Schalke vil ansætte Raúl
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Schalke 04 har ikke glemt Raúl og derfor overvejer klubben at tilbyde ham en stilling, når han indstiller sin egen karriere. Det afslører Schalkes præsident, Clemens Tönnies, i et interview med Sport Bild:
- Raúl vil altid være en af vore. Han har vores aura og vi er en reference for ham. Det siger han altid. Hvis han en dag beslutter sig for at arbejde for os, vil muligheden for at inkludere ham altid eksistere. Vi ville søge muligheden.
Raúl afslørede i sidste uge på Schalkes 04s hjemmeside, at følelserne absolut er gengældt, da han ikke ville sætte navn på, hvem han holder med i aftenens kamp:
- Jeg er glad for at jeg skal være tilskuer til den kamp. Jeg kan ikke sige, hvem jeg holder med.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Storken
- Gæst
-
Raul-rik skrev: "Vil altid være en af vore" må jeg være fri... kongesønnen vil altid tilhøre Madrid.
Det var godt nok en underlig afsked at give en kongesøn...
2 år i Schalke kontra 18 år i Real Madrid. Nuvel, så er der kæmpe forskel på deres behandlinger af spillere, hvor Real Madrid oftest træder på de loyale, men alligevel. Kan selv ikke den mest heppende tysker se det, så er der jo noget helt galt.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
- Storken
- Gæst
-
Dios skrev: Raúl som den altid diplomatiske og kloge, men her ville det klæde ham og sige Real Madrid, hvis det vel og mærke er sådan, ellers gør han det kloge i og holde mund.
2 år i Schalke kontra 18 år i Real Madrid. Nuvel, så er der kæmpe forskel på deres behandlinger af spillere, hvor Real Madrid oftest træder på de loyale, men alligevel. Kan selv ikke den mest heppende tysker se det, så er der jo noget helt galt.
Raul er klog. Raul gør klogt i ikke at bekende kulør, hvis han holder med Schalke. Ergo holder han med Schalke.
Simpel deduktion ;-)
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Raúl er først og fremmest gennemført diplomat. Det var han i Real Madrid. Det var han i Schalke. Og det er han nu.
I mine øjne forsvinder der ikke et gram madridismo ud af hans krop ved at han udtaler sig som han gør.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Storken skrev:
Raul-rik skrev: "Vil altid være en af vore" må jeg være fri... kongesønnen vil altid tilhøre Madrid.
Det er sjovt som folk hele tiden påstår at Raúl nærmest blev smidt ud af klubben. Sandheden var vel nærmere at Raúl var blevet overhalet indenom af de yngre kræfter, Higuaín og Benzema. Det kunne Raúl se, og det kunne klubben se. Derfor kunne man i god ro og enighed lade Raúl smutte videre til et nyt eventyr mens man stadig huskede ham for noget positivt i den spanske hovedstad.
Jeg mistænker at det er småprovokerende indlæg som disse der gør at folk sommetider har svært ved at se din berettigelse på dette forum, Storken. For hvis du ret beset mener Raúls afsked var "underlig", så argumenter dog for pokker for hvorfor du synes det, istedet for at komme med sådan en stikpille.
DC19
- Storken
- Gæst
-
-#7- skrev: Det er sjovt som folk hele tiden påstår at Raúl nærmest blev smidt ud af klubben. Sandheden var vel nærmere at Raúl var blevet overhalet indenom af de yngre kræfter, Higuaín og Benzema. Det kunne Raúl se, og det kunne klubben se. Derfor kunne man i god ro og enighed lade Raúl smutte videre til et nyt eventyr mens man stadig huskede ham for noget positivt i den spanske hovedstad.
Jeg mistænker at det er småprovokerende indlæg som disse der gør at folk sommetider har svært ved at se din berettigelse på dette forum, Storken. For hvis du ret beset mener Raúls afsked var "underlig", så argumenter dog for pokker for hvorfor du synes det, istedet for at komme med sådan en stikpille.
Jeg synes, at det var uværdigt ikke at give ham en eller anden form for officiel afsked, eksempelvis en afskedskamp eller lignende. I stedet blev han sendt ud af bagdøren som en hvilken som helst anden spiller.
I mine øjne var der alt for meget fokus på Galacticos 2.0 i den periode, hvilket betød man glemte legenderne fra den første Galacticos.
-#7- skrev:
Storken skrev:
Det er sjovt som folk hele tiden påstår at Raúl nærmest blev smidt ud af klubben. Sandheden var vel nærmere at Raúl var blevet overhalet indenom af de yngre kræfter, Higuaín og Benzema. Det kunne Raúl se, og det kunne klubben se. Derfor kunne man i god ro og enighed lade Raúl smutte videre til et nyt eventyr mens man stadig huskede ham for noget positivt i den spanske hovedstad.
Tildels enig, men så vil jeg da gøre Storken med selskab, for det var intet mindre end pinligt, sørgeligt og katastrofalt Raúl blev afskediget på den måde.
Jeg er enig i, at Raúl's tid var kommet og han var blevet overhalet. Noget som i alle andres tilfælde ville have været sket langtid før, men fik Raúl egentlig nogen afsked? nej ikke i mine øjne.
Nu var jeg selv nede og se både Gutí og Raúl's sidste kamp på Bernabeú, som Raúl desværre var skadet i, men det er langtfra en aften jeg vil huske, og faktisk flovede jeg mig over den "hyldest" eller total mangel på samme de 2 herre fik sig. Raúl fik dog sin afskedskamp, men at Schalke skulle give ham den først er decideret pinligt i mine øjne, og specielt bare måden man hånterede tingene på dengang var pinlige.
Raúl valgte selv at gå, ingen tvivl om det, men klubben gav ham intet andet end en 40 min. lang tale fra Perez af, og så hørte man intet til ham længere.
Godt nok taler vi Raúl, og det kunne være et engangs eksempel, men behøver jeg at nævne Gutí?.
Stikpille eller ej, så er det noget vi bliver nødt til at sluge råt. Det var pinligt!
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Og så er du i øvrigt preaching to the choir. Alle ville have ønsket Raul et officielt farvel, men det blev jo, hvis ret skal være ret, bremset af mandens egne ambitioner.
- Storken
- Gæst
-
nono skrev: Storken - har du virkelig tænkt dig, at belære Real Madrid-fans om værdig afsked med sine legender? Du kan praktisk talt ikke nævne en Barcelona-legende som ikke smækkede med døren på vej ud i skumringen af sin karriere.
Og så er du i øvrigt preaching to the choir. Alle ville have ønsket Raul et officielt farvel, men det blev jo, hvis ret skal være ret, bremset af mandens egne ambitioner.
Jeg kan høre, at vi aldrig bliver enige. Skal vi ikke bare kalde diskussionen død og komme videre?