Schalke vil ansætte Raúl
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Raúl 7
- Gæst
-
- Storken
- Gæst
-
Raúl 7 skrev: Jeg synes det er sødt, at Storken tænker så meget på Raúls følelser. Af en Barcelona-fan at være, tænker han meget på nuværende og tidligere spilleres ve og vel.
Jeg har altid godt kunne lide Raul. Han havde fortjent bedre.
nono skrev: Jeg kunne også rigtig godt lide Alan Simonsen, Maradona, Cruyff, Laudrup, Zubizaretta, Guardiola, Figo, Rivaldo, Ronaldo, Ronaldinho, Eto'o, Abidal mfl... De havde alle fortjent bedre, meget bedre.
Men hvad har det med sagen at gøre?. Er du virkelig ikke kommet videre fra: min far er stærkere end din far?.
I øvrigt er det en skændsel og sætte Raúl i samme kategori med langt de fleste du nævner!
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Det kommer dog ikke bag på mig at du, jf. dit seneste indlæg, er på bølgelængde med Storken.
Dios skrev:
nono skrev: Jeg kunne også rigtig godt lide Alan Simonsen, Maradona, Cruyff, Laudrup, Zubizaretta, Guardiola, Figo, Rivaldo, Ronaldo, Ronaldinho, Eto'o, Abidal mfl... De havde alle fortjent bedre, meget bedre.
Men hvad har det med sagen at gøre?. Er du virkelig ikke kommet videre fra: min far er stærkere end din far?.
I øvrigt er det en skændsel og sætte Raúl i samme kategori med langt de fleste du nævner!
Dios jeg har dig mistænkt for enten at være skjult Barca-fan eller at være den mest pessimistiske person på dette forum! Hvor er det da trættende at læse sådan nogle indlæg fra dig. Såvidt jeg husker var du forleden efter mig for ikke at bidrage med noget? Fair nok. Jeg synes mange af de ting du bidrager med for tiden er ekstremt sure opkast, utilfredshed og intolerance. Selv kampen igår som var spillet til noget nær UG, havde du - som jeg ser det - unødvendige nedladende kommentarer om spillet.
Storken har ret til sin mening, men den stikpille omkring Raul er da pisse unødvendig. Især når man ser tilbage på historikken omkring Barca, som en anden bruger påpegede.
"Maybe they hate me because I'm too good."
nono skrev: Sagen er at det er en usaglig og unuanceret kritik.
Det kommer dog ikke bag på mig at du, jf. dit seneste indlæg, er på bølgelængde med Storken.
Og du føler selv dine indlæg er selv toppen af poppen?.
Fortæl mig gerne hvorfor du finder kritikken usaglig og unuanceret?.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.