Optakt: Vigtig udekamp venter
- raul7=kongen
-
Emne forfatter
- Moderator
-
Når Carlo Ancelottis tropper i aften løber ind på La Rosaleda i Malaga, bliver det til et mere end almindeligt vigtigt opgør. Med en sejr kan Real Madrid for alvor sætte pres på Barcelona og Atletico, som i så fald vil være henholdsvis syv og seks points efter, inden de går på banen i 28. spillerunde.
Offensivt bliver det et slagkraftigt Madrid-hold, som besøger den tidligere træner Bernd Schuster, da alle mand er klar til opgøret og forventes at spille fra start. Den eneste reelle tvivl omkring offensiven, er Angel Di Marias tilstedeværelse, da argentineren kan risikere karantæne til næste uges El Clasico, hvis han får et gult kort i kampen, Ancelottis udtalelser tyder dog på, at Real Madrid stiller med de stærkeste spillere. Det vil også betyde, at den tidligere Malaga-spiller, stortalentet Isco, vil starte på bænken.
I defensiven har udeholdet til gengæld større problemer. Alvaro Arbeloa forventes at være ude i de kommende par måneder, hvilket betyder at Dani Carvajal kan forvente fuld spilletid i den vigtige periode. Centralt må Ancelotti se bort fra Sergio Ramos til aftenens kamp, heldigvis er Raphael Varane efterhånden tilbage i sidste sæsons form, hvorfor det ikke bør give de store panderynker.
Hjemmeholdet har blot fået ét point i de seneste to opgør på La Rosaleda, hvor det er blevet til nederlag mod Real Sociedad og uafgjort mod Valladolid, de blåhvide viste dog gode takter iden forgangne weekend med en sejr i Pamplona over Osasuna. Til aftenens kamp må Malaga se bort fra Jesus Gamez og Sergi Darder, som begge er ude med karantæne, mens Welington er skadet.
Real Madrids forventede hold: Lopez; Carvajal, Varane, Pepe, Marcelo; Xabi Alonso, Modric, Di Maria; Bale, Cristiano Ronaldo; Benzema
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Modric - Xabi Alonso - Illarra
Jeg er ret nervøs for kampen i dag.. Jeg håber godt nok ikke at spillerne tænker for meget på Barca kampen.
Modric - Alonso - Isco finder jeg mere sandsynligt. Det er vigtigt at spare Di Maria til El Clasico, om end Ancelotti mente anderledes på gårsdagens pressemøde.
Florentino Pérez
Jeg tror sagtens, at vi kan vinde kampen med Isco på banen - han er også inde i en positiv udvikling.
- raul7=kongen
-
Emne forfatter
- Moderator
-
Holdet bør simpelthen være for opsat, jeg kan ikke se én eneste undskyldning for at aftenens kamp skal blive et problem. Desværre har vi tidligere haft en tendens til netop at smide points i de opgør, men der bør være klasseforskel i aften.
Daniel skrev: Jeg nægter at være nervøs for et hold, der kun har vundet EN hjemmekamp i indeværende kalenderår - Málaga skal simpelthen nedlægges!
Modric - Alonso - Isco finder jeg mere sandsynligt. Det er vigtigt at spare Di Maria til El Clasico, om end Ancelotti mente anderledes på gårsdagens pressemøde.
Jeg frygter heller ikke Malaga alt for meget, men mere vores egen præstation.
Hvor mange kampe de har vundet tidligere i sæsonen er i øvrigt ligegyldigt, for det kommer ikke til at påvirke dagens kamp. Det fortæller selvfølgelig en del om Malaga, men bare fordi de har været dårlige, så betyder det ikke at de ikke kan vinde.
Det er dog positivt at høre at de kun har vundet 1 kamp i år, jeg har slet ikke fulgt med Malaga siden vi købte Isco, så jeg aner ikke hvor gode de er.
Ja, jeg regner også med den opstilling, men som sagt så stoler jeg ikke på Isco, jeg er bange for at han kommer til at efterlade alt for meget plads.
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Jeg er langt mere nervøs for kampen i dag, end jeg er for den på søndag!
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
DarioGomez skrev: Jeg siger det lige igen:
Jeg er langt mere nervøs for kampen i dag, end jeg er for den på søndag!
Ironi eller?
Florentino Pérez
- Pepe
- Gæst
-
Bale er fantastisk idag.
om Isco som folk snakker om, jeg så godt nok ikke de første 12 min. af kampen, men indtil videre synes jeg han laver et godt stykke arbejde uden bolden, han løber og trækker fokus og nogen gange en forsvars spiller med sig, og åbner derved for forsvaret. Han hjælper sine hold kamarater godt sådan indirekte.