Optakt: Vigtig udekamp venter
12 år 4 måneder siden #13
af Dios
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Besvaret af Dios på emne Optakt: Vigtig udekamp venter
Hold da op hvor spiller vi kaotisk og ukoncentreret. Pepé og Carvajal har jo spillet forfærdeligt indtil videre. Rigtig ærgerligt med Benzema, men hvorfor ikke Jesé i stedet for Di María? Bliver godt nok træt af og se Isco som den falske 9'er.
Årets detalje må dog være Di María's utrolige flugter til Ronaldo. Held eller ej, så sidder den fandeme lige i skabet!
Kom nu med bedre spil efter pausen, og luk så den forbandede kamp.
Årets detalje må dog være Di María's utrolige flugter til Ronaldo. Held eller ej, så sidder den fandeme lige i skabet!
Kom nu med bedre spil efter pausen, og luk så den forbandede kamp.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Pepe
- Gæst
-
12 år 4 måneder siden #14
af Pepe
Besvaret af Pepe på emne Optakt: Vigtig udekamp venter
Isco har bevist at han er langt fra startopstilling.
Sidste redigering: 12 år 4 måneder siden ved Pepe.
12 år 4 måneder siden #15
af Steen
Besvaret af Steen på emne Optakt: Vigtig udekamp venter
''Det bliver en nem kamp'' ''Godt at Isco starter inde'' ... ;)
Jeg tror at spillerne og Ancelotti gik ind til kampen med samme indstilling som jer brugere der regnede med at det blev en nem kamp..
Kampen flop er Ronaldo, godt nok spillede Isco værre, meget værre, så slemt at han aldrig nogensinde burde få endnu en kamp i Real Madrid trøjen igen (selvfølgelig skal han det, men så dårlig var hans kamp), men hvorfor er Ronaldo så selvisk? Han skød på alt, selvom flere spillere var frie. Skandale.
Bale kampens spiller, hold kæft hvor var han god. Egentligt er jeg ikke så glad for de 3 point, Benzema's skade overskygger det... Hvis han ikke bliver klar til El Clasico, så taber vi...
Jeg tror at spillerne og Ancelotti gik ind til kampen med samme indstilling som jer brugere der regnede med at det blev en nem kamp..
Kampen flop er Ronaldo, godt nok spillede Isco værre, meget værre, så slemt at han aldrig nogensinde burde få endnu en kamp i Real Madrid trøjen igen (selvfølgelig skal han det, men så dårlig var hans kamp), men hvorfor er Ronaldo så selvisk? Han skød på alt, selvom flere spillere var frie. Skandale.
Bale kampens spiller, hold kæft hvor var han god. Egentligt er jeg ikke så glad for de 3 point, Benzema's skade overskygger det... Hvis han ikke bliver klar til El Clasico, så taber vi...