Arbeloa ude i tre uger
- raul7=kongen
-
Emne forfatter
- Moderator
-
Real Madrid må i de kommende uger undvære Alvaro Arbeloa, da spanieren har pådraget sig en skade i sit højre knæ.
Dermed ser Arbeloa ud til at gå glip af El Clasico, som skal spilles d. 23. marts på Estadio Santiago Bernabeu, mens det bliver en kamp for backen at blive frisk til Champions League-kvartfinalerne i starten af april.
Heldigvis for Real Madrid har Dani Carvajal vist høj klasse på det seneste, hvorfor det primært bliver et problem, hvis Carvajal også skulle løbe ind i problemer.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Det bedste er at have alle mand klar og så lade Ancelotti vælge sine 11.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Siempre Madrid skrev: Uanset, om man kan lide Arbeloa eller ej, så er en hvilken som helst skade til en Real Madrid-spiller et problem for Carlo Ancelotti, så derfor kan jeg på ingen måde følge "glæden" over at skulle undvære Arbeloa (eller en hvilken som helst anden spiller) i nogle kampe, fordi man har en personlig favorit, som man hellere vil se.
Jeg kunne forestille mig, at det man glæder sig over er, at Carlo nu er nødsaget til at diske op med en offensiv tilgang til kampen mod Barca. Vi så mod Athletico at de defensive backs i form af Arbeloa og Coentrao slet ikke kunne være med, og nu får vi endelig lov at se en offensiv tilgang, når vi kommer til den kamp. Det glæder jeg mig personligt til, da Barca er i knæ og jeg tror vi kan komme sejrrigt ud af opgøret, hvis vi stiller op "som vi plejer" mod lidt dårligere mandskaber.
"Maybe they hate me because I'm too good."
- raul7=kongen
-
Emne forfatter
- Moderator
-
MMM skrev: Jeg havde håbet i også havde nævnt hvad skaden består i, for jeg kunne ikke få egen hånd gennemskue hvad "una avulsión del polo inferior" en la rótula derecha dækker over. La rótula derecha er knæskallen, så langt er jeg med, men resten? Nogen bud?
Hvad jeg kan læse mig frem til - de engelske versioner af nyheden er heller ikke helt lette, da de også henviser til latinske termer - er der tale om en lille skade omkring knoglen lige under knæskallen. Jeg skal dog indrømme, at jeg ikke er 100% sikker og derfor ikke ville tage det med i den officielle nyhed :)
Arbeloa er teamplayer og altid i front til at bakke sine medspillere op på en dårlig dag, og den slags er jeg MEGET stor tilhænger af da jeg er en af dem som er ved at brække mig når en spiller bliver piftet ud af banen af fansene...så derfor til Alvaro....god bedring.
Siempre Madrid skrev: Uanset, om man kan lide Arbeloa eller ej, så er en hvilken som helst skade til en Real Madrid-spiller et problem for Carlo Ancelotti, så derfor kan jeg på ingen måde følge "glæden" over at skulle undvære Arbeloa (eller en hvilken som helst anden spiller) i nogle kampe, fordi man har en personlig favorit, som man hellere vil se.
Det har intet med en personlig favorit, men mangel på klasse fra Arbeloa's side af. Som Pelle er inde på, så er det netop, at Ancelotti ikke ville kunne bruge en defensiv langsom spiller overfor Barcelona, og jeg tror vi står langt stærkere med en offensiv energisk spiller som Carvajal.
Jeg glæder mig ikke over der er en Real Madrid spiller som er skadet, men træneren træffer ikke altid det bedste valg, men nu er han tvunget til det ;D
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Det er bedst at have alle mand klar og lade Ancelotti træffe beslutningen.
Forhåbentlig er det ikke så skidt med Carvajal som det så ud.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
DarioGomez skrev: Jeg er rystet over folks holdning til Arbeloas skade... klart vi står bedre nu, hvor Carvajal også ser skadet ud. Geez...
Det er jo ikke sådan ment. Jeg tror ikke, at der er nogen, der ønsker vores spiller skadede. Man er vel bare bange for en lidt defensiv tilgang a la Ramos som central midt, som sidst vi mødte Barca.
Både Arbeloas og Carvajals skade er ekstremt uheldige og især tidspunktet kunne vel næppe være værre. Lad os håbe Carvajals ikke er så slem og han er tilbage om en uges tid.
"Maybe they hate me because I'm too good."