Bedømmelse af truppen mod Levante

12 år 4 måneder siden #1 af Administrationen

Madridista.dk's brugeres bedømmelse af truppen (49 brugere)

2.9 Diego López
3.5 Carvajal
4.0 Marcelo
3.0 Nacho
3.2 Ramos
3.2 Varane
3.4 Alonso
2.9 Bale
3.7 Di María
3.3 Isco
3.3 Modrić
2.7 Benzema
3.8 Cristiano Ronaldo
3.0 Jesé
Hele holdet 3.3
0 Uden for bedømmelse
1 Tåkrummende dårligt
2 Skuffende præstation
3 Godkendt
4 Fin præstation
5 Fantastisk

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 4 måneder siden #2 af M_linding
Marcelo var perfekt!

Og så må jeg også rose di Maria's genpres. Det er godt nok imponerende;)
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn

• FigoJensen
  • Gæst
  • Gæst
12 år 4 måneder siden #3 af FigoJensen
Besvaret af FigoJensen på emne Bedømmelse af truppen mod Levante

M_linding skrev: Marcelo var perfekt!

Må være meget uenig. Synes Marcelo lykkes med ganske få ting. Han er slet ikke så god, som han var tidligere.
Han får næsten ikke lagt nogle indlæg ind over. Det kan og skal blive meget bedre fra ham.

Det var dog et vældig flot mål! :)

12 år 4 måneder siden #4 af elle44

FigoJensen skrev:

M_linding skrev: Marcelo var perfekt!

Må være meget uenig. Synes Marcelo lykkes med ganske få ting. Han er slet ikke så god, som han var tidligere.
Han får næsten ikke lagt nogle indlæg ind over. Det kan og skal blive meget bedre fra ham.

Det var dog et vældig flot mål! :)

Jeg er meget enig. Var skuffet over Marcelo efter 1. Halvleg, og jeg har været skuffet det meste af sæsonen. Han plejer at være bedre til at komme ind i feltet ved baglinien. Tag ikke fejl, jeg synes han er god, jeg ved bare han kan gøre det endnu bedre.

Det hjælper selvfølgelig med et mål :)
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

12 år 4 måneder siden #5 af MMM
For sjovs skyld og til sammenligning, her er Marcas karakterer for dagens præstationer. Givet som altid af Santiago Segurola på en skala fra 1-10

López 5,5 - Marcelo 8 - Varane 7 - Ramos 7,5 - Carvajal 7,5 - Di Maria 8 - Alonso 8,5 - Modric 7,5 - Bale 6,5 - Benzema 7 - Ronaldo 7 - Nacho 6,5 - Isco 6 - Jesé 6.

12 år 4 måneder siden #6 af mortenj
Gad vide hvor mange kilometer Di Maria løb i dagens kamp, for hold da op, han gav den godt nok gas!

Nogen af jer der kender en hjemmeside hvor man kan se statistikker på hvor mange kilometer spillerne har løbet i kampen?

12 år 4 måneder siden #7 af elle44

mortenj skrev: Gad vide hvor mange kilometer Di Maria løb i dagens kamp, for hold da op, han gav den godt nok gas!

Nogen af jer der kender en hjemmeside hvor man kan se statistikker på hvor mange kilometer spillerne har løbet i kampen?

Måske whoscored.com, men jeg ved det ærlig talt ikke. Jeg ved ikke om Di Maria løb mere end de andre, jeg er til gengæld sikker på han spurtede flere meter end nogen anden. Sikke en energi manden har, meget imponerende

12 år 4 måneder siden #8 af Dios
Uden at vide det 100%, så tror jeg ikke Di María løb meget mere end f.eks. Alonso eller Modric. Man lægger mærke til Di María's løb, fordi han ofte tager de lange sprint, men hvis man lægger mærke til ham når bolden bare kører, så står han oftest stille, hvor Modric og Alonso løber fra side til side for at blive spilbar.

Jeg vil lige pointere det igen, men har desværre ikke hjemmesiden, men Özil løb flere kilometer end Di María i langt de fleste kampe.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

12 år 4 måneder siden #9 af JimmyBroe

Dios skrev: Uden at vide det 100%, så tror jeg ikke Di María løb meget mere end f.eks. Alonso eller Modric. Man lægger mærke til Di María's løb, fordi han ofte tager de lange sprint, men hvis man lægger mærke til ham når bolden bare kører, så står han oftest stille, hvor Modric og Alonso løber fra side til side for at blive spilbar.

Jeg vil lige pointere det igen, men har desværre ikke hjemmesiden, men Özil løb flere kilometer end Di María i langt de fleste kampe.

Haters gonna hate. Jesus, Dios erkend dog at Di Maria har gjort det virkelig godt i hele 2014, endda på en plads han ikke har spillet før. Det bliver trættende at se på når du efter hver kamp skal udpensle Di Marias dårlige spil på banen. Faktum er at han kæmper for hver eneste bold, og generelt gør det rigtig godt på den midtbane.

Jeg er med på at du som sådan -endnu- ikke er efter ham, efter denne kamp. Men du vil alligevel ikke erkende, at han løber vanvittig mange meter. Hold nu op altså.:)

Jeg er her stadig XOXO
Sidste redigering: 12 år 4 måneder siden ved JimmyBroe.
Følgende bruger(e) sagde tak: DarioGomez, Daniel, Real Madrid, Vildfaren, andreashn

12 år 4 måneder siden #10 af DarioGomez
Marcelo leverede i øvrigt som to verdener - han var en pine at følge i første halvleg, mens han efter pausen virkelig strålede.

Dette skal dog også ses i lyset af, at Levante gik døde og som bekendt mistede en spiller.
Overordnet set var dette dog langt fra Marcelos gennemsnit for tiden i Madrid...

Mht. Dí María så vedbliver han at imponere. Bevares i dag var ikke hans største kampen på midten, hvor han tydeligt havde svært ved at finde rummene, men upåagtet dette, så faldt han på ingen måde igennem. Ancelotti har virkelig skabt sig selv et luksusproblem via omskolingen af Di María, og han kan faktisk udvikle sig til den felt-til-felt-spiller, som vi ellers har været klar til at betale kassen for.
Jeg er stor fan.

Læg dertil at Fideo altså har leveret mod større hold som Atlético og Schalke. Kampen mod Barcelona bliver naturligvis det endelige pejlemærke, men jeg har en fornemmelse af, at hans hurtighed på midten af banen kan komme til at gøre ondt.
Hans lidt uortodokse facon, enorme hurtighed og de velplanlagte dybdeløb kan nemt komme til at gøre ondt på særligt Busquets, der nok er forudseende, men som samtidig mangler noget hurtighed i tilbageløbene.

Og helt ærligt, så er jeg faktisk mere nervøs for udekampen mod Málaga end for hjemmekampen mod Barcelona. Sidstnævnte er jeg ikke et sekund i tvivl om, at vi vinder ...

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Sidste redigering: 12 år 4 måneder siden ved DarioGomez.
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe, BBB, Madridnation.

12 år 4 måneder siden #11 af Dios

JimmyBroe skrev:

Dios skrev: Uden at vide det 100%, så tror jeg ikke Di María løb meget mere end f.eks. Alonso eller Modric. Man lægger mærke til Di María's løb, fordi han ofte tager de lange sprint, men hvis man lægger mærke til ham når bolden bare kører, så står han oftest stille, hvor Modric og Alonso løber fra side til side for at blive spilbar.

Haters gonna hate. Jesus, Dios erkend dog at Di Maria har gjort det virkelig godt i hele 2014, endda på en plads han ikke har spillet før. Det bliver trættende at se på når du efter hver kamp skal udpensle Di Marias dårlige spil på banen. Faktum er at han kæmper for hver eneste bold, og generelt gør det rigtig godt på den midtbane.

Jeg er med på at du som sådan -endnu- ikke er efter ham, efter denne kamp. Men du vil alligevel ikke erkende, at han løber vanvittig mange meter. Hold nu op altså.:)

Undskyld, men hvor er det jeg har kritiseret Di María henne?

Det er godt nok et ømt punkt hos dig, hvis du mener jeg kritisere Di María ved og sige, at de andre løber ligeså mange kilometer. Sammenligningen med Özil bunder ud i, at Özil blev nævnt som en doven spiller som aldrig løb for holdet, hvor Di María's presspil altid bliver nævnt, og med god grund. Og dertil forklarer jeg bare, hvorfor øjet registere det ene og ikke det andet!

Jeg har aldrig påstået at Di María ikke løber mange meter. I får det bare til at lyde som om Di María løber 20 km og de andre spillere 10km. Jeg tror, at både Alonso, Modric og Di María ligger på omkring de 11,5 - 12,5km per kamp. Jeg æder gerne mine ord, hvis Di María løber mere end 1,5km mere end alle andre som er i samme klasse.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Sidste redigering: 12 år 4 måneder siden ved Dios.

12 år 4 måneder siden #12 af Steen
Hvordan kan det være, at der er nogle der har givet Diego Lopez 2, en skuffende præstation? Gik jeg glip af noget under kampen, eller er det fordi at han ikke hedder Casillas?
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn, NDR

Leveret af Kunena Forum