Madridista.dk mener: Et kattens liv

12 år 5 måneder siden #13 af BBB

rezamadridista skrev: Haha hvor er det dog let at vende og dreje det som man vil. Vi har fattet det, Benzema kan aldrig tæmme en bold, andre gode argumenter du kan komme med?
"Perez vil ikke indrømme sin fejl" "Ancelotti SKAL jo sige som han gør" bla bla bla.

En Ancelotti udtalelse passer godt ind her:

I am not here to work for a specific player, but rather to do the best for Real Madrid

Benzema er det bedste vi har. Har jeg nogensinde sagt andet? Jeg vil mene, at jeg understregede det rigeligt i ovenstående, at vi ikke har bedre, men bare fordi AGF ikke har haft bedre end Graulund, vil selv ikke en århusianer erklære ham for verdens bedste angriber.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 5 måneder siden #14 af Dios

BBB skrev:

rezamadridista skrev: Haha hvor er det dog let at vende og dreje det som man vil. Vi har fattet det, Benzema kan aldrig tæmme en bold, andre gode argumenter du kan komme med?
"Perez vil ikke indrømme sin fejl" "Ancelotti SKAL jo sige som han gør" bla bla bla.

En Ancelotti udtalelse passer godt ind her:

I am not here to work for a specific player, but rather to do the best for Real Madrid

Benzema er det bedste vi har. Har jeg nogensinde sagt andet? Jeg vil mene, at jeg understregede det rigeligt i ovenstående, at vi ikke har bedre, men bare fordi AGF ikke har haft bedre end Graulund, vil selv ikke en århusianer erklære ham for verdens bedste angriber.

Var det bare mig, eller lavede Benzema endnu et fantastisk mål idag, samt han med skarpere medspillere kunne stå noteret for 2 assist?. Du kalder ham elendig, jeg kalder ham verdens bedste! Det fedeste af det hele er, at jeg altid, og jeg mener ALTID har ret ;)

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

12 år 5 måneder siden #15 af Steen
Benzema har gjort det godt i denne sæson. Han er dygtig i det opbyggende spil, og hans evner foran målet er blevet bedre. Men han er slet ikke gennembrudsstærk nok.. Da han spillede for Lyon var hans teknik på et meget højt niveau, og han skabte tit mål helt alene. Det har vi ikke set så meget til i Madrid, og slet ikke i denne sæson. Det skal han være meget bedre til, for Ronaldo og Bale bliver tit dækket helt op.
Hans sæson har været godkendt indtil videre, men det er nu det tæller. Vi må se hvordan han gør det i mod Atletico Madrid på udebane, Barca i ligaen, i CL og CdR finalen.

Leveret af Kunena Forum