Jesé færdig for sæsonen
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Real Madrid sikrede sig i går en særdeles overbevisende samlet sejr på 9-2 over Schalke 04, men alligevel er det mere end svært at glæde sig over triumfen.
Der blev nemlig hældt malurt i bægeret med skaden til Jesé, som desværre er lige så alvorlig, som man kunne frygte.
Det unge stortalent, som har fået sit gennembrud i denne sæson har nemlig revet korsbåndet over og er dermed ude af spillet i minimum 6 måneder. Dermed mister han resten af denne sæson, samt optakten til den kommende sæson. Herefter venter der en lang genoptræning og der tales om, at Jesé først vil være klar til at komme i kamp omkring juletid.
¡¡¡Ánimo, Jesé!!!
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Hold kæft hvor er det bittert..
Vi må ikke håbe at det ødelægger alt for meget i forhold til hans udvikling.
Keep your head up Jesé :-)!
- raul7=kongen
-
- Moderator
-
Fodboldguderne er i sandhed ikke meget for, at spillere af egen avl bryder igennem for Real Madrid. Måske det ville blive for nemt for os så.
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
raul7=kongen skrev: Det er egentlig lidt typisk. Vores seneste talent af egen avl som for alvor stod foran et gennembrud på førsteholdet var De la Red, som fik ødelagt sin karriere pga. hjertet. Nu er Jesé ude i op mod et år, på det mest kritiske tidspunkt i sin karriere med en knæskade.
Fodboldguderne er i sandhed ikke meget for, at spillere af egen avl bryder igennem for Real Madrid. Måske det ville blive for nemt for os så.
Jep det er sku tragikomisk... Og som du selv siger, så går der nok et år før han har røstet skadet helt af sig. Spændende, hvor stor indflydelse denne skade får på hans kariere...
No solo soy perfecto, también soy Madridista
Faktisk var Pepe tilbage efter kun fem måneder, og han er jo stærkere og hurtigere end nogensinde! Og når det nu endelig skal være, så er det måske meget heldigt, at Jesé's genoptræning kommer til at inkludere 3 sommermåneder, hor der alligevel ikke er nogen kampe.
Med den rette indstilling, får dette ingen negativ effekt på Jesé's karriere:) Han nåede heldigvis at slå igennem på førsteholdet, inden dette skete - det er ret vigtigt.
- raul7=kongen
-
- Moderator
-
Det er yderst kritisk og gør det svært for Jesé at kæmpe sig tilbage. Mon ikke vi også henter et par offensive forstærkninger til sommer og så er Jesé pludselig et stykke nede i køen igen.
raul7=kongen skrev: Problemet er at Jesé ikke er etableret på nuværende tidspunkt, hvorfor det kan blive svært at komme tilbage og samtidig forbedre sig.
Det er yderst kritisk og gør det svært for Jesé at kæmpe sig tilbage. Mon ikke vi også henter et par offensive forstærkninger til sommer og så er Jesé pludselig et stykke nede i køen igen.
Så spørg jeg måske dumt: Men kunne man ikke bare lade vær' med at hente "et par offensive forstærkninger"? Det må da være i alles interesse at få Jesé tilbage på sporet. For selvom en korsbåndsskade giver en lang pause, så kommer 90% også stærkt tilbage, fra denne skade.
Hvis man mener at der kommer til at mangle bredde i efteråret, kunne man vel leje en kantspiller...
!Illa, Illa, Illa, Juanito Maravilla¡ !Hala Madrid¡!
- raul7=kongen
-
- Moderator
-
M_linding skrev:
raul7=kongen skrev: Problemet er at Jesé ikke er etableret på nuværende tidspunkt, hvorfor det kan blive svært at komme tilbage og samtidig forbedre sig.
Så spørg jeg måske dumt: Men kunne man ikke bare lade vær' med at hente "et par offensive forstærkninger"? Det må da være i alles interesse at få Jesé tilbage på sporet. For selvom en korsbåndsskade giver en lang pause, så kommer 90% også stærkt tilbage, fra denne skade.
Hvis man mener at der kommer til at mangle bredde i efteråret, kunne man vel leje en kantspiller...
Så svarer jeg måske dumt: Kender du Real Madrids handelshistorik?
Jeg sagde ikke at jeg mente klubben skulle hente et par offensive spillere. Det er dog overvejende sandsynligt at det sker!
raul7=kongen skrev:
M_linding skrev:
Så svarer jeg måske dumt: Kender du Real Madrids handelshistorik?
Jeg sagde ikke at jeg mente klubben skulle hente et par offensive spillere. Det er dog overvejende sandsynligt at det sker!
Touché;)
- raul7=kongen
-
- Moderator
-
Steen skrev: Vi kan vel bare holde på Di Maria ét år mere? Så kan han være back-up for både Bale og en midtbaneplads. Det ser også ud til, at han har det ret godt i Madrid lige nu.
Hvilket meget kan tyde på, Ancelotti er særdeles glad for argentineren - og med god grund, Di Maria kan anvendes på uendeligt mange måder og det er guld værd.
Til næste sæson forventer jeg at Di Maria bliver, men vi har også Khedira tilbage og eventuelt købt en central midtbanespiller mere, hvorfor Di Maria i langt højere grad vil blive benyttet som kantspiller. Allerede her er Jesé skubbet tilbage i køen. Ydermere vil skaden til Jesé betyde, at Isco vil få langt mere spilletid som afløser her sidst på sæsonen og derved også være gledet foran i køen. Henter man tilmed en angriber til sommer - for ikke at tale om, at vi måske også henter en kantspiller(yikes), vil Jesé pludselig være sat markant tilbage i køen.
Meget kan selvfølgelig ske og Jesé skal nok få chancen igen, men i betragtning af, hvor svært det er at bryde igennem i Madrid, hvor meget held og klasse det kræver, så er det godt nok skidt timing.