Juventus topchef afslører møde med Madrid

12 år 4 måneder siden #1 af Administrationen

En af toppersonerne i italienske Juventus Beppe Marotta holdt i går møde med Real Madrid.Det afslører han i et interview med Sky Sport Italia, men hvad mødet gik ud på, og om der eventuelt blev snakket spillersalg- eller –køb vil Marotta ikke fortælle.

”Jeg besøgte Real Madrid, men uanset om jeg havde snakket om Pogba eller Vidal, så ville jeg ikke røbe det overfor jer.”

Spekulationerne har dog længe gået på, at Real Madrid har ledt efter en midtbaneforstærkning, om end disse rygter er kølet en del ovenpå Xabi Alonsos forlængelse.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Bobonation
  • Gæst
  • Gæst
12 år 4 måneder siden #2 af Bobonation
Besvaret af Bobonation på emne Juventus topchef afslører møde med Madrid
Hvad er muligheden for Fernando Llorentes navn er blevet nævnt til det her møde tror I?

12 år 4 måneder siden #3 af Siempre Madrid
Efter min mening er den mulighed mindre end lille.

Real Madrid er særdeles tilfredse med Benzema og jeg tror ikke, at sommerens transferbudget bliver brugt på offensive kræfter.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

12 år 4 måneder siden #4 af Siempre fiel
Nej er vi ikke ude ia at hvis man taler egentlige forstærkninger fra Juve til Real Madrid, så kan man kun kigge på enten Vidal eller Pogba - det er de eneste to spillere som virkelig ville gøre en forskel. Llorente har gjort det overraskende godt i Juve, men med den retning Benzemas sæson tager lige nu, så ville det være et underligt tidspunkt at kigge efter et alternativ til den plads - for vi ved jo at Benzema ik dur til noget rotation og Llorente tager jo ik til en anden klub for ik at spille fast.

Derudover har Juve andre kompetente spillere, men det er vel kun de to førstnævnte der reelt er interessante for Real Madrid - så med mindre det er spillere den anden vej, så er det vel sådanne navne der ka være blevet nævnt. Man ku jo håbe at Juve ku fristes af at inkludere Xabi i en handel - og evt bruge Illarra som en del af betalingen også - alene Illarra nedbringer jo en evt betaling med ca 30 mio EUR ;-)

12 år 4 måneder siden #5 af El_Juan

Siempre Madrid skrev: Efter min mening er den mulighed mindre end lille.

Real Madrid er særdeles tilfredse med Benzema og jeg tror ikke, at sommerens transferbudget bliver brugt på offensive kræfter.

Med tanke på, at det er overvejende sandsynligt, at både Di María og ikke mindst Morata forlader klubben, hvad begrunder du så det med? Mon ikke Real Madrid, hvis og i så fald Morata bliver solgt, henter en angriber med lidt mere erfaring.

Madridistas kender vel ligeledes Pérez for godt til at tro, at han ikke har mindst én 'Galactico' på listen. Og det plejer være en offensivspiller. Jeg vil dog heller ikke afvise, at det helt store indkøb til sommer kan blive en central midtbanespiller, især hvis Di María forlader Real Madrid.
Sidste redigering: 12 år 4 måneder siden ved El_Juan.

12 år 4 måneder siden #6 af DarioGomez
Der kommer to store indkøb til sommer:

Isco og Khedira. 'nuf said ...

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding, Roesen7, JimmyBroe

12 år 4 måneder siden #7 af Siempre Madrid

El_Juan skrev:

Siempre Madrid skrev: Efter min mening er den mulighed mindre end lille.

Med tanke på, at det er overvejende sandsynligt, at både Di María og ikke mindst Morata forlader klubben, hvad begrunder du så det med? Mon ikke Real Madrid, hvis og i så fald Morata bliver solgt, henter en angriber med lidt mere erfaring.

Madridistas kender vel ligeledes Pérez for godt til at tro, at han ikke har mindst én 'Galactico' på listen. Og det plejer være en offensivspiller. Jeg vil dog heller ikke afvise, at det helt store indkøb til sommer kan blive en central midtbanespiller, især hvis Di María forlader Real Madrid.

Hvad får dig til at tro, at det er overvejende sandsynligt, at Di María forlader klubben?

Jeg er ret sikker på, at Morata er væk og så vil man vel få flyttet Di Maria væk fra hans lidt uvante plads på den centrale midtbane og give ham plads i offensiven, hvor der også kan blive mere spilletid til Jesé og Isco. Jeg er ikke sikker på, at man henter en 9er og det bliver slet ikke en så profileret spiller som Llorente.

Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe

12 år 4 måneder siden #8 af BBB
Nu kunne det jo også dreje sig om et salg i stedet for et køb, ligesom det blot kunne være et venskabeligt besøg.

12 år 4 måneder siden #9 af El_Juan

DarioGomez skrev: Der kommer to store indkøb til sommer:

Isco og Khedira. 'nuf said ...

Hvis det er med den på, så kan du passende tilføje Bale (vel at mærke med en fuld opstartssæson) ;-)

Siempre Madrid skrev: Hvad får dig til at tro, at det er overvejende sandsynligt, at Di María forlader klubben?

Jeg er ret sikker på, at Morata er væk og så vil man vel få flyttet Di Maria væk fra hans lidt uvante plads på den centrale midtbane og give ham plads i offensiven, hvor der også kan blive mere spilletid til Jesé og Isco. Jeg er ikke sikker på, at man henter en 9er og det bliver slet ikke en så profileret spiller som Llorente.

Khediras tilbagekomst, det mulige indkøb af både en ny central midtbanespiller og/eller en ny angriber og Iscos tilstedeværelse. Di María vil med overvejende sandsynlighed få en rolle på holdet, hvor han igen kommer til at stå bagefter Cristiano, Bale og Benzema i køen. Og fortiden fortæller os, at han før har luftet utilfredshed. Ikke nok med det, så kommer Khedira tilbage. Og hvis rygterne om en ny midtbanespiller holder stik... Lad os nu se :-)
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

• Bobonation
  • Gæst
  • Gæst
12 år 4 måneder siden #10 af Bobonation
Besvaret af Bobonation på emne Juventus topchef afslører møde med Madrid

BBB skrev: Nu kunne det jo også dreje sig om et salg i stedet for et køb, ligesom det blot kunne være et venskabeligt besøg.

Det kan selvfølgelig også være en mulighed.

12 år 4 måneder siden #11 af Siempre Madrid
Og i tilfælde af et salg er Concentrao (!) vel et oplagt bud. Morata har også været nævnt, men det tror jeg nu mere har været for lige at få fyldt de sidste linier i avisen ud!

12 år 4 måneder siden #12 af BBB

Siempre Madrid skrev: Og i tilfælde af et salg er Concentrao (!) vel et oplagt bud. Morata har også været nævnt, men det tror jeg nu mere har været for lige at få fyldt de sidste linier i avisen ud!

Jeg tror ikke på Coentrao i en 3-5-2, dertil er han for begrænset i det offensive. Det kunne ellers være fint, at sende ham videre til det italienske.

Leveret af Kunena Forum