Arbeloa ude i tre uger

12 år 4 måneder siden #13 af Raul-rik
Besvaret af Raul-rik på emne Arbeloa ude i tre uger
Carvajal issue is a hip problem, but initial tests say not too serious (vía @JLSanchez78 )
Følgende bruger(e) sagde tak: Pelle

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 4 måneder siden #14 af r-mb-q
Besvaret af r-mb-q på emne Arbeloa ude i tre uger
hvad skete der helt præcis med Dani???

Soy un Madridista! Hoy, Mañana, Siempre

12 år 4 måneder siden #15 af Dios
Besvaret af Dios på emne Arbeloa ude i tre uger

DarioGomez skrev: Jeg er rystet over folks holdning til Arbeloas skade... klart vi står bedre nu, hvor Carvajal også ser skadet ud. Geez...

Man kunne jo også bare læse hvad der bliver skrevet! Det er jo ikke værre end du eller Siempre prøver at gøre det til. Der er ingen som vil spillerne noget ondt, og sjovt du prøver og dreje situationen nu hvor Carvajal også blev skadet. Der er jo ingen tvivl om, at alle ville foretrække Arbeloa, hvis Carvajal er skadet.

Prøv nu og lad vær og pisk en stemning op. No hard feelings herfra, men det er godt nok søgt det du og Siempre prøver på her.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Sidste redigering: 12 år 4 måneder siden ved Dios.

12 år 4 måneder siden #16 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Arbeloa ude i tre uger

Dios skrev:

DarioGomez skrev: Jeg er rystet over folks holdning til Arbeloas skade... klart vi står bedre nu, hvor Carvajal også ser skadet ud. Geez...

Man kunne jo også bare læse hvad der bliver skrevet! Det er jo ikke værre end du eller Siempre prøver at gøre det til. Der er ingen som vil spillerne noget ondt, og sjovt du prøver og dreje situationen nu hvor Carvajal også blev skadet. Der er jo ingen tvivl om, at alle ville foretrække Arbeloa, hvis Carvajal er skadet.

Prøv nu og lad vær og pisk en stemning op. No hard feelings herfra, men det er godt nok søgt det du og Siempre prøver på her.

Det er nu slet ikke så søgt endda. Real Madrids styrke består nemlig ikke i, om Arbeloa eller Carvajal spiller den skide højreback. Derimod betyder det ganske meget for holdets styrke, at alle mand er klar, fordi det giver Ancelotti flere strenge at spille på.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

12 år 4 måneder siden #17 af El Rojo
Besvaret af El Rojo på emne Arbeloa ude i tre uger

Siempre Madrid skrev:

Dios skrev:

Det er nu slet ikke så søgt endda. Real Madrids styrke består nemlig ikke i, om Arbeloa eller Carvajal spiller den skide højreback. Derimod betyder det ganske meget for holdets styrke, at alle mand er klar, fordi det giver Ancelotti flere strenge at spille på.

Der er jo bare tale om, at I ikke er enige om Arbeloas niveau. Jeg synes, ligesom Dios og Pelle formoder jeg, at Carvajal er en stærkere back end Arbeloa. Stort set på alle parametre. Det lader ikke til at Ancelotti er enig, sandsynligvis fordi han vægter rutine og solidt forsvarsspil højere end tempofyldt udfordrende spil i det fremadrettede.

For mig vil Real Madrid være bedre hver gang de starter med Carvajal frem for Arbeloa, derfor er jeg heller ikke synderligt bekymret over at Arbeloa må sidde udenfor lidt, da jeg ser det som en styrkelse af holdet, at vi nu er sikre på at Dani starter på højre back. Selvfølgelig består holdets styrke ikke i om den ene eller anden starter, men der er jo åbenbart flere af os der er enige om, at holdet er bedre uden Arbeloa.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Pelle

Leveret af Kunena Forum