Bedømmelse af truppen mod Levante
Haha. Ja jeg tror at vi i forhold til Di Maria er i hver sin ende af "synes godt om"-skalaen;-) Selvom du ikke vil indrømme det så tror jeg både du og jeg selv er en smule farvet. Jeg skal da ihvertfald være den første til at indrømme, at jeg har tendens til at glemme en mindre fejl hurtigere, hos Di Maria kontra en fejl hos (da de spillede i klubben) Kaka og Higuain. Men jeg sidder også og råber og skriger af tv'et når den magre troldmands magi falder til jorden.
Selvfølgelig er vi alle farvet, men jeg vil gå så langt, at det med mig kun er til en vis grad, men en fair en af slagsen. Ser du på mine karakterer, så vil du også lægge mærke til hvordan jeg vurdere Lopez og Di María, som jeg er mest utilfreds med over, hvis vi lige ser bort fra Alonso.
Jeg glemmer ikke fejl hos de spillere jeg bedst kan lide, og selvom jeg er kæmpe fortaler for Benzema, så fik han da alligevel karakteren skuffende præstation i weekenden, da vi ingen vegne kommer med at lukke øjnene for realiteterne :) ikke at du gør det, men jeg prøver så vidt muligt at være fair, også selvom de fleste herinde syntes jeg er for kritisk.
I forhold til Özil var jeg altid stor fortaler, og har aldrig skrevet at han var doven. Jeg er blevet en sur lille pige pga. hans afsked. For jo selvfølgelig skulle han have blevet. Så vidt jeg ved, spillede Özil som oftest centralt. Jeg er med på at han muligvis var tiltænkt en plads på kanten, men igen. Di Maria spillede på kanten og han valgte og blive, for at kæmpe for sin plads, selvom Bale kom. Özil var ikke "bare" blevet sat på bænken. Der var trods alt også Di Marias nuværende centraleplads som havde været en mulighed for tyskeren. Ingen af os kender alle detaljerne, men udfra hvad vi ved, synes jeg det var en uværdig afsked fra Özils side. Hvor er ambitionsniveauet siger jeg bare....
Sorry, så må jeg have taget fejl af en anden bruger. Nu virker Ancelotti som en fair mand, så hvad får dig til at tro, at Ancelotti ikke havde fortalt Özil, at han ikke rigtig passede ind i systemet? Ancelotti udtalte, at han foretrak Di María fremfor Özil, da han var mere alsidig. Kunne det ikke være, at Ancelotti fortalte Özil, at han skulle omskoles til en mere defensiv en af slagsen, og Özil ikke rigtig ville det? igen, så er det kun gisninger, men syntes ikke det er fair, at sige det det var en uværdig afsked fra Özil's side af, da vi reelt set ikke kender sandheden.
Ambitionsniveauet kan ligeså godt være fast spilletid fremfor at være i én af de største klubber i verden. Noget Kaká kunne lærer lidt af, hvis du spørger mig.
Jeg er en af dem -som du ved- som synes, at en lønforhøjelse + forlængelse til Ronaldo, var på sin plads. At han udtalte sig offentligt i medierne, var bare latterligt alstå. Ingen tvivl om at min respekt og beundring af ham led et lille knæk der. Netop fordi at han altså "kun" er en spiller af mange i verdens største klub. Så vi er faktisk enige omkring det.:O Hehe
Okay den havde jeg ikke set komme :)
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen