nu har intet med dig at gøre:) Men min generelle opfattelse er faktisk, at det er alle de "nye" fans som brokker sig mest, hver gang vi ikke vinder med tenniscifre, spiller flot fodbold osv. Som man tydeligt ser med 80% af Barcas fans, mange af dem er "modefans" som jeg ynder at kalde det. De holder med Det hold der vinder mest. Så snart der kommer modgang så er det pludselig ikke interesant mere. Det er selvfølgelig min subjektive holdning og observation. Men nu kom jeg lige til at tænke på det:)
Pelle, du virker som en flinker fyr:) Hvorfor skulle debatten blive usaglig? Jeg slår ihvertfald ikke først;-)
Jeg er her stadig XOXO
- Real Madrid 7
-
- Platin bruger
-
Jeg ønsker også mere chanceskabende fodbold. Men jeg er samtidig realistisk omkring dette projekt. Jeg tror skam nok vi skal se kontinuerlig flot fodbold på sigt, (læs: inden for de næste 6 til 12 måneder) og det forventer jeg da også. Men i forhold til hvad jeg havde af forventninger til denne sæson, i starten af sæsonen, må jeg bare erkende, at jeg er overrasket over hvad holdet har præsteret især på placeringsfronten i de forskellige turneringer. Jeg havde ikke forventet at vi lå så godt til i mesterskabsdysten, og jeg havde heller ikke forudset eller forventet, at vi ville nå finalen i cuppen, ChL går det jo også rigtig godt. spillet på banen følger faktisk meget godt det jeg havde forestillet mig.
Du skriver selv at du er blevet forvænt med mange chancer, flot bold etc. Basere du det på Mourinho-tiden? For før ham var der sgu langt imellem snapsene, jeg ved godt at "flot fodbold" er en subjektiv vurdering, but you get my point, right?. Jeg bliver også tosset når vi taber. Uanset hvem vi taber til synes jeg, at det er p**** irriterende og jeg brokker løs. Men det er så også kun i øjeblikket, for i det store billede (hen over 1,1/2-2 sæsoner) er det acceptabelt, at tabe en kamp til lillesøster, Barcelona eller nogen af de andre kæmpe klubber i Europa. Så længe vi ikke bliver totalt udraderet, som da vi slagtede Bysbørnene, så ser jeg ingen grund til panik.
Fint at du pointere at du har været fan længe, og det betvivler jeg ikke. Så det jeg skriver nu har intet med dig at gøre:) Men min generelle opfattelse er faktisk, at det er alle de "nye" fans som brokker sig mest, hver gang vi ikke vinder med tennis cifre, spiller flot fodbold osv. Som man tydeligt ser med 80% af Barcas fans, mange af dem er "modefans" som jeg ynder at kalde det. De holder med Det hold der vinder mest. Så snart der kommer modgang så er det pludselig ikke interesant mere. Det er selvfølgelig min subjektive holdning og observation. Men nu kom jeg lige til at tænke på det:)
Pelle, du virker som en flinker fyr:) Hvorfor skulle debatten blive usaglig? Jeg slår ihvertfald ikke først;-)
Jimmybroe smuk indlæg :)
Jeg ønsker også mere chanceskabende fodbold. Men jeg er samtidig realistisk omkring dette projekt. Jeg tror skam nok vi skal se kontinuerlig flot fodbold på sigt, (læs: indenfor de næste 6 til 12 måneder) og det forventer jeg da også. Men i forhold til hvad jeg havde af forventninger til denne sæson, i starten af sæsonen, må jeg bare erkende, at jeg er overrasket over hvad holdet har præsteret især på placeringsfronten i de forskellige turneringer. Jeg havde ikke forventet at vi lå så godt til i mesterskabsdysten, og jeg havde heller ikke forudset eller forventet, at vi ville nå finalen i cuppen, ChL går det jo også rigtig godt. spillet på banen følger faktisk meget godt det jeg havde forestillet mig.
Du skriver selv at du er blevet forvænt med mange chancer, flot bold etc. Baserer du det på Mourinho-tiden? For før ham var der sgu langt imellem snapsene, jeg ved godt at "flot fodbold" er en subjektiv vurdering, but you get my point, right?. Jeg bliver også tosset når vi taber. Uanset hvem vi taber til synes jeg, at det er p**** irriterende og jeg brokker løs. Men det er så også kun i øjeblikket, for i det store billede (hen over 1,1/2-2 sæsoner) er det acceptabelt, at tabe en kamp til lillesøster, Barcelona eller nogen af de andre kæmpe klubber i Europa. Så længe vi ikke bliver totalt udraderet, som da vi slagtede Bysbørnene, så ser jeg ingen grund til panik.
Fint at du pointere at du har været fan længe, og det betvivler jeg ikke. Så det jeg skriver nu har intet med dig at gøre:) Men min generelle opfattelse er faktisk, at det er alle de "nye" fans som brokker sig mest, hver gang vi ikke vinder med tenniscifre, spiller flot fodbold osv. Som man tydeligt ser med 80% af Barcas fans, mange af dem er "modefans" som jeg ynder at kalde det. De holder med Det hold der vinder mest. Så snart der kommer modgang så er det pludselig ikke interesant mere. Det er selvfølgelig min subjektive holdning og observation. Men nu kom jeg lige til at tænke på det:)
Hehe jeg takker for de pæne ord. Og jeg giver dig ret mht Barcas fans - der er stor forskel på deres forum og Madridista.dk. Det er tydeligt, at der er folk herinde med rigtig stor viden og kompetencer indenfor fodbold generelt men virkelig også specialviden indenfor spansk fodbold. Det er lækkert at være vidne til!
Det kan godt være jeg er for useriøs omkring projektet. Jeg tænker bare tilbage på pre-season hvor man spillede nogle virkelig flotte offensive kampe og så til nu, hvor offensiven tit halter. Jeg har naturligvis tiltro til, at Carlo får styr på det og jeg er ikke i tvivl p, at det er et spørgsmål om tid. Så i bund og grund er vi vel enige, Jimmy ;-)
"Maybe they hate me because I'm too good."