Juventus topchef afslører møde med Madrid

12 år 4 måneder siden #13 af El_Juan
@Siempre Madrid

Coentrão og Morata er begge oplagte salgsemner (Di María endnu mere, eftersom han vel et af de salgsemner, der kan indbringe mest). Jeg kan dog ikke se hvorfor det er relevant, at bringe Coentrão ind i det. Det havde ikke nogen videre relevans for mit indlæg. Og det forholder sig ikke videre til det, som jeg skrev før.

Selvfølgelig har Morata ikke kun været nævnt som et salgsemne for, at fylde de sidste linier ud. Det er vel ikke tilfældigt, at snakken har gået stort set hele sæsonen og fortsat gør det. Ikke nok med det, er det oplagt af flere grunde. Han har endnu ikke slået til, han er ikke kommet betragtelig tættere på spilletid (eller i nærheden af, at være blandt de 18 udvalgte til kampene) og snakken om en ny angriber er ikke død (læs: Morata har heller ikke gjort sit til, at dræbe den snak helt). I forlængelse af det sidste må Ancelotti ligeledes gå med sine overvejelser omkring Morata.
Sidste redigering: 12 år 4 måneder siden ved El_Juan.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 4 måneder siden #14 af Siempre Madrid
Jeg bragte ikke Coentrao ind i min debat med dig, men mere generelt i forhold til snakken om mulige salgs-emner, hvis snakken mellem parterne ikke kun har gået på, hvem Real Madrid kan/vil købe.

For mig at se er Coentrao, Casemiro og Morata helt oplagte spillere til at forlade klubben til sommer. Andre kan komme i spil også, men jeg vil blive særdeles overrasket, hvis de tre spillere er at finde i klubben i den kommende sæson.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum